Telecom News - השוואת מחירי אפליקציות מוזיקה ב"כמה זה?" - כל המידע, המחירים וההטבות

השוואת מחירי אפליקציות מוזיקה ב"כמה זה?" - כל המידע, המחירים וההטבות

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> השוואת מחירי אפליקציות מוזיקה ב"כמה זה?" - כל המידע, המחירים וההטבות
חדש: השוואת מחירי אפליקציות מוזיקה ב"כמה זה?" - כל המידע, המחירים וההטבות
מאת: מערכת Telecom News, 28.3.18, 12:35מוזיקה
 
ספוטיפיי או אפל מיוזיק? דיזר או טיידל? סלקום ווליום או פלאפון מיוזיקס? באיזו אפליקציית מוזיקה לבחור? ביצוע השוואה בצורה פשוטה, קלה ונוחה.

שוק המוזיקה תוסס ורועש. ספוטיפיי נכנסה לאחרונה לשוק הישראלי והצטרפה לאפל מיוזיק, דיזר, טיידל, סלקום ווליום ופלאפון מיוזיקס שכבר כאן. אפליקציות המוזיקה תופסות לאחרונה מקום מרכזי ומשמעותי בחיינו ופועלות באמצעות טכנולוגיית סטרימיניג (הזרמת מידע) על גבי רשת האינטרנט, שחוסכת שימוש בשטח האחסון והזיכרון. בנוסף, חלק גדול מהחברות מאפשרות הורדת שירים ובכך ולהאזין למוזיקה באופליין, ללא צורך בחיבור לרשת.
 
כל החברות מציעות קטלוגים עצומים עם מיליוני שירים להאזנה והן מתחרות ביניהן על התוכן, הממשק ואיכות הסאונד. בין החבילות, שהן מציעות, ניתן למצוא מנוי למשתמש אחד, חבילות למשפחה (5-6 משתמשים בחבילה אחת) וחבילות פרימיום עם איכות שמע מתקדמת - HiFi.
 
כדי לעשות סדר בתחום אפליקציות המוזיקה, הוקם באתר "כמה זה?"  תחום השוואה חדש העוסק באפשרויות השונות המוצעות כרגע לקהל הישראלי, כולל מסלולים חינמיים, באמצעותו ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי, להשוות מחירים בקלות ולפנות לחברה הרצויה בתחום אפליקציות המוזיקה – כאן.
 
האתר קיים כבר כ-12 שנים והוא האתר הוותיק בארץ להשוואת שירותים ומחירים בתחום התקשורת. הוא מאפשר לגולשים לראות תמונה אובייקטיבית של הצעות תקשורת מכל הספקים, ומפשט את תהליך החיפוש אחר העסקה המשתלמת במגוון קטגוריות, וכעת גם - מוזיקה.

טל דומב, מנהלת התוכן באתר "כמה זה?": "תחום המוזיקה בארץ תופס תאוצה בשנים האחרונות ואנו גאים לקחת חלק במתרחש בשוק ולתרום את חלקנו לתחרות הוגנת ולשקיפות מלאה לצרכן. השוואת המחירים וריכוז המידע יקל על הצרכנים במציאת הפתרון המתאים עבורם. כמו כן, נמשיך לעקוב אחר הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים, שמציעות האפליקציות, כגון היכולת לזיהוי שירים, האפשרות לחיפוש קולי, שימוש בסטרימינג באיכות שמע גבוהה ועוד".
 
 



 
 
Bookmark and Share