Telecom News - נפתח רישום לטורניר עסקים/סטארטאפים של eBay בארץ: אתגר Startup Cup

נפתח רישום לטורניר עסקים/סטארטאפים של eBay בארץ: אתגר Startup Cup

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתח רישום לטורניר עסקים/סטארטאפים של eBay בארץ: אתגר Startup Cup
נפתח הרישום לטורניר העסקים והסטארטאפים של eBay בישראל: אתגר ה-Startup Cup
מאת: מערכת Telecom News, 16.5.18, 18:18אי ביי
 
תוכנית ההאצה פתוחה בפני כל יזם/סטארטאפ ללא קשר לרעיון או לרקע עסקי ובלבד שיש רעיון גולמי או פעילות של עד 3 שנים. 100 העסקים, שיבחרו להשתתף, ישתתפו במרתון ומתוכם ייבחרו 25 צוותים, שימשיכו לקבל ליווי בחינם של 7 חודשים ויעלו לשלב התחרות נושאת הפרסים.
 
אתגר ה-Startup Cup Israel של eBay יוצא לדרך. חושבים להקים עסק חדש או להעלות מדרגה עם עסק חדש שהקמתם ב-3 השנים האחרונות? תוכנית ההאצה של eBay בשיתוף מרכז פרס לשלום ולחדשנות עשויה להיות פתרון עבורכם. התוכנית, שתומכת ביזמים ובסטארטאפים, כבר סייעה להגדיל את רווחיהם של עסקים ב-72 מדינות ויוצאת לדרך בישראל זו השנה הראשונה.
 
תוכנית ההאצה פתוחה בפני כל יזם חדש או סטארטאפ  ללא קשר לרעיון או לרקע העסקי שלהם ובלבד שיש לאותו יזם רעיון גולמי או פעילות של עד 3 שנים.
 
לאחר הגשת המועמדות יוזמנו 100 העסקים הנבחרים להשתתף במרתון יזמות בן 48 שעות ומתוכם ייבחרו 25 הצוותים העסקיים, שימשיכו לשלב הבא וליהנות מליווי צמוד בחינם בתהליך בן 7 חודשים של כ-50 מנטורים מומחים בתחום העסקי הספיציפי, שילוו את היזם באופן אישי ויסייעו לו לרכוש את הכלים והמשאבים הנחוצים כדי להצמיח את העסק, ולהשתתף בתחרות הגדולה, שהזוכה בה במקום הראשון יקבל פרס של 10,000 דולרים ואילו הזוכים במקומות השני והשלישי יקבלו פרס של 5,000 דולרים ו-2,500 דולרים בהתאמה.
 
מוטי אליאב, מנכ"ל eBay ישראל: "האתגר, שאי ביי מציעה ליזמים צעירים, שונה מתחרויות עסקיות של העולם הישן. המשתתפים מגיעים עם רעיונות עסקיים מכל סוג ומכל תחום. המשתתפים מתוגמלים על כך, שיוציאו את העסקים שלהם לשוק, ימשכו לקוחות , ייצרו רווחים וימשיכו לבחון את הנחות היסוד של המודל העסקי שלהם.
 
במהלך 7 חודשם המנטורים ילמדו את המשתתפים כיצד לעצב מודל עסקי, כיצד ליצור ערך  ולהגיע ללקוחות היעד, כיצד לאמץ אסטרטגיות שיווק חדשניות ועוד. הם יזכו לליווי צמוד ולנגישות גבוהה למובילים עסקיים, לאנג'לים ולמשקיעים בשלבי SEED". 
  
יזמים או עסקים, שמעוניינים להשתתף בתוכנית, מוזמנים להציע מועמדותם עד ל-3.6.18 – כאן.  

 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share