Telecom News - סמסונג אלקטרוניקס מארחת את הכנס האחרון בקוריאה לקביעת תקני מסחור 5G

סמסונג אלקטרוניקס מארחת את הכנס האחרון בקוריאה לקביעת תקני מסחור 5G

דף הבית >> תקנים חדשים >> סמסונג אלקטרוניקס מארחת את הכנס האחרון בקוריאה לקביעת תקני מסחור 5G
סמסונג אלקטרוניקס מארחת את הכנס האחרון בקוריאה לקביעת תקני מסחור 5G
מאת: מערכת Telecom News, 21.5.18, 20:285G

תקן "5G שלב-1" יושלם בקבוצת העבודה 3GPP בבוסאן, בהשתתפות כ-1,500 מומחי תקנים מחברות המייצרות ערכות שבבים, טלפונים וציוד וממפעילים סלולריים, בהכנה למסחור 5G.
 
Samsung Electronics Co., Ltd. הודיעה היום, שהיא מארחת את המפגש האחרון של קבוצות העבודה של פרויקט שותפות הדור השלישי (3GPP) להשלמת העבודה על תקני הדור החמישי (5G) בתקשורת סלולרית. המפגש יתקיים בבוסאן, מהיום עד 25 במאי 2018. במפגש זה תיקבענה סופית טכנולוגיות התקן הרלוונטיות למסחור 5G.

כ-1,500 מומחי תקנים מחברות המייצרות ערכות שבבים, טלפונים וציוד, בהן סמסונג וקוואלקום, וכן מפעילים סלולריים גדולים כמו וריזון, AT&T, NTT DoCoMo, KT ו-SK טלקום, ישתתפו כדי לסיים את העבודה על תקן 5G שלב-1 (5Gphase-1).

סאונגואן צ'ו, סגן נשיא בכיר בסמסונג מחקר: "התקן הראשון של 5G, שכולל טכנולוגיות חדשניות, שפותחו ע"י סמסונג אלקטרוניקס, יושלם בכנס זה של ה-3GPP. הדבר יוביל את השוק למסחור התקשורת ב-5G, וישמש תשתית מרכזית עבור המהפכה התעשייתית הרביעית הקרבה ובאה".

בכנס זה, תתכנסנה כל קבוצות העבודה (קבוצות העבודה של RAN, 1 עד 5), שמפתחות טכנולוגיה אלחוטית עבור 5G, כדי לאשר את הטכנולוגיות הסופיות למסחור 5G. אלה כוללות טכנולוגיית גישה אלחוטית עבור 5G המספקת נתונים במהירות-על ושיהוי נמוך ביותר, ושיטות לבדיקת תאימות עבור מסופי 5G.

בפרט, קבוצת העבודה RAN4, בראשות סמסונג, תחליט על דרישות ביצועי הרדיו למסופים ולתחנות בסיס ב-5G, כולל רצועות 3.5 גה"ץ ו-28 גה"ץ. דרישה זו תשמש בסיס לגופי הרגולציה האחראים על תקשורת רדיו, שימלאו תפקיד מרכזי בפריסת ספקטרום התדרים עבור 5G כאשר מסחור ה-5G יתחיל באופן משמעותי בקוריאה, בארה"ב וביפן.

בדצמבר של השנה שעברה, 3GPP אישר לראשונה את תקן 5G Non-Standalone (NSA), שמשתמש בתקן היוצא4G Long Term Evolution (LTE)  כעוגן לחיבור ל-5G. ובעוד שתקן 5G Standalone (SA) יושלם בכנס בבוסאן, תקן 5G שלב-1 יאושר רשמית במליאה של 3GPP בחודש הבא בארה"ב.

סמסונג מובילה את תחום ה-5G כחלוצה בתחומים של פיתוח טכנולוגיות חדשות, תקנים, ופטנטים. עם 1,254 פטנטים ברשותה נכון לחודש זה, סמסונג אלקטרוניקס נמצאת במקום הראשון בצמרת רשימת החברות המשתתפות ב-3GPP, עם פטנטים חיוניים לתקן 5G, שהוכרזו בפני הארגון האירופי לתקינה בתקשורת (ETSI).

החברה נחלה הצלחה בהדגמה הראשונה של ניידות 5G בין תחנות בסיס על גבי רצועת תדר-על (mmWave) ב-2015, לאחר שהתחילה את המחקר שלה על 5G עוד ב-2012. ב-2017, הצליחה החברה להדגים תקשורת 5G ברכב מהיר, שנסע 200 קמ"ש והדגימה את הורדת הווידאו הראשונה ב-8K והעלאת הווידאו ב-4K ברכבת מהירה.

סמסונג חתמה על הסכם מסחרי לגישה אלחוטית קבועה (FWA) עבור 5G עם וריזון (Verizon) בינואר השנה, בהסתמך על הטכנולוגיות שלה המובילות בתעשייה עבור 5G, מנהיגותה בתחום התקנים והדגמות שטח רבות.

בפברואר האחרון, סמסונג הייתה לחברה הראשונה בעולם. שקיבלה אישור מרשות התקשורת הפדרלית (FCC), הסוכנות הממשלתית של ארה"ב לפיקוח על תקשורת בין-מדינתית, עבור יחידת גישה ל-5G Radio וציוד חוץ באתר הלקוח (CPE), ובנוסף, החודש, קיבלה אישור עבור הנתב הביתי שלה הפועל על 5G (Indoor CPE).
 
Background Information
3rd Generation Partnership Project - 3GPP
An organization that currently develops 5G communication standard technology. More than 550 companies are participating as member companies. It consists of 16 working groups that develop standard specifications of E2E technology of terminal, base station and system

טבלה

3GPP Structures
 Three TSG (Technology Steering Group)s and 16 working groups



 
 
Bookmark and Share