Telecom News - משרד התקשורת העלה לאויר מערכת המתממשקת למערכת מסלול של המכס

משרד התקשורת העלה לאויר מערכת המתממשקת למערכת מסלול של המכס

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> משרד התקשורת העלה לאויר מערכת המתממשקת למערכת מסלול של המכס
משרד התקשורת העלה לאויר מערכת המתממשקת למערכת מסלול של המכס
מאת: מערכת Telecom News, 27.5.18, 18:25מש' התקשורת
 
המערכת המקוונת תקל על ציבור האזרחים והיבואנים לקבל אישור ליבוא ציוד אלחוטי.
 
בטקס  להענקת תעודות הערכה לעובדי המשרד, שנערך היום בלשכת מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן ,בנוכחות בכירי המשרד. נחנכה מערכת מתממשקת למערכת מסלו"ל (מערכת סטאטוס לרישיונות ואישורים ליבואן) של המכס, לצורך קבלת אישור יבוא ציוד אלחוטי.
 
המערכת מאפשרת לכלל היבואנים ועמילי המכס להגיש באופן מקוון טופס בקשה לאישור יבוא ציוד אלחוטי ממשרד התקשורת, כולל כל המסמכים הדרושים ולהתעדכן בכל עת במצב הטיפול בבקשה, החל משלב הבקשה ועד לשלב האישור למכס. 
 
משתמשי המערכת יכולים לצפות בסטאטוס הטיפול בכל הבקשות, על פי מגוון אפשרויות סינון, להתעדכן בהודעות כלליות, ולקבל באופן שוטף הודעות בנושא הטיפול בבקשות. כל זאת, תוך שימוש במנגנון אבטחה קפדני ושימוש בכרטיס חכם לזיהוי וכניסה למערכת.
 
בנוסף, יבואן פרטי יכול להגיש בקשה מקוונת ללא הזדהות באמצעות כרטיס חכם, לצורך קבלת אישור יבוא ציוד אלחוטי.
 
בדבריו, הדגיש המנכ"ל את הערכתו לעובדי המשרד שיזמו והוציאו לפועל את הכניסה ושילוב המערכת במשרד והוסיף, שהחודש לבחינת תפקודה של המערכת ולאחריו תיערך ישיבת סיכום והערכת מצב.הקרוב ישמש כפיילוט 
 
נתי כהן: "אנו שמחים לבשר לציבור, שהחל מהיום, כל אופן הטיפול בבקשות למשרד התקשורת בנושאי רישוי ייבוא מוצרים עובר שינוי ושדרוג בנגישות ובידידותיות למשתמש. החל מהיום כל צרכן יוכל למלא באופן מקוון את בקשתו,  והמערכת תאפשר מענה מלא מרגע הבקשה, החל באופן וזמני הטיפול בה ועד לרגע האישור".
 
מידע נוסף - כאן.

בתמונה: המנכ"ל נתי כהן ביחד עם אביבית מסבנד סמנכ"לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש, בינהם - נתי שוברט סגן מנהל מינהל הנדסה (לא ברור מה הוא עושה בתמונה, מזמן הוא לא אחראי על הייבוא ואישורי הייבוא, גדעון שטרית הוא הממונה על התחום ועל האגף), ומשמאל - שושי בן אהרון, מנהלת אגף א' מערכות מידע.

 
בהצלחה!



 
 
Bookmark and Share