Telecom News - פרצות בענן מעמידות אסטרטגיות מהפך דיגיטלי בסכנה בארגונים ובעסקים

פרצות בענן מעמידות אסטרטגיות מהפך דיגיטלי בסכנה בארגונים ובעסקים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> פרצות בענן מעמידות אסטרטגיות מהפך דיגיטלי בסכנה בארגונים ובעסקים

פרצות בענן מעמידות אסטרטגיות מהפך דיגיטלי בסכנה בארגונים ובעסקים

מאת: מערכת Telecom News, 31.5.18, 17:01

מחקר: הגנה על נתונים בענן ממשיכה להוות אתגר חדש לעסקים. 2 מ-3 אירועי אבטחת הסייבר היקרים ביותר, שפגעו בארגוני SMB, קשורים לענן. עלויות דליפת נתונים עומדות על ממוצע של 1.2 מיליון דולרים. ב-2018, צפויים ארגונים להקצות עד 26% מתקציבי ה-IT שלהם לאבטחת מידע.
 
קספרסקי

הצלחתם של פרויקטים למהפך דיגיטלי מתעכבת בשל חשש מהעלויות הגדלות של דליפות נתונים הנובעות מ"נתונים בתנועה" (data on the go). ממחקר חדש של מעבדת קספרסקי עולה, שההגנה על נתונים בענן ממשיכה להוות אתגר חדש לעסקים, ושאירועי הסייבר היקרים ביותר במהלך 12 החודשים האחרונים אירעו סביב הגנת נתונים בענן.

כתוצאה מכך, ובמאמץ לקדם מהפך עסקי ללא סיכוני אבטחה, עסקים מעניקים כעת קדימות להוצאות על אבטחת IT, כשב-2018, צפויים ארגונים להקצות עד 26% מתקציבי ה-IT שלהם לאבטחת מידע.

עלויות של דליפת נתונים נמצאות בעלייה
מצב ה"כלכלה של אבטחת המידע" בארגונים ב-2018 מושפע מההשפעה הגוברת שיש להגנת סייבר על הרווחיות העסקית. ב-12 החודשים האחרונים הפכו ההשלכות של דליפות נתונים ליקרות והרסניות יותר: בעסקים קטנים ובינוניים הגיעה העלות של דליפת נתונים ל-120 אלף דולרים ב-2018, גידול של 36% מ-2017 (88 אלף דולרים). בארגונים חל גידול של 24%, כשהפגיעה הממוצעת של דליפה מגיעה ל-1.23 מיליון דולרים.

האירועים היקרים ביותר והדאגה הגוברת לגבי "נתונים בתנועה"
העלויות הגדלות מהוות גורם לדאגה בקרב עסקים הנמצאים בעיצומה של תנועה לעבר מהפך דיגיטלי, והגדלת תשתית הענן: 45% מהארגונים ו-33% מהעסקים הקטנים והבינוניים כבר הגדילו את השימוש בענן היברידי ב-12 החודשים האחרונים או מתכננים להגדיל.

הגידול של "נתונים בתנועה" מייצר גם בעיות אבטחה חדשות. 2 מ-3 אירועי אבטחת הסייבר היקרים ביותר, שפגעו בארגוני SMB קשורים לענן. בארגונים אלה, כשלים בתשתית ה-IT אצל ספק תשתית חיצוני הביאו להפסד ממוצע של 179 אלף דולרים.

הגנה על נתונים בארגונים נותרה בעדיפות גבוהה: בעוד דליפות נתונים, שנבעו מהתקפה ממוקדת, עלו להם עד 1.64 מיליון דולרים, אירועים, שנבעו מתשתית של גורם חיצוני, הגיעו לעלות כמעט דומה, עם הפסד ממוצע של 1.47 מיליון דולרים.

כשעלויות אירועי סייבר נמצאות בעליה, עסקים מבינים, שהם נדרשים לתת עדיפות להשקעה באבטחת מידע אם הם רוצים, שתהליכי מהפך דיגיטלי יתקדמו באופן חלק ומאובטח.

הדבר בא לידי ביטוי בתקציבי אבטחת מידע ב-2018 - ארגונים מוציאים השנה כמעט שליש מתקציב ה-IT שלהם (8.9 מיליון דולרים) על אבטחת סייבר ואף בחברות קטנות, שבד"כ נתפסות כבעלות השקעה נמוכה באבטחת מידע, הוכפל כמעט תקציב אבטחת סייבר ב-12 החודשים האחרונים.

אחת מהסיבות להשקעה הגוברת באבטחת מידע היא המורכבות הגדלה של תשתית IT (עם האימוץ הגובר של פלטפורמות ענן), לצד המאמץ לשפר את רמת המומחיות באבטחת מידע בארגון.

מקסים פרולוב, סגן נשיא מכירות גלובליות, מעבדת קספרסקי: "כדי לתמוך בדינמיקה העסקית ולהגביר את יעילותה, חברות מאמצות את הענן ואת הניידות העסקית. אבטחת מידע הפכה לא רק לשורה בהוצאות ה-IT, אלא לבעיה הנידונה בשולחן ההנהלה ולנושא בעדיפות עסקית עבור חברות בכל הגדלים, כפי שבא לידי ביטוי בתקציבים הגדלים. בנוסף, מעבר להתמודדות עם בעיות אבטחת הסייבר הרגילות, חברות רבות מתמודדות כעת גם עם לחץ רגולטורי גובר".
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share