Telecom News - קובי קלדרון מונה למוביל מרכז המצוינות-חדשנות בלשכה לטכנולוגיות המידע

קובי קלדרון מונה למוביל מרכז המצוינות-חדשנות בלשכה לטכנולוגיות המידע

דף הבית >> מינויים >> קובי קלדרון מונה למוביל מרכז המצוינות-חדשנות בלשכה לטכנולוגיות המידע
קובי קלדרון מונה למוביל מרכז המצוינות-חדשנות בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 10.6.18, 14:07קובי קלדרון

בין היתר, המרכז ימסד חיבורים בין יזמים, סטארטאפים, ארגונים, מנטורים ומשקיעים. ניתן להירשם.

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, ארגון המהווה קורת גג מקצועית וחברתית לכלל אנשי המחשוב והתקשוב בארץ, הודיעה על הקמת מרכז מצוינות בתחום החדשנות בראשותו של קובי קלדרון.

קלדרון הוא מנכ"ל ומייסד גולד קריירה וחממה ליזמים וסטארטאפים.

(על הקמת מרכז מצוינות בתחום ה-IIoT-Industry 4.0- בראשות אילן אלתר דיווחנו - כאן).

פרטים והרשמה למרכז החדשנות - כאן.

מרכז המצוינות הזה קם כדי לקדם את החדשנות בארגונים, לקדם את קהילת הסטרטאפים להצלחה בישראל ובשוק הגלובלי ולהקנות לחברי הלשכה ידע בתחום החדשנות ומתן הזדמנות להיות שותפים ומעורבים בעשייה בתחום החדשנות על גווניה השונים ובמגזרים השונים.

בנוסף, המרכז יעסוק בבניית קהילת ידע בתחום החדשנות בהתאם לוורטיקליים ותחומי פעילות בתעשיית ההייטק ויקים מערך של מנטורים, יועצים ושירותים, שיסייעו לקהילת הסטרטאפים עם ידע וניסיון הנרכש לאורך שנים.

בנוסף, המרכז יאפשר לחברי הלשכה לקבל פוזיציות ניהוליות בקהילת הסטארטאפים בארץ ויסייע לארגונים עסקיים בהקמה ובניהול מרכזי חדשנות.

הלשכה תקדם באמצעות מרכז המציינות הקמת מועדון משקיעים, שיאפשר לחברי הלשכה להשקיע בחברות בהתאם לתחום התעניינותם וזאת בנוסף לחיבורים, שימסד המרכז, בין סטארטאפים, מנטורים, ארגונים ומשקיעים.

קלדרון: "אני מאמין, שחדשנות היא מנוע הצמיחה של כל ארגון עסקי הפועל בזירה גלובלית בשוק צומח ותחרותי והיכרות עם עולם החדשנות יכולה לאפשר למקבלי ההחלטות להבין את הייחודיות והיתרון היחסי ביכולות הליבה של החברה".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share