Telecom News - ב-1.11.17-28.2.18 נחסמו 2 מיליארד איומי אבטחה: ממוצע 2 ליום לסמארטפון

ב-1.11.17-28.2.18 נחסמו 2 מיליארד איומי אבטחה: ממוצע 2 ליום לסמארטפון

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> ב-1.11.17-28.2.18 נחסמו 2 מיליארד איומי אבטחה: ממוצע 2 ליום לסמארטפון
מ-1.11.17 עד 28.2.18 נחסמו 2 מיליארד איומי אבטחה: ממוצע של 2 ליום לכל מכשיר סלולרי
מאת: מערכת Telecom News, 12.6.18, 12:59אבטחה
 
דו"ח טרנדים באבטחת מובייל חושף זירת איומים דינמית ואוטומטית בה לצרכנים אין את המיומנות הנדרשת להגן על עצמם ביעילות. הדו"ח מתבסס על מידע אנונימי מ-4 ספקיות תקשורת (CSPs) באירופה וישראל. חל גידול גם באיומים בזירת ה-IoT.
 
אלוט תקשורת בע"מ, ספקית של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה לספקיות שירות בעולם, פרסמה היום ממצאים מדו"ח הטרנדים באבטחת המובייל שלה, שחושפים זירת איומים דינמית ואוטומטית בה לצרכנים אין את המיומנות הנדרשת להגן על עצמם ביעילות.

המובייל וה-IoT (האינטרנט של הדברים) ממשיכים להוות צינורות ההתקפה העיקריים התורמים לזינוק בהתקפות אבטחה מבוססות הצפנה (cryptojacking), פרסום (adware) ומניעת שירות מבזרת (DDoS).

הדו"ח מתבסס על מידע אנונימי, שנאסף מ-4 ספקיות תקשורת (CSPs) ברחבי אירופה וישראל, שמגינות ביחד על 7 מיליון לקוחות. נמצא, שבמהלך התקופה בין נובמבר 2017 עד פברואר 2018, נחסמו כ-2 מיליארד איומי אבטחה - ממוצע של 2 ליום לכל מכשיר סלולרי. נמצאו כ-10,000 תקיפות ישירות ודרישות לכופר בממוצע לחודש.

מבין הגנות אבטחה אלו:
  • כמיליארד הופעלו ע"י תוכנות זדוניות (cryptomining malware), איום האבטחה המוביל, בהתאם לעליה באיומי האבטחה המוצפנת בסוף 2017 ותחילת 2018.
  • 100,000 הופעלו בעקבות פרסומות בלבד.
  • 40,000 איומים הופעלו ע"י תקיפה ישירה כדרישות כופר וכסוסים טרויאנים בנקאיים.
אלוט
 
הגידול באיומים בזירת ה-IoT
כחלק מהמחקר, אלוט הקימה מערכות פיתיון המדמות מכשירי IoT צרכניים וחשפה אותן לאינטרנט. התוצאות הראו הצלחת התקפות מיידיות, שהגיעו לשיא של 1,000 התקפות בשעה, עם ממצאים המראים, שמכשיר יכול להפגע מהתקפה 42.5 שניות מרגע חיבורו לאינטרנט. נרשמה גם עליה בכתובות IP ייחודיות, שמשיכו לתקוף את הפיתיון עם הזמן, החל מ-44 פעמים ביום ועד לשיא של 155 בכל יום בחשיפה של פחות מחודש.

המכשירים המחוברים בעולם צפויים לגדול לכ-31 מיליארד עד 2020. כדי לעזור במלחמה נגד האיום הגובר בזירות המובייל ו-IoT הצומחות, דו"ח הטרנדים באבטחת המובייל מצא, שספקיות התקשורת ממוקמות במקום הטוב ביותר לספק שירותי הגנה אחידים ורב שכבתיים ברמת הרשת לשוק ההמוני. בעזרת שילוב אבטחה מבוססת רשת עם יכולות מובנות של התקשרות עם לקוחות, ספקיות התקשורת יכולות להשיג בו זמנית הן רכישת לקוחות מהירה והן קצב אימוץ נרחב של 40%, תוך יצירת הכנסות מצטברות.

רונן פריאל, סמנכ"ל פיתוח מוצר באלוט: "פשע הסייבר משגשג הודות לצמיחה בשטח המועד לתקיפה במובייל וב-IoT ולעידוד הפיננסי שהוא מאפשר. ספקיות תקשורת יכולות לבדל עצמן מהמתחרים ע"י הצעת שירותי אבטחה כמוצר פרימיום מוסף למנויים שלהם הנמצאים כל הזמן תחת מתקפה, תוך יצירת הכנסות מצטברות. זה מצב של win-win הן לספקית התקשורת והן למינויים".

דו"ח הטרנדים המלא לאיומי מובייל המפרט כיצד ספקיות תקשורת יכולות לסייע לספק אבטחה כשירות פרימיום לשוק ההמוני תוך יצירת הכנסות משמעותיות - כאן.
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share