Telecom News - לראשונה, חברת הייטק ישראלית תאפשר לעובדיה לקבל שכר בביטקוין

לראשונה, חברת הייטק ישראלית תאפשר לעובדיה לקבל שכר בביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> לראשונה, חברת הייטק ישראלית תאפשר לעובדיה לקבל שכר בביטקוין
לראשונה, חברת הייטק ישראלית תאפשר לעובדיה לקבל שכר בביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 13.6.18, 14:10

רק עובדים, שיהיו מעוניינים בכך, יקבלו את השכר, כולו או חלקו, בביטקוין.
 
חברת ההייטק הישראלית Spot.IM תאפשר לעובדיה לקבל שכר בביטקוין. החברה, שמעסיקה כ-50 עובדים בתל אביב ובניו יורק, מנהלת בחודש האחרון דין ודברים מול רשויות המס לקראת הגשת בקשה בנושא, ולפי ההערכות, השתיים תגענה בחודש הקרוב להסכמות, שתאפשרנה את התנעת המהלך.

המו"מ מול רשויות המס נוגע בעיקר לחישוב שער ההמרה, פרמטר קריטי עבור המעסיק והעובדים. החברה שלחה מכתב בנושא לשרי הכלכלה העבודה והרווחה.
 
Spot.IM מתכננת לבצע את התשלום תוך שימוש בפלטפורמה של Bit2C להמרה ממטבעות מדינתיים לקריפטוגרפיים ולהיפך. מדי חודש החברה תמיר את הסכום הדרוש מש"ח לביטקוין ותעביר את הביטקוין לארנקים הדיגיטליים של העובדים.

שער ההמרה צפוי להיות מחושב לפי ממוצע של השער הגבוה ביותר והנמוך ביותר שנרשמו ביום ההמרה - יום קבוע בכל חודש. רק עובדים שיהיו מעוניינים בכך יקבלו את השכר, כולו או חלקו, בביטקוין.

עו"ד ורו"ח רון צרפתי, (בתמונה), סמנכ"ל רגולציה ב-:Bit2C "הביטקוין, כמו גם מטבעות קריפטוגרפיים אחרים, הולך והופך לצורת תשלום לגיטימית בארץ ובחו"ל ועובדים וספקים לומדים להכיר את היתרונות של השימוש בו לחיסכון ארוך טווח או אמצעי תשלום בכל רחבי העולם.

כחלק מהתהליך יפתח לחברה חשבון ייעודי לביטקוין וכל עובד, שיבחר בכך, יקבל ארנק דיגיטלי אישי, שבו ישמרו עבורו המטבעות".

עו"ד איתי ברכה, המלווה את Spot.IM בהיבט המשפטי:  "בהתאם לחוזרים של רשות המסים, כל כסף ושווה כסף או טובת הנאה, שניתנה לעובד, רשות המסים רואה אותם כחלק מההכנסה החייבת של העובד.

הזכויות הסוציאליות ותשלומי המס ינוכו משכר העובדים בש"ח ויועברו ע"י המעסיק לביטוח לאומי, קרנות הפנסיה וכו'. רק מההכנסה נטו תתאפשר קבלת שכר בביטקוין. כל רווח מעליית ערך של המטבע ימוסה בשיעור מס רווח הון של 25%".
 
Bit2C מפעילה את בורסת הביטקוין היחידה בישראל, שמציגה בזמן אמת את ספר הפקודות של הביקוש וההיצע וניתן לקנות ולמכור און ליין ביטקוין, אתריום ומטבעות קריפטו אחרים לצרכי מסחר והשקעה.

קרדיט צילום תמונה עליונה: אסף תמם צלמים
 
ביטקוין



 
 
Bookmark and Share