Telecom News - הזדמנות למיזמים להשקעה ולשותפות: השקת קרן הטכנולוגיה Kx בישראל

הזדמנות למיזמים להשקעה ולשותפות: השקת קרן הטכנולוגיה Kx בישראל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> הזדמנות למיזמים להשקעה ולשותפות: השקת קרן הטכנולוגיה Kx בישראל
הזדמנות למיזמים להשקעה ולשותפות: השקת קרן הטכנולוגיה Kx בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 16.6.18, 19:40KX  
 
חברת Kx משתפת פעולה עם TLV Generator במפגש מיטאפ ייחודי ב-19.6.18 עבור סטארטאפים המחפשים שותפויות אסטרטגיות עסקיות ומימון מחברות הייטק גלובליות. הזדמנות לזכות במימון בגובה של עד 10 מיליון פאונד!
הרישום לאירוע בעיצומו.
 
קרן ההשקעות Kx Tech מסייעת למיזמים בתחומים כגון אבטחת סייבר, בלוקצ'יין, רובוטיקה, Machine Learning, ננו-טכנולוגיה, מדעי החיים, FinTech, בינה מלאכותית, AgriTech או כל תחום, שבו התמיכה של Kx והכוח של טכנולוגיית עיבוד הנתונים המהירה שלה, יכולות לעזור להביא את המיזמים לשוק במהירות וביעילות.
 
Kx היא מובילה עולמית בטכנולוגיות נתונים מהירים ואנליטיקה, שנותנת פתרון לאתגרים עבור מגוון רחב של לקוחות מובילים בתעשייה.
 
בטכנולוגיית עיבוד הנתונים המהירה ביותר של Kx עושים שימוש גופים מגוונים החל משווקי ההון ועד לתעשיית החלל. בין הלקוחות ניתן למצוא את 10 הבנקים הגדולים בעולם, את NASA, Airbus, הבורסה של ניו-יורק, את הצוות של אסטון מרטין, Readbull וצוות פורמולה 1.
 
כעת, משתפת הקרן פעולה עם TLV Generator וקרן ההשקעות במיזמים - Kx Technology תושק בישראל. 

המדובר בקרן מאוד משמעותית שמשקיעה עד 10 מיליון ליש"ט לכל חברה בעולם חברות ההזנק מכל סדר גודל ובכל שלב בחיי המיזם (משלב ה-Seed ומעלה), מכספה שלה, ועד 2.5 מיליארד ליש"ט ביחד עם קרנות הון סיכון ומשקיעים אסטרטגיים אחרים, במיזמים שמצדיקים את ההשקעה הזו, בעיקר השקעה בסבבי המשך, לחברות בעלות פוטנציאל שוק גדול. 

האירוע מיועד ליזמים וסטארטאפים ישראלים המחפשים שותפויות אסטרטגיות עסקיות ומימון מחברות הייטק גלובליות מעולם הביג דאטה ואנליטיקה. האירוע ייתקיים ב 19.6.18 יום ג' הקרוב, במתחם היוקרתי לאבס במגדלי עזריאלי שרונה. 

במהלך האירוע תוצג תוכנית TLV Generator, שמעצימה יזמים ישראלים ומזניקה אותם במהירות מרעיון למוצר ולניסוי שוק, ועד לנקודה, שבה Kx יכולה לקחת את המיזם הלאה.

התוכנית:
18.00 - 18:30 - רישום ונטוורקינג,
18.30 - 19:00 -  טכנולוגיה לצמיחה - קרן הטכנולוגיה Kx - נייל מקארדיל
19:0019:15 -  - טל כתרן ואריאלה סוויד - הצגת TLV Generator
19:15 - 19:25 - הדגמה טכנית
19:25 - 19.40 - שאלות ותשובות
19.40 - 20:30 - נטוורקיינג וכיבוד
 
הרשמה לאירוע – כאן.
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share