Telecom News - 600 איש מ-20 מדינות בכנס הבלוקצ'יין Alchemist Money Summit 2018

600 איש מ-20 מדינות בכנס הבלוקצ'יין Alchemist Money Summit 2018

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> 600 איש מ-20 מדינות בכנס הבלוקצ'יין Alchemist Money Summit 2018
כ-600 משתתפים מ-20 מדינות בכנס הבלוקצ'יין Alchemist Money Summit 2018
מאת: מערכת Telecom News, 18.6.18, 19:25אמיר סטודנט ופטריק ביירן
 
פטריק ביירן, מייסד ומנכ"ל ענקית הקמעונאות המקוונת Overstock.com: "בעוד 5 שנים כל המסחר בניירות ערך יתבצע על גבי טכנולוגיית בלוקצ'יין". ג'ף פולבר, יזם ומשקיע סדרתי: "ישראל מייצרת רמת עניין גבוהה בתחום הבלוקצ'יין".
 
כנס Alchemist Money Summit 2018 התקיים ע"י Alchemist Group, שמספקת שירותי ייעוץ והשקעות לפתרונות מבוססי בלוקצ'יין ומכירות token, ייעוץ לקראת הנפקת ICO ועוד, בהשתתפות 600 אנשי תעשייה ופעילי בלוקצ'יין ישראלים. כמו כן, לקחו חלק באירוע מעל 60 דוברים, יזמים ומשקיעים מובילים בתחום בשוק הבלוקצ'יין שהגיעו מ-20 מדינות.  

הכנס הוא יוזמה משותפת של היזם והמשקיע הסדרתי ג'ף פולבר וסטיבן ניירוף, שנחשב כאחד המומחים הבולטים בעולם בתחום הבלוקצ'יין, מי שהמציא, למעשה (כך לדבריו), את ה- ICO (Initial Coin Offering)  וה-legal architect של יישום ה- Ethereum ICO בה עושים שימוש כל הנפקות ה-ICO כיום.

"תוך 5 שנים ישתנה לחלוטין כל תהליך ביצוע המסחר בוול-סטריט ומסחר בניירות ערך יתבצע רק על גבי טכנולוגיות מבוססות בלוקצ'יין". כך העריך פטריק ביירן (Patrick Byrne), מייסד ומנכ"ל ענקית המסחר האלקטרוני Overstock.com. הדברים נאמרו אמש במהלך כנס הבלוקצ'יין  Alchemist Money Summit 2018 בתל אביב הנמשך יומיים.

Overstock.com הוא אתר הקמעונאות הראשון, שהסכים לקבל ב-2014 תשלומים מלקוחות באמצעות ביטקוין, כפי שדיווחנו - כאן. Overstock, שהכנסותיו השנתיות מסתכמות ב-1.74 מיליארד דולרים, נחשב מאז למי שמוביל את שוק הבלוקצ'יין לא מעט בזכות המייסד והמנכ"ל, פטריק ביירן. הוא נחשב לאחד הבולטים בתעשייה זו ואף כונה כ"משיח של הביטקויין" ע"י המגזין Wired וכמי שהוביל מאבקים ציבוריים דוגמת המאבק נגד המסחר בחסר (שורט). 

ביירן: "לישראל יש הזדמנות אדירה לאור היכולות הטכנולוגיות שלה ובכוונתי להשקיע בישראל. לישראל יהיה תפקיד עיקרי בתעשיית הבלוקצ'יין העולמית בשל היכולות הטכנולוגיות והחדשנות של האנשים. זהו הביקור הראשון בישראל שלי ובכוונתי לבחון הקמת מרכז פיתוח של overstock.com פה.

ממש כפי שקרה במשבר של 2008, גם כיום אנו צופה איום חמור על המערכת הפיננסית, שעלולה להתמוטט, ולכן יש להיערך לבניית מערכת חלופית, שתוכל לקחת את המושכות קדימה. זו מהפיכה בסדר גודל אדיר, שמתאפשרת בזכות היכולת לייצר מערכת טכנולוגיות, שמאפשרת לבנות אמון בחליפין בזכות הקריפטוגרפיה עם מערכת הרבה יותר בטוחה ממה שקיימת כיום במערכת הבנקאית.

למיליארדי אנשים אין כיום חשבונות בנק אך יש להם טלפון נייד והם יוכלו באמצעות אפליקציה לבצע פעולות של שיתוף כספים וחסכון הנמנעות מהם כיום.    

יש גם סיכונים הקיימים בבלוקצ'יין. אני רואה הרבה אנשים, שרוצים לעשות קיצורי דרך לקריפטו ובכך עושים נזקים אדירים. חשוב, שאנשים לא ירוצו לעשות ICO אלא עדיף לבצע גיוס באמצעות Security Token ולא יגרמו נזק לאותם משקיעים שנותנים בהם אמון".

ג'ף פולבר, (בתמונה משמג'ף פולבראל), סגן יו"ר Alchemist: "אחרי ההצלחה של האירועים בארה"ב, שמשכו מאות משתתפים, אנו שמחים להביא את פלטפורמת אירועי Money Summit גם לישראל. העובדה, שהגיעו לאירוע משתתפים מ-20 מדינות מעידה יותר מכל על רמת העניין, שישראל מייצרת בתעשיית הבלוקצ'יין והרצון מצדם לקדם מהלכים עסקיים בתחום.

כמדינה חדשנית ומבוססת טכנולוגיה, ישראל בהחלט נחשבת לזירה המושכת תשומת לב מצד משקיעים ולאורך האירוע התקיימו עשרות פגישות עסקיות כדי לבדוק אפשרויות לשיתופי פעולה עם השוק המקומי".

סטיבן ניירוף, יו"ר חברת Alchemist: "Alchemist כחברה, שמלווה יזמים וחברות לביצוע הנפקות ICO, פועלת כיום עם סטארטאפים רבים בישראל ואני יכול לומר, שההחלטה שלנו לפני כמה שנים לפתוח פעילות בישראל מוכיחה את עצמה היום. אני מסתובב בכל העולם, וללא ספק אין מקום אחר בעל פוטנציאל כה גבוה לפרוח בשוק ההבלוקצ'יין כמו השוק הישראלי".
 
בתמונה למעלה מימין: אמיר סטודנט, מנכ"ל Alchemist Israel יחד עם פטריק ביירן.
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share