Telecom News - צעד נוסף לקראת הדור החמישי בסלולר

צעד נוסף לקראת הדור החמישי בסלולר

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Spectrum >> צעד נוסף לקראת הדור החמישי בסלולר
צעד נוסף לקראת הדור החמישי בסלולר
מאת: מערכת Telecom News, 26.6.18, 16:23קיסייט 5G

הוצגו פתרונות לוולידציה וניפוי שגיאות במערכות מבוססות פרוטוקולי הזיכרון החדשים DDR5 ו-LPDDR5, כדי לאפשר למתכננים של ציודי חומרה דוגמת שרתים, מכשירי מובייל וציוד אלחוט להאיץ את הפיתוחים של פתרונות מבוססי 5G.

קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies), שהסניף הישראלי שלה בפתח-תקווה, הציגה פתרונות של ולידציה וניפוי שגיאות (Debug) במערכות המבוססות על פרוטוקולי הזיכרון החדשים DDR5 ו-LPDDR5.

השימוש בפתרונות אלה, בצירוף עם פתרון U4164A logic analyzer של קיסייט, מאפשר למתכנני ציודי חומרה דוגמת שרתים ארגוניים, מכשירי מובייל וציוד אלחוט לאתר באגים ולבחון מערכות מבוססות DD5 ו-LPDDR5, כמו גם לוודא ציות לפרוטוקולים החדשים.

האימוץ בתעשייה של סטנדרט 5G New Radio (NR) מחייב הצטיידות בציוד חומרה, דוגמת שרתים ארגוניים ומכשירי מובייל, שמסוגלים לאפשר מהירויות מידע גבוהות יותר וביצועים, ובמקביל לתמוך בצריכת חשמל מופחתת.

פרוטוקול הזיכרון DDR5 מאפשר העברת מידע ברוחב פס גבוה יותר ושיפור ביצועים, שהדור הבא של ציודי החומרה זקוקים לו כדי לתמוך בתסריטי שימוש בטכנולוגיות הדור החמישי. פרוטוקול LPDDR5 מאפשר למכשירי מובייל לתמוך בגידול רוחב פס, ביצועים משופרים, וצריכת חשמל מופחתת.

הפתרונות החדשים של קיסייט מספקים למהנדסים הבנה משמעותית על התעבורה של  מערכות מבוססות פרוטוקולי DDR5 או LPDDR5 באמצעות תפיסה וניתוח של התעבורה בזמן אמת, כאשר זה נעשה באמצעות איתור אותות בין הפרוססור והזיכרון.

קיסייט גם מספקת פתרונות מקיפים לבדיקות הדור הבא של שרתי הענן ע"י שימוש בכלים של DDR5 Analysis and Compliance Validation בשילוב U4164 Logic Analyzer עם DDR5 Interposers.

פתרונות אלה משתלבים בתוך פורטפוליו מוצרים המספקים מענה מקיף למחזור החיים של פרוטוקול DDR5, החל משלב התכנון, איתור ותיקון באגים, וידוא ציות לתקנים וסטנדרטים, ועד בדיקות ייצור של מוצרים בשלים.

קאילאש נאראיאנאן, סגן נשיא בקיסייט ו-GM (מנכ"ל) לתחום ציודי אלחוט ומפעילות טלקום: "מכשירים ואפליקציות ענן קריטיות מחייבים טכנולוגיות מבוססות פרוטוקול DDR5 אמינות ובעלות ביצועים גבוהים. פתרונות ה-DDR5 ו-LPDDR5 לבדיקה ותיקון באגים של החברה מאפשרים למעצבים ולמתכננים של חומרה ומכשירים להאיץ חדשנות התומכת בדור העתיד של המכשירים, ותסריטי שימוש מרובים בדור החמישי של הסלולר".
5G



 
 
Bookmark and Share