Telecom News - הזדמנות לזכות בפרס של 3 מיליון ₪ למיזם בתחום הרפואה הדיגיטלית

הזדמנות לזכות בפרס של 3 מיליון ₪ למיזם בתחום הרפואה הדיגיטלית

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הזדמנות לזכות בפרס של 3 מיליון ₪ למיזם בתחום הרפואה הדיגיטלית
הזדמנות לזכות בפרס של 3 מיליון ₪ למיזם בתחום הרפואה הדיגיטלית
מאת: אריאלה סוויד, 21.7.18, 21:00תחרות רפואה דיגיטלית

ואיך ההזדמנות יוצאת הדופן הזו ליזמים ישראלים קשורה לחברת  מובילה, שממוקמת בקופנהגן, ופועלות באופן זהה ל-TLV Generator. הרישום בעיצומו.
 
חברת ליאו פארמה, שמפתחת ומשווקת תרופות בתחום הדרמטולוגיה, היא חברה דנית הממוקמת בקופנהגן. היא נוסדה ב-1908, מעסיקה 5000 עובדים ב-61 מדינות ומגלגלת מחזור של 1.6 מיליארד דולרים.

ב-2015 הושקה מעבדת החדשנות של ליאו פארמה, שפועלת כיום בקופנהגן, לונדון, פאריס וטורונטו, ומפתחת מוצרי רפואה דיגיטלית ותרופות לטיפול במחלות פסוריאזיס, אקזמה וצורות מסוימות של סרטן העור. המעבדה מעסיקה 100 איש, רובם אנשי מקצוע מתחומי הפארמה הלא מסורתיים כגון מדעני נתונים ומהנדסי ראיית מחשב. 
 
התוודעתי אל מירון דרטשנסקי, שמונה לנהל את מעבדת החדשנות של החברה בישראל, כשפנה אלי דרך אחת מקבוצות המיטאפ של TLV Generator. הנחתי, שהנושא העיקרי המשותף לנו הוא מיזם רפואי של יזם, שמשתתף בתכנית, ומעורר התלהבות רבה בקרב רופאים ומטופלים בבית חולים איכילוב.

לא תיארתי לעצמי, שבמהלך שיחתנו אגלה תאימות כה רבה בין חברת TLV Generator לחברת ענק, שמגלגלת מחזור של 1.6 מיליארד דולרים בשנה. שמחתי מאוד לגלות חברה, שמנהלת חשיבה של סטארטאפ, בכל מה שקשור לחדשנות. 

שמעתי בעניין רב כיצד מתאר מירון את התהליך, שעוברים רעיונות במעבדת החדשנות של ליאו פארמה: "רעיונות חדשים מוצגים בפני צוות הכולל את מנהלי החברה ויזמים טכנולוגים מנוסים. כל רעיון, שמתגלה כבעל פוטנציאל להצלחה, מקבל תקציב של 50 אלף דולרים ומיושם במהירות וביעילות בתוך 100 ימים. את המוצר הראשוני שפותח מקדמים ע"י זרועות השיווק של החברה כדי להשיג נתוני שימוש ולבחון את הצלחת המוצר בשטח". 
 
כשסיים מירון את דבריו אמרתי לו: "וואו - אתם מיישמים אחד לאחד את מודל TLV Generator רק שאתם עושים זאת עם גב כלכלי עצום". 
 
בימים אלה, חברת eHealth Ventures משתפת פעולה עם LEO Innovation Lab כדי לאתר מיזמים, שעושים שימוש בנתונים פסיביים (Passive Data) בפיתוח פתרונות מנבאים, שיסייעו לחולים להבין טוב יותר מחלות כרוניות וליצור בריאות טובה יותר.
 
באירוע השקה, שיערך ב-2.8.18 במשרדים הראשיים של חברת מכבי ברחוב המרד 27 בת"א, יציגו נציגים בכירים של חברתLEO Innovation Lab וחממת eHV את הקריטריונים לבחירת המיזמים וכן 5 אתגרים שונים, שמיזמים, שיוכלו לתת עבורם מענה, יוכלו להשתתף בתחרות ולזכות בפרסים. מועמדות ניתן יהיה להגיש עד ראש השנה. 

מבין המועמדויות, יבחרו מספר רעיונות, שימצאו מתאימים, והיזמים, שעומדים מאחוריהם, יזכו לליווי  צמוד של 4 שבועות בארץ, שיכלול הכנות ופגישות עם גורמים רלוונטיים (משקיעים, מומחים בתעשייה, מנטורים). 
 
בסוף התהליך, יבחרו אותם מיזמים שיזכו לטוס לקופנהגן ולהשתתף בתחרות הגלובלית של LEO Innovation Lab, שתערך ב-11.10.18 בקופנהגן, ויוכלו לזכות שם בפרס של 10,000 יורו, 3 חודשי הדרכה ומנטורינג בקופנהגן וסיכוי לקבל 3 מיליון ש״ח השקעה מחממת eHV!

ההרשמה למפגש בעיצומה - כאן.

 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share