Telecom News - גילי שלזינגר-מורן מונתה למנהלת חטיבת אנטרפרייז באגף SaaS באורקל ישראל

גילי שלזינגר-מורן מונתה למנהלת חטיבת אנטרפרייז באגף SaaS באורקל ישראל

דף הבית >> מינויים >> גילי שלזינגר-מורן מונתה למנהלת חטיבת אנטרפרייז באגף SaaS באורקל ישראל
גילי שלזינגר-מורן מונתה למנהלת חטיבת אנטרפרייז באגף SaaS באורקל ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 22.7.18, 19:25גילי שלזינגר-מורן
 
גילי שלזינגר-מורן מונתה למנהלת חטיבת אנטרפרייז באורקל ישראל, באגף SaaS (תוכנה כשירות). במסגרת זו היא תנהל צוות אנשי מכירות הפועלים מול ארגונים במשק הישראלי בתחום הדיגיטליזציה של מערכות התפעול העסקיות הקריטיות: מערכות ERP, פיננסים ומשאבי אנוש בענן.
 
בתפקידה החדש היא תתמקד בהבאת חדשנות באמצעות פלטפורמת ה-ERP וה-HCM של אורקל בענן ובהאצת מעבר של לקוחות למערכות ה-ERP בענן של החברה.
 
גילי, בעלת ניסיון של 20 שנה בתפקידי ניהול עסקי בתחום ה-IT, בעולמות ה-ERP והאנטרפרייז, היא מומחית בתחום ה-ERP ובפיתוח עסקי ומכירות של פרויקטים מורכבים. בתפקידה האחרון שימשה במשך 8 שנים כסמנכ"לית השיווק של One1. לצד תפקיד זה היא שימשה במגוון תפקידים ניהוליים ב-One1, בהם סמנכ"לית מכירות, שיווק ופיתוח עסקי של חטיבת One1ERP וכמנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1start.

קודם לכן היא שימשה כסמנכ"לית מכירות ברמדור, סמנכ"לית מכירות בקו מערכות, מנהלת מכירות ופיתוח עסקי של קבוצת ה-SAP של IBM ישראל וכמנהלת מכירות ופיתוח עסקי באגף ה-ERP בקבוצת מלם-תים.

גילי היא בעלת תואר שני מהאוניברסיטה העברית ותואר ראשון מהמכללה למינהל.

שלזינגר-מורן: "אני שמחה על תפקיד, שמאפשר לי לתמוך בחדשנות של עסקים. בפתרון Cloud ERP של החברה מדובר בפלטפורמה המביאה 4 יכולות: AI, ML, בלוקצ'יין ו-IoT להעצמת מערכת ה-ERP".

קרדיט צילום תמונה עליונה: עזרא לוי. 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share