Telecom News - אם תמונה אחת שווה אלף מילים, כמה שווה הדמיה?

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, כמה שווה הדמיה?

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> אם תמונה אחת שווה אלף מילים, כמה שווה הדמיה?
אם תמונה אחת שווה אלף מילים, כמה שווה הדמיה?
מאת: חיים חביב, 13.8.18, 17:10רונן חכימי, צילום חיים חביב
 
השקה בישראל מסטארטאפ ישראלי: טכנולוגיה חדשנית מאפשרת לראשונה באופן מסחרי, לספק בתוך דקות צילום עצמי (סלפי), סטטי ודינמי, בתלת מימד, ישירות לסמארטפון וגם סרטון אנימציה מקורי. הזדמנויות לחברות בתחום הפרסום, שיווק, אופנה, קידום מכירות, לומדות, עיצוב, כנסים ואירועים ועוד.
 
הסטארטאפ הישראלי, PHOTURO-3D (פוטורו תלת מימד), שקם ב-2016 כדי לאפשר למשתמשי קצה לחוות טכנולוגיות תלת המימד הקיימות בעולם, השיק ברמת גן עמדה טכנולוגית ייחודית, שעשויה לשנות את האופן, שבו אנו מציגים את דמותנו במדיות השונות, ולהשפיע על הדרך בה נבצע פעולות יומיומיות בתחום העסקי והחברתי.
 
לא בכל יום זוכה סטארטאפ ישראלי להשיק מוצר טכנולוגי חדש, שלא קיים כמותו בשום מקום אחר בעולם. הסטארטאפ PHOTURO-3D, עשה זאת היום, במתחם חדש, שנראה כמו נשלף מן העתיד במרכז קניון איילון ברמת גן. לראשונה יתאפשר לציבור הרחב, לבצע צילום אישי (סלפי), סטטי ודינמי, בתלת מימד.
 
הסטארטאפ שילב בעמדה טכנולוגיות המאפשרות לכל אדם להיסרק בתוך 3 שניות ולקבל לסמארטפון האישי צילום עצמי בתלת מימד תוך פחות מ-2 דקות וגם סרטון אנימציה מקורי של האדם שנסרק (לדוגמא, הנפשה כרקדן קפוארה למי שלא רקד מימיו, או דמות סופרמן במשחקי מחשב).
 
שילוב הטכנולוגיות והנגשתן לשימוש פותח בפני גופים רבים ובודדים הזדמנויות חדשות רבות, בין השאר בתחום הפרסום, אופנה, קידום מכירות, לומדות, עיצוב, כנסים ואירועים ועוד.
 
המתקן של פוטורו תלת מימד מתבסס על טכנולוגיה, שפיתחה חברת מנטיס ויז'ן (Mantis Vision) הישראלית, (שהוקמה ב-2005 ולה 4 מרכזים בישראל, בארה"ב, בסלובקיה ובסין), שאף יושמה בהצלחה בסמארטפון הדגל של חברת שיאומי (Xiaomi). הטכנולוגיה משלבת תוכנה, קידוד ואלגוריתמיקה, לצד מערך רב מצלמות המאפשר איסוף מידע ווליומטרי בזמן אמת לשימוש במגוון יישומים רחב.
 
המתקן של פוטורו יכול לסרוק עד 5 אנשים להדמיה תלת מימדית, ומתממשק לנגן תלת מימד, שפותח באופן ייעודי ע"י פוטורו תלת מימד, להצגת הדמיות גוף מלא.
 
טכנולוגיית הסריקה של מנטיס ויז'ן מאפשרת סריקה מהירה של אדם במצב סטטי או בווידאו. פוטורו שילבה טכנולוגיות נוספות המפיחות בהדמיה 'רוח חיים' והופכות אותה למודל דינמי ע"י הוספת אנימציה. הנגן מאפשר הצגה חווייתית תלת מימדית של כל אדם, סטטי או דינמי, שניתנת לצפייה מכל כיוון אפשרי.
 
כך לדוגמא, ניתן לבחור אנימציה, מתוך מגוון רחב של אנימציות מובנות, "שתתלבש" על הדמות שנסרקה, ליצירת סרטון תלת מימד שנראה אמתי לחלוטין. זה הזמן לגרום לכולם להאמין, שאתם רקדנים מקצוענים, אצנים בחסד, נהגי מרוצים קשוחים ועוד. לכל המודלים הנסרקים ניתן לצרף אודיו, מוזיקה או כיתוב.
 
ניתן לשלב את הדמות היצירתית גם במשחקי מחשב כגון GTA וגרסאות קודמות של FIFA, NBA ועוד, וזאת במקום לבחור דמות מתוך המגוון הקיים.
 
העמדה גם מאפשרת הדפסה תלת מימדית של הנסרק ליצירת דמות פיזית (פסלון) באיכות גבוהה מאוד, שזהה לאדם שנסרק.
 
בהתאמה למודל העסקי, נערכת פוטורו תלת מימד להקים במהלך 2019 מתחמים נוספים ברחבי הארץ, ולחתום על הסכמים גם בחו"ל.
 
רונן חכימי, (בתמונה למעלה. צילום: חיים חביב), מנכ"ל פוטורו תלת מימד: "פוטורו הקימה תשתית המאפשרת לכל אדם לקבל לידיו צילום תלת מימדי של עצמו תוך דקות ספורות ובמחיר שווה לכל נפש, דבר שלא היה אפשרי עד היום. פוטורו מקבלת פניות מגורמים המעוניינים להקים עמדות דומות בארץ ובעולם, ומחברות טכנולוגיה המעוניינות לספק ללקוחות פוטורו שימושים נוספים בהדמיות, שקיבלו מפוטורו".

גור אריה ביתן, (בתמונה משמאל), מנכ"ל מנטיס ויז'ן: "בפרויקט המשותף של מנטיס ויז'ן ופוטורו אנו מביאים את עולם יצירת התוכן גור אריה ביתןבתלת מימד לשימוש ממשי. בעבר, צילום וסריקה בתלת מימד היה תהליך איטי ומסורבל. כיום, עם הטכנולוגיה של מנטיס ויז'ן הצלחנו להנגיש את אפשרויות הצילום והסריקה בתלת מימד לקהל הרחב ולשימוש במגוון יישומים".
 
רוצים לרצות ילדים/נכדים לקראת סיום החופש הגדול, לפניכם העלויות:
סריקה אחת: 49 ₪. 3 סריקות: 99 ₪
פסלון מיני אישי: החל מ-299 ₪


סרטון התלת מימד של הכותב (חיים חביב) כרקדן קפוארה - כאן.



 
 
Bookmark and Share