Telecom News - סטארטאפ ישראלי מצטרף לעולם המלונאות הבינלאומי

סטארטאפ ישראלי מצטרף לעולם המלונאות הבינלאומי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ ישראלי מצטרף לעולם המלונאות הבינלאומי
סטארטאפ ישראלי מצטרף לעולם המלונאות הבינלאומי
מאת: חיים חביב, 29.8.18, 13:37מיכל הובשמן צילום חיים חביב

VDroom השיק פלטפורמה חכמה בטכנולוגיית VR ב-360 מעלות הלומדת ומציגה את גלריית התמונות הטובות ביותר של המלון, הדירה להשכרה או אתר הנופש, לצורך שיפור עסקיו ולקידום שיווקו. זה מוביל לחיסכון בהוצאות המלונות על עמלות לצד הגדלת היקף ההזמנות עד כדי 35% וקידום החשיפה של המלון והחיפוש בגוגל.

טרנד החיפוש הוויזואלי (visual search) הפך כיום למוביל, ומגדיל את שיעור החשיפה של המלון/הדירה להשכרה במאות אחוזים. תמונה טובה עשויה להעלות את יחס ההמרה conversion rate בעשרות אחוזים. לדוגמא: רשת עם 10 בתי מלון של 100 חדרים בממוצע יכולה להגיע לפוטנציאל תוספת רווח של עד 1 מיליון דולרים בשנה. שוק ההזמנות של לינות תיירותיות באינטרנט מוערך ב-25 מיליארדי דולרים בשנה.

הסטארטאפ VDroom השיק אתמול בפתח תקוה גלריית VR ו-360 חכמה, שמציגה לכל מלון את התמונות הטובות ביותר של חדרי המלון והשטחים הציבוריים שלו בסדר חכם לאחר שהאלגוריתם משקלל את הפרמטרים החשובים ביותר מהרשת, כדי להגדיל את סיכויי ההמרה. הסטארטאפ כבר זכה להכרת השוק האירופאי המשותף ונתמך על ידו במיליון יורו.

הפלטפורמה החדשה לבניית אתרי מציאות מדומה (VR) מוצעת לבתי מלון, מתחמי דירות להשכרה, חברות תעופה ואתרי נופש למטרות שיווקיות והעלאת קמפיינים ויזואליים. המטרה: הצגת תוכן במציאות מדומה והפיכת חווית המשתמש לנעימה, מקצועית ומהימנה יותר. כך, שהמזמין יגיע ב'ראש שקט' ליעדו ללא החששות המלווים הזמנות חופשה מקוונת מרחוק.

מיכל הובשמן, (בתמונה, צילום: חיים חביב), מנכ"לית VDroom ויזמית בעולם המלונאות: "תחום התיירות עובר בשנים האחרונות מהפכה וירטואלית בנושא הזמנת החדרים במלונות ובדירות נופש ובדיוק למקום הזה מכוונת חברת  VDroom, כדי להציג תוכן במציאות מדומה ולהפוך את חווית המשתמש לטובה יותר. זו הפלטפורמה היחידה בעולם, שהיא גלריה וירטואלית דיגיטלית חכמה, שמושתתת על יכולות שיווק ( e-commerce).

כל תמונה העולה בפלטפורמה מקבלת חשיפה מידית במנועי חיפוש שונים. זו הפלטפורמה היחידה ב-VR ו-360 מעלות, אשר 'יודעת' לדבר עם כל הפלטפורמות באותה שפה ולהגדיל כך את שיעור החשיפה.

הפלטפורמה מציעה סיור וירטואלי חכם בו ניתן להשתיל 'הפתעות' הטבות והנחות באופן דינמי לפי שעות ספציפיות ביום וימים שונים בשנה. זאת, כדי להוסיף את ממד המשחק שיוצרת  ההתקשרות, שיוביל להמרה.

ניתן לשלב את הסיור בדפי הפייסבוק וברשתות החברתיות של בתי המלון או הנכס ב-Google maps, גוגל טקסט, Google Images,  יוטיוב וב-450 מנועי חיפוש. הפלטפורמה מציעה ניהול חכם של הגלריה הווירטואלית ואפשרות צפייה בסיור הווירטואלי מכל מכשיר.
עד כה הייתה הצגת תכנים במערכת שיווקית מבוססת VR כרוכה בעלויות גבוהות ובמורכבות טכנית. כ"כ, אתרים, שהציעו שימוש בתצוגת תוכן בטכנולוגיית VR, חייבו את הלקוחות להשתמש במערכת ייעודית, יקרה ומורכבת, שהתוכן שבה לא היה נגיש לכל גולש.
הפתרון החדש מפשט את התהליך ומנגיש אותו לבעלי מקומות לינה ואתרי תיירות. הפלטפורמה החדשה מאפשרת בנייה קלה ואינטואיטיבית של אתר VR ואינה מצריכה ידע מקצועי בתכנות.

הממשק של VDroom מתחבר לכל ענקי התיירות (OTA) ובהם לאתריTrip Advisor, Hotels combined . החברה חתמה לאחרונה על הסכם עם חברת ניהול בגרמניה (GCH) לביצוע פיילוט ל-24 בתי מלון ועתה התרחב ההסכם ל-154 בתי מלון. לפי התכנון יש כבר הטמעה של עוד כ-1000 נכסים עד סוף 2018. כ"כ, החברה נכנסה בשנה האחרונה לרשתות בין לאומיות ומרחיבה את מספר המלונות והדירות, שמצטרפים אליה, בקצב גידול של למעלה מ100% בחודש בשנה האחרונה. 

למעשה, אנו באים לבתי המלון ובעלי הדירות ואומרים להם: 'תמנפו את התמונות שלכם וכך תמנפו גם את ההכנסות שלכם'. בתי המלון והדירות משקיעים עמלות בהיקף של מיליוני דולרים לענקיות הטרוול כדי שימלאו להם את החדרים. בעל נכס צריך לשאול את עצמו איך הוא מבדיל את עצמו מאחרים כדי להגדיל הכנסות באופן ישיר ולתת ערך מוסף ללקוח.

צילומי 360 יתנו פתרון אופטימלי לבעיה. אדם ירגיש כאילו הוא ממש נמצא בחדר ומסייר במלון. היום כל הפתרונות בשוק הם מאוד כבדים מבחינה טכנולוגית. זמן הטעינה של התמונות באתרים של המלונות הוא איטי ולא הייתה עד היום שום חוכמה בתצוגת התמונות.

הפשטות היא, שב-2 לחיצות מקבלים תחושה, שנמצאים ממש בחדר. ומה המלון צריך לעשות כדי להתחבר לשירות הזה? המלון לא אמור לעשות שום פיתוחים ולא לשנות דבר באתר שלו. הוא מקבל מוצר מוגמר, שב-3 קליקים מתממשק לאתר הקיים של המלון או בית הדירות ויכול להתחיל בעזרתו למנף את ההזמנות וההכנסות שלו. זה פתרון, שמביא לחיסכון בהוצאות של המלונות על עמלות, מגדיל את ההזמנות בכ-35%, מרחיב את החשיפה של המלון ומקדם את החיפוש בגוגל".

מיכל הובשמן כבר רשמה בעבר בהולנד הקמת חברה בתחום הזמנות לבתי מלון באינטרנט, עם כ-80 עובדים, שגלגלה מחזור של כ-100 מיליון יורו בשנה. לאחרונה, החברה נמכרה והיא חזרה לארץ יחד עם צוות הפיתוח שלה והקימה את וי.די.רום.

קישור למסיבת העיתונאים אתמול - כאן.

TRAVELTECH FREE
 
 



 
 
Bookmark and Share