Telecom News - ענן תקשורת, טלפוניה ו"עבודה קבוצתית" חדש יושק בקרוב בישראל

ענן תקשורת, טלפוניה ו"עבודה קבוצתית" חדש יושק בקרוב בישראל

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> ענן תקשורת, טלפוניה ו"עבודה קבוצתית" חדש יושק בקרוב בישראל
יענקל לוי עייש, מנכ"ל ALE (אלקטל-לוטסנט אירגונים) ישראל חושף, שברבעון רביעי השנה יושק ענן תקשורת וטלפוניה עסקית חדש בישראל, לפתרונות מתקדמים, שטרם נראו בשוק הישראלי, ענן, שיספק את כל מה שעסק קטן עד ארגון ענק עם עד 100 אלף פורטים זקוק לו, הכל בגישת "תשתית תקשורת אחודה כשירות" - CPaaS, עם תמיכה מלאה בעברית וערבית.
מאת: אבי וייס, 17.9.18, 07:50יענקל לוי עייש ALE ישראל

יועצי התקשורת בישראל (חברי ארגון אימ"ת - ארגון יועצי מערכות תקשורת בישראל, שמקיימים אחת לחודש מפגש מקצועי ייחודי), נחשפו במפגש, שהתקיים ביום 3.9.18, לחידושים טריים ביותר ומרתקים בעולם התקשורת מבוסס שירותי ענן, בדגש על ענן היברידי. זאת, במסגרת הביקור כאורחי ALE (ר"ת: Alcatel-Lucent-Enterprise) סניף ישראל, ששילב סיור בנופי הגליל העליון ביחד עם הרצאות מקצועיות ליועצי התקשורת.

המצגת המלאה של ההרצאות מצויה כאן להורדה - למתעניינים ולמי שפספס את האירוע החשוב הזה. 

זה היה המפגש הרביעי של ארגון יועצי התקשורת ל-2018 והמפגשים המקצועיים הבאים ייערכו ב-29.10.18 בחברת טליט (פתרונות IoT) וב-28.11.18 בתדיראן טלקום (פתרונות תקשורת וטלפוניה בענן). 

יענקל לוי עייש, (בתמונה משמאל), מנכ"ל ALE ישראל: "חברת ALE [שנפרדה ב-2015 מחברת אלקטל-לוסנט העולמית, שנרכשה ע"י נוקיה], שהמטה העולמי שלה נמצא בפריז, חוגגת 120 שנה מאז היווסדה. חברות רבות בשוק התקשורת נעלמו, והחברה כיום פורחת יותר מתמיד עם הפנים לעתיד. זאת, בפיתוחים, שהם המילה האחרונה של הטכנולוגיה.

לכבוד המפגש של ALE ישראל עם יועצי התקשורת, הבאנו לכאן 2 מנהלים בכירים מאיזור צפון אירופה, אליו סניף ישראל שייך, כדי להציג את התוכניות והפיתוחים של החברה.

אנו השקענו המון כסף ומאמצים להקים בישראל ענן תקשורת מקומי חדיש, שיושק ב-Q4 השנה, או לכל המאוחר ממש בתחילת 2019, ענן המדבר גם עברית וערבית, עם מגוון רחב של שירותים, שטרם נראו בישראל. בקרוב נפרסם את כל הפרטים על שירותי הענן החדיש הזה.

בשנתיים האחרונות נכנסנו עמוק לעולם האפליקציות העסקיות ולאור התגובה הטובה של השוק לכיוון הזה, הגדלנו את הצוות שלנו ופתחנו בישראל התמחות מקומית לתחום האפליקציות העסקיות, כדי לתמוך בשוק המקומי שלנו. 

ALE החליטה בשנתיים האחרונות להתמקד בפיתוחים של פתרונות לשווקים ורטיקליים וכך למדנו לעומק את הצרכים הייחודיים של כל שוק וורטיקלי ולכן יש לנו פתרונות ייחודיים לשווקים הללו, פתרונות, שאין למתחרים שלנו.

כדי להתנסות בשירותי הענן הלכה למעשה, אנו בתוך ALE מזה כשנתיים עובדים ומתקשרים בתוך הארגון ועם כל השותפים ושרשרת הערך שלנו רק על פלטפורמת הענן Rainbow, שהיא פתוחה להתנסות לכל אחד, על כל מכשיר קצה ועל כל מערכות ההפעלה הנייחות והניידות הנפוצות.

אנו נותנים 'דוגמה אישית' איך כל המערכות הארגוניות, כולל המערכות הכי קריטיות, יכולות לעבוד בענן היברידי, בפלטפורמה אחת, שמספקת הכל בשם Rainbow. המערכת הזו מופעלת כבר בכל רחבי העולם וגם גם אצל כמה לקוחות די גדולים בישראל, עם עשרות אלפי משתמשים, אבל היא רצה על תשתיות הענן שלנו בחו"ל.

אחרי שנשיק את הענן הישראלי החדש, השירות שלנו יהיה מקומי בישראל עם תמיכה בעברית וערבית. המערכת הזו ניתנת להתממשק לכל מערכת עסקית אחרת קיימת, כולל מערכות תקשורת וטלפוניה ישנות. הגישה שלנו היא של שימור השקעות העבר ומתן פתרון כולל לכל הצרכים של העסק".

גרט ג'ונק (Gert Jonk), (בתמונה משמגרג ג'ונט ALEאל), סמנכ"ל פיתוח עסקי לשווקים וורטיקליים ולתחום הענן, ALE: "העולם רץ מהר קדימה והטרנספורמציה הדיגיטלית כבר כאן. ארגונים ועסקים מתחילים ליישם פתרונות IoT ומבינים, שזה ניתן למימוש מלא רק בענן. הכל מתחיל להשתלב בענן, מה שמספק גמישות לעסקים, גמישות גם במודלים העסקיים שלהם וגם במערכות הטכנולוגיות שיש.

היות וכל התחומים נעים מהר קדימה, החלטנו, שנוביל את המהפכה הזו ע"י כך, שנספק פתרון כולל לכל שכבות הרשת, מהתשתיות ועד האפליקציות, מה שאין לשום מתחרה שלנו.

הקול, שהיה תמיד חשוב במערכות התקשורת והטלפוניה, עובר טרנספורמציה מאוד חריפה: הקול מופעל כעת ע"י רובוטים. העובדים והמנהלים מתקשרים עם המערכות שלהם בקולם, במערכות זיהוי קולי.

החידושים הללו נעים במהירויות שונות בשווקים ורטיקליים שונים, כי השוק הקיים מוצף מערכות וציוד ישנים. המוטו שלנו מאוד ברור: תישארו עם כל הציוד והטכנולוגיות הישנות. שום דבר לא צריך לזרוק לפח. אנו מאמינים בענן ההיברידי ואפשר לנוע לשם בלי לזנוח את השקעות העבר. הכל מתחבר לעולם החדש.

הגישה הזו הובילה אותנו די מהר להיות 'מובילי שוק' בכמה תחומים בעולם דוגמת:
  • רשתות IoT עסקיות וארגוניות בענן.
  • CPaas - תשתיות תקשורת אחודה כשירות.
  • "רשת על פי דרישה" - NOD. אנו גם מובילי שוק וגם היחידים בשוק עם פתרון מלא בתחום הזה. 
  • תקשורת היברידית לעננים היברידיים. 
הכל קשור לתהליכי המהפכה של הטרנספורמציה הדיגיטלית. ארגונים, שנכנסו לתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, מגלים די מהר, שזה לא פשוט ושואלים את עצמם: מה אנו עושים עם המרכזיות הישנות, עם ציוד התקשורת הישן, עם השרתים הישנים.

כולם רוצים כיום BYOD ופתרונות ניידים. לכן, כשמתחילים לשלב את הסמארטפונים והטאבלטים בתהליכי העבודה הקיימים, זה מתחיל להסתבך. כשמוסיפים לזה IoT - זה נהיה ממש תסבוכת. מנהלים, שחשבו שזה קל לפתח ולנהל מערכות IoT בתוך העסק ראו, שזה לא קורה. זה דורש מקצוענות ברמה מאוד גבוהה.

לכן, אנו באים לשוק עם הגישה הברורה: תשאירו את כל כאב הראש הזה עבורנו. אתם יכולים לעבור את המהפכה הזו בהצלחה וגם לחסוך המון כסף, כי אנו עובדים במודל של תשלום על פי צריכה, מודל התשלום של הענן. הכל נעשה בענן תחת מעטפת שליטה אחת ובחשבונית אחת הידועה מראש. השדרוגים, העדכונים, השרידות, הגיבויים, הגנת הסייבר, התאימות והאינטגרציה, ההמענה לרגולציות, הכל זה באחריות שלנו. זה המקצוע שלנו".  

קרייג וולקר (Craig Walker), (בתמונקרייג וולקר ALEה משמאל), סמנכ"ל תחום שירותי הענן, ALE: "הענן הוא המוקד של הפעילות שלנו בכל העולם וגם בישראל. הפירוש שלנו למושג ענן הוא מאוד מיוחד: אנו רואים את הענן כשירות חכם בענן היברידי, ענן, שכולל יכולות תקשורת דוגמת CPaaS ו-UCaas ("תקשורת אחודה כשירות"). 

הסיבה לגישה הייחודית שלנו: ראינו, שזה בדיוק הצורך של הלקוחות שלנו. ראינו, שהלקוחות מבקשים לשלב את הקול בתוך כל הפתרונות והשירותים ולכן פיתחנו את Rainbow Voice, שירות המושק במקביל להשקת הענן החדש שלנו בישראל.

המשמעות: הכל יוכל להיות מופעל בקולו של המשתמש והרובוטים ידברו בקול עם בני האדם. על זה אנו מוסיפים את הפתרונות, שכבר יש לנו בשוק דוגמת NOD (רשת לפי דרישה), בתוספת AI, וכך אנו מסוגלים לטפל בתעבורה ולתת יכולות לתיעדוף למשתמשים, עם רמות שירות שונות. למשל, המשתמשים יכולים לתעדף שיחות קול ווידיאו על פני דואר אלקטרוני וגלישה לאתרים. 

השוק העסקי והארגוני מוצף פתרונות מרתקים מחברות מתחרות. אולם, כל חברה מספקת פתרון רק לחלק מהצרכים. למשל, מיקרוסופט מספקת פתרונות לשכבת האפליקציות. ציוד רשת וחומרה, תקשורת מערכות ניהול ושליטה - לא קיימים אצלם. לסיסקו אין פתרונות CPaaS ו-UCaaS מלאים. אין ספק פתרונות בשוק המספק פתרונות מלאים לכל שכבות הרשת וקצה לקצה. הכל אצלנו מבוסס על עיקרון של "על פי דרישה" ולכן, העלויות הן "על פי דרישה \ שימוש", הכל משולב עם AI. 

הראנו ללקוחות שלנו, שאנו יודעים לחבר את כל סוגי הציוד הישן והמערכות הישנות שיש אצלם לענן שלנו והכל 'מנגן' בענן. מבחינת משתמשי הקצה, העובדים, המנהלים, השותפים, הלקוחות, כולם משתמשים באפלקציית Rainbow, שמספקת את היכולת לעבוד בגישת ה-CPaaS וה-UCaaS.

כל העולמות הישנים והחדשים מתממשקים למערכת אחת. זה כולל, כמובן, את העולמות החדשים דוגמת IoT, עיר חכמה, רכב חכם ועוד. זה מלווה ברמת אבטחה הכי גבוהה שיש, שרידות והמשכיות עסקית ומענה לכל הרגולציות המחמירות ביותר הקיימות בשווקים ורטיקליים, דוגמת: הפיננסים, הבריאות, המימשל, התחבורה והביטחון. 

מדובר בפתרונות, שניתן לקחת אותם ישירות מהמדף, על חומרות סטנדרטיות ופרוטוקולים מקובלים והכל מותקן במהירות ועובד במהירות. כל הפתרונות שלנו תומכים בממשקי WebRTC. כך, שניתן להפעיל כל יישום וכל שלוחה ישירות מהדפדפן, מכל מכשיר קצה ומעל לכל רשת תקשורת, בכל מקום בעולם. 

במאי 2018 רכשנו את חברת SIPWISE, כדי שיהיו לנו גם פלטפורמות עצמאיות של חיבורי מתגי קול של העולם הישן עם העולם החדש, עם מענה ל-WebRTC גם במערכות ישנות. כששילבנו את מערכת ה-Rainbow למערכת של SIPWISE יצרנו תשתית היברידית עולמית, שבה ניתן לשלב כל PBX (מרכזיה) של העולם הישן, עם יכולות ה-WebRTC של העולם החדש והעתידי.

הפתרונות שלנו מתאימים לכל עסק, החל מ-5 פורטים ועד 100 אלף פורטים, ארגון בסדר גודל, שעדיין אין בישראל. לכן, נגיע לשוק הישראלי עם פתרונות Rainbow מבוססי ענן היברידי. אנו כבר מבצעים התקנות בטא בישראל ויש לנו אפילו לקוח אחד בישראל, שהתאמנו לו פתרון לפי הצרכים הספציפיים שלו.

הייתרון הגדול של ענן היברידי הוא: שקל לבצע בו פרסונליזציה והתאמה לצרכים של כל עסק וכל ורטיקל. כל מה שאנו מפתחים עבור ארגון מסוים, מיד הופך לפתרון פתוח לכל ארגון דומה, שיכול לבחור את הפתרון הזה, אם זה מתאים לו.

למעשה, אנו מציעים את הגישה של Everything as a Service. יש לנו תוכנית אסטרטגית ל-2020 עם מפת דרכים מסודרת ומובנית להמשך הפיתוחים ואני בטוח, שנמשיך להלהיב את השוק והלקוחות שלנו, גם בשנים הבאות". 
ענן



 
 
Bookmark and Share