Telecom News - חסות בביטקוין: ביטס אוף גולד תהפוך לנותנת החסות של מכבי ראשל"צ בכדוריד

חסות בביטקוין: ביטס אוף גולד תהפוך לנותנת החסות של מכבי ראשל"צ בכדוריד

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> חסות בביטקוין: ביטס אוף גולד תהפוך לנותנת החסות של מכבי ראשל"צ בכדוריד
חסות בביטקוין: ביטס אוף גולד תהפוך לנותנת החסות של מכבי ראשל"צ בכדוריד
מאת: מערכת Telecom News, 3.10.18, 14:46אורי קליסקי יחצ

יובל רואש, מנכ"ל ביטס אוף גולד, הוא משחקני העבר של מכבי ראשון לציון ואף זכה עימה באליפות ישראל בעונת 2016-7.

לראשונה בישראל: חברת Bits of Gold תממן חסות לקבוצת ספורט בביטקוין. גם השחקנים יקבלו הזדמנות לקבל תשלום במטבע הקריפטוגרפי.
 
ביטס אוף גולד, חברת הביטקוין הגדולה בישראל, תהפוך לנותנת החסות הרשמית של קבוצת מכבי ראשון לציון בכדוריד. החסות עצמה תינתן במטבע הקריפטוגרפי ביטקוין והחברה אף תציע לשחקנים להמיר חלק ממשכורתם לביטקוין.
 
המהלך מצטרף לטרנד עולמי בתחום במסגרתו החלו סדרה של קבוצות בליגות שונות בהן הפרימייר-ליג האנגלית (קבוצות לסטר סיטי וטוטנהאם) וקבוצות בדנמרק ותורכיה לקבל תשלומים וחסויות בביטקוין.
 
יובל רואש, (בתמונה משמאל, צילום רונן גודלמן), מנכ"ל ביטס אוף גולד, הוא משחקני העבר של מכבי ראשון לציון ואף זכה עימה באליפות ישראל בעונת 2016-7.יובל רואש צילום יחצ רונן גולדמן

רואש: "כדוריד, כמו ביטקוין, הוא ענף מרתק שלא זוכה לפופולריות המגיעה לו. נפלה בחלקי ההזדמנות להחזיר בצורה זו לענף ולקבוצה, שנתנה לי כל כך הרבה. לביטס אוף גולד ולמכבי ראשל"צ יש לא מעט ערכים משותפים, בהם מקצוענות, חתירה למצוינות, והרצון העז לתת בחזרה לקהל ולקהילה. אנו רואים איך הקבוצה מצעידה את הענף קדימה ואנו רוצים להיות איתם לאורך הדרך.

מטרה הנוספת בשיתוף הפעולה, היא להנגיש וללמד את התחום המתפתח, והחברה מחויבת להשקיע במתן כלים להבנת חשיבות הכלכלה החדשה שצפויה לשנות את העולם הפיננסי".

 
אורי קליסקי,  (בתמונה למעלה), מנכ"ל מכבי ראשון לציון: "המועדון שלנו הוא משפחה מנצחת. אני רואה לא מעט שחקני עבר הופכים לאנשי מקצוע, ורבים מהם חוזרים לקבוצה, מי בתור מתנדב, מאמן או אפילו בתור קהל. הקהילה שלנו יוצרת את התמיכה המאפשרת לנו ליצור קבוצה מקצועית ומנצחת ואני גאה על שיתוף הפעולה, שלא רק יתמוך בקבוצה אלא גם יביא אלינו חדשנות מתחום מתפתח וצומח. אנו מאמינים, שביטס אוף גולד מובילה שינוי הרבה יותר גדול ממה שניתן להעריך, ושמחים להיות שותפים בדרך שלהם ולייצגם בכבוד".
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share