Telecom News - תחרות Booking Hero עם פרס 25,000 אירו להוצאות ב-Booking.com

תחרות Booking Hero עם פרס 25,000 אירו להוצאות ב-Booking.com

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תחרות Booking Hero עם פרס 25,000 אירו להוצאות ב-Booking.com
נפתחה תחרות Booking Hero עם פרס 25,000 אירו להוצאות ב-Booking.com
מאת: מערכת Telecom News, 4.10.18, 14:05חופש
 
Booking.com פתחה את שלב הגשת המועמדות לציין לשבח ספקי אירוח, שעושים מעל ומעבר. צריך פשוט לשתף את הסיפור בפייסבוק או באינסטגרם. הזוכים במקום השני והשלישי יזכו ב-€5000 כל אחד בקרדיט נסיעות של Booking.com. הרישום בעיצומו.

Booking.com, שעוסקת בחיבור מטיילים עם מבחר גדול ביותר של מקומות לינה, הכריזה על השקת התחרות השנתית השנייה של #BookingHero. החברה מזמינה לקוחות לספר לעולם על מישהו במקום אירוח, שהפך את הטיול שלהם לבלתי נשכח, עם הזדמנות לזכות ב-€25,000 בקרדיט של Booking.com - גם עבורם וגם עבור ה- #BookingHero שלהם.
 
כדי למנות את ה-#BookingHero שלהם ולהירשם לתחרות, לקוחות Booking.com מכל רחבי העולם פשוט צריכים לשתף את הסיפור שלהם בפייסבוק או באינסטגרם ולוודא שהפרטים הבאים כלולים:

1.היכן שהו בנסיעתם דרך Booking.com.
2.השם הפרטי של ה- #BookingHero שלהם ותפקידם במקום האירוח (אם רלוונטי).
3.כיצד ה- #BookingHero שלהם עשה מעל ומעבר.
4.תיוג באמצעות האשטאג #BookingHero ואם משתפים באינסטגרם, לתייג @bookingcom. חשבון האינסטגרם חייב להיות ציבורי כדי שניתן יהיה לצפות בפוסט.

Booking.com תבחר את הסיפורים המיוחדים ביותר של ספקי האירוח, שעושים מעל ומעבר כדי ליצור חווית נסיעה ייחודית ובלתי נשכחת.

ספק נסיעות אחד, שהוא #BookingHero, והלקוחות, שמינו אותו, יזכו כל אחד ב-€25,000 להוצאה ב-Booking.com, והזוכים במקום השני והשלישי יחד עם הלקוחות שמינו אותם יזכו ב-€5000 כל אחד בקרדיט נסיעות של Booking.com.
 
אוליביר גרמילון, סגן נשיא ב-Booking.com: "יציאה לחופשה זה לא רק טיול ביעדים חדשים ויפים, אלא גם מפגש עם אנשים מדהימים והחוויות המיוחדות, שאתם חולקים יחדיו. מקומות האירוח, שמפליאים בקסמי האירוח שלהם מידי יום, בין אם זה ביחס אישי מיוחד או בעשיה מעל ומעבר למצופה כדי לשנות מקצה אל קצה טיול של מישהו, הם גיבורי הנסיעות האמיתיים, שמעוררים בנו הערצה והערכה בשל המסירות יוצאת הדופן והמחויבות שלהם בעבודה היום-יומית".
 
את המועמדויות ניתן להגיש בפייסבוק ובאינסטגרם של Booking.com עד ה-31.10.18. הזוכים יוכרזו בינואר 2019.
 
מידע מלא אודות תנאי ההשתתפות בתחרות - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share