Telecom News - מיזם חדש-מהפך בגישת השירותים בתשלום: הושקה גרסת הבטא של Payvour

מיזם חדש-מהפך בגישת השירותים בתשלום: הושקה גרסת הבטא של Payvour

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מיזם חדש-מהפך בגישת השירותים בתשלום: הושקה גרסת הבטא של Payvour
מיזם חדש-מהפך בגישת השירותים בתשלום: הושקה גרסת הבטא של Payvour
מאת: מערכת Telecom News, 7.10.18, 20:25אלי סוויד

טובות בתשלום - הטרנד הבא? פותח יישום מבית TLV Generator בו הלקוח מבקש שירות כלשהו עבור עצמו ומציע תשלום ולא להפך. איך זה עובד?
 
כל אחד מאתנו זקוק לפעמים לטובה. היא יכולה להיות טובה קטנה או גדולה: החל בבקבוק יין בשעה שתיים בלילה, דרך טרמפ מהיר על אופנוע לחסוך פקקים, וכלה בעזרה להרים ספה לקומה רביעית. אבל לא תמיד יש מי שיעשה לנו טובה, בזמן ובמקום, שאנו זקוקים לו.
 
Payvour, האפליקציה העדכנית ביותר בפורטפוליו של TLV Generator, מציגה פתרון מפתיע. במקום הגישה הסטנדרטית נוסח קרייגליסט, שם מציעים המשתמשים שירותים בתשלום ללקוחות פוטנציאליים, בפייבור הלקוח מבקש שירות ומציע תשלום.
 
ראיינו את אלי סוויד, (בתמונה), מנהל הטכנולוגיה ב-.TLV Generator
 
שאלה: "איך זה עובד?"
 
סוויד: ״זה פשוט, סך הכל, המשתמש כותב מה הוא רוצה וכמה הוא מוכן לשלם. את ההודעה רואים רק משתמשים באזור, שיכולים להשיב במסרים באמצעות האפליקציה".
 
שאלה: "איך יודעים שהפרסום עדכני? בקרייגליסט, למשל, הפיד רחוק מלהיות מעודכן".
 
תשובה: ״ההודעות מופיעות לשעתיים בלבד ונעלמות לאחר מכן. כך, שאם רואים הודעה בפיד, היא עדכנית ללא ספק".
 
שאלה: "האם פייבור גובה עמלה?"
 
תשובה: ״לא. פייבור לא מעורבת בעיסקה עצמה".
 
שאלה: "אז מה המודל הכלכלי?"
 
תשובה: ״קצת דומה לתשלום על הנתיב המהיר בכניסה לתל אביב… כשבאזור מסוים אין הרבה צופים, הפרסום חינם. מעל למספר מסוים של צופים, הפרסום עולה דולר".
 
שאלה: "והשירות אנונימי. אני מבין, שהיזמים במקרה זה אנונימיים גם הם?"
 
תשובה: ״כן, כמו גם בחברת פורטפוליו נוספת שלנו. אחד מהשירותים הייחודיים של TLV Generator  הוא האפשרות להקים סטרטאפ בלי לעזוב את מקום העבודה ובלי להיחשף עד שהניסוי מצדיק את עצמו, ויש כמובן סיבות נוספות ליזמים להעדיף שלא לחשוף את זהותם.
 
כאשר נכנסים לפייבור רואים את המודעות העדכניות, או אמירה לאקונית: 'אין מודעות בסביבה, צור אחת'״.
 
שאלה: "קשה לדעת כמה השירות מצליח, כי רואים רק את המודעות, שהתפרסמו בקרבת מקום, נכון?"
 
תשובה: ״נכון. השיווק עדיין לא התחיל. כך, שאנו רואים התפרצויות ספוראדיות של שימוש בכל מיני מקומות בעולם. אבל המשתמש תמיד רואה רק את מה שעדכני ורק את מה שלידו. זה הרעיון".
 
שאלה: "ומה השלב הבא? מגייסים השקעה?"
 
סוויד: ״לאו דווקא. הפילוסופיה של TLV Generator, אותה חולקים היזמים, שעובדים אתנו, היא, שלא כדאי וכמעט בלתי אפשרי לגייס השקעה לסטרטאפ לפני שיש מדידות משתמשים. אנו מנסים לייצר שיתופי פעולה שיווקיים עבור פייבור, ולהשיקה במקביל בכמה ערים. אחרי שיהיו נתונים, אני מניח, שהיזמים יפנו לגיוס".
 
גרסת הWeb של פייבור זמינה בכתובת www.payvour.com וניתן להפעילה מהטלפון או מהמחשב. אפליקציות אייפון ואנדרואיד תשוחררנה בקרוב.

סמארטפונים



 
 
Bookmark and Share