Telecom News - נחנך בהוד השרון מרכז חדשנות מו״פ הכולל מעבדת רכב חכם

נחנך בהוד השרון מרכז חדשנות מו״פ הכולל מעבדת רכב חכם

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נחנך בהוד השרון מרכז חדשנות מו״פ הכולל מעבדת רכב חכם
נחנך בהוד השרון מרכז חדשנות מו״פ הכולל מעבדת רכב חכם
מאת: מערכת Telecom News, 29.10.18, 19:10נתניהו עם דינש יחצ אורן טסלר
 
במעבדת הרכב הגדולה יתבצע פיתוח פתרונות תקשורת, הגנת סייבר ורכב חכם - מכוניות מקושרות ונהיגה אוטונומית. במעבדה ייבחנו בתנאי אמת הפתרונות המפותחים בארץ בתחומי העברת עדכוני תוכנה אלחוטיים למכוניות ופתרונות ענן לכלי רכב.
 
HARMAN International, שנמצאת בבעלות מלאה של סמסונג, (ב-2017 נרכשה ע"י סמסונג תמורת 8 מיליארד דולרים), מעסיקה 30,000 עובדים ברחבי העולם ומתמחה בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות מתקדמות עבור תעשיית הרכב, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT), הודיעה על הרחבת נוכחות החברה בישראל.
 
החברה מאחדת את פעילות 3 מרכזי הפיתוח שלה, שמפוזרים כיום במספר אתרים, למבנה אחד בהוד השרון, בשטח של מעל 4,300 מ״ר. המבנה החדש בן 3 הקומות כולל מעבדת רכב חכם, במסגרתה יוכל הצוות הישראלי לחקור ולבחון בתנאי אמת את הפתרונות המפותחים בישראל בתחומי העברת עדכוני תוכנה אלחוטיים למכוניות ופתרונות ענן לכלי רכב.
 
אחת מהסיבות למעבר החברה למבנה החדש נובעת מהצורך לקליטת עובדים חדשים. כמרכז חדשנות, פועל כיום בארץ צוות של אנשי פיתוח ומהנדסים, שמתמקד בין היתר, בפיתוח טכנולוגיות ענן, הגנת סייבר ועדכוני תוכנה מרחוק, שיעצבו את העתיד בתחומי הרכבים האוטונומיים, פלטפורמות מקושרות ומציאות רבודה.
 
יש לציין, ש HARMAN- רכשה ב-5 השנים האחרונות בישראל 3 סטארטאפים:
iOnRoad, שמפתחת מערכות AR לכלי רכב,
Red Bend, שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן,
חברת הגנת הסייבר לרכב TowerSec.
 
בטקס חנוכת המרכז, שהתקיים בנוכחות נשיא ומנכ״ל HARMAN, דינש פאליוול, דיבר האורח על החשיבות של הגידול בפעילות החברה בישראל: ״אנו מוכנים כעת לשלב הבא בצמיחה שלנו - מכוניות מקושרות ונהיגה אוטונומית. לרוח היזמית והחדשנות, שרואים בישראל, יש חלק חשוב ומשמעותי באסטרטגיה הזו. האנשים שלנו, במדינות מפותחות ובאזורים בצמיחה, יוצרים את העתיד של הקישוריות".
 
פאליוול אף נפגש עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, (בתמונה למעלה), ובהמשך ינצל את ביקורו לפגוש אנשי מפתח וחברות הפעילות בתעשיית הרכב והתחבורה החכמה.
 
אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל וסגן נשיא בכיר לפלטפורמות תוכנה: "אנו מחפשים כל הזמן אנשי מקצוע איכותיים בתחום. היה חשוב לנו, שכולם יעבדו במקום אחד, כשהם תורמים במשותף לפיתוח מוצרים ופתרונות, שמעצבים כיום את עתיד תעשיית הרכב העולמית״.
 
בתמונה:
מימין: אורן בצלאלי, יובל ויסגלס, סגן נשיא פתרונות הגנת סייבר ודינש פאליוול.
קרדיט צילומים: אורן טסלר.
בצלאלי, ויסגלס, פאליוול



 
 
Bookmark and Share