Telecom News - הסיפור המוזר של נציגי שר התקשורת במשרד התרבות והספורט

הסיפור המוזר של נציגי שר התקשורת במשרד התרבות והספורט

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הסיפור המוזר של נציגי שר התקשורת במשרד התרבות והספורט
"הרמת מסך" מעל תהליך נוסף של עבודת מטה לקויה במשרד התקשורת והפעם בנוגע למינוי 2 נציגי שר התקשורת במשרד התרבות והספורט, במועצה הישראלית לקולנוע. כך, משרד התקשורת לא מצליח לסגל לעצמו הרגלי עבודה סדורים בשום תחום.
מאת: אבי וייס, 31.10.18, 05:35איוב קרא

היעדר הרגלי עבודת מטה במשרד התקשורת אינם דבר חדש. זה נוגע לכל תחום, החל מטיפול ב-IPv6 דרך הטיפול ב-5G, מוקדי השירות של חברות הסלולר, וכלה באישורי ייבוא של ציוד תקשורת

כאן נחשוף עוד פינה בהתנהלות השלומיאלית וחסרת האחריות של ראשי משרד התקשורת בנושא, שכבר התחלנו לעסוק בו בעבר. קיווינו, שהמשרד יפיק לקחים - אבל התבדנו. המציאות במשרד התקשורת עולה על כל דימיון.

ביום 27.10.18 שלחנו את השאלה הדחופה הבאה לצמרת משרד התקשורת:
"ב-27.9 חשפתי (כאן, בחצי התחתון של הכתבה) שמי שמונו כנציגי משרד התקשורת במועצה הישראלית לקולנוע (חלק ממשרד התרבות והספורט) הם עו"ד איה בן פורת וד"ר יחיאל שבי (מי שהיה דובר המשרד), ואכן, באתר משרד התרבות תחת המועצה הישראלית לקולנוע מופיעים שמות השניים כפי שצילמתי וצרפתי לידיעה. האתר הזה עדיין נמצא באוויר ועדיין מופיעים שמות השניים הנ"ל. אולם, אם מחפשים עוד בגוגל נמצא אתר חדש של משרד התרבות והספורט, ובו שמות השניים הללו לא מופיעים כנציגי משרד התקשורת במועצה הישראלית לקולנוע, ומזה מספר חודשים מי ש"מייצג" במועצה את משרד התקשורת הוא רו"ח אורן לביאן, המפקח על בנק הדואר במשרד, שנושא בתואר: מנהל מינהל הדואר / ממלא מקום סמנכ"ל בכיר בנק הדואר (כשכנראה אין נציג שני של המשרד במועצה הזו). לא ברור כלל למה הוא מונה לתפקיד הזה.

אולם, כשפותחים את הפרוטוקולים של המועצה החשובה הזו מוצאים, שלמרות שהם עסקו בעשייה המרכזית של המועצה - הקצאת כספים למוסדות תרבות - נציג משרד התקשורת נעדר ונעלם בחלל. אולי נכון יותר לבטא את שמו "לוויין".

למה המשרד מתעקש למנות כנציגי המשרד תמיד כל מיני מקורבים, או כאלה עם רגל בפנסיה, או כאלה שרק אתמול הגיעו למשרד, או כאלה שכלל אין להם עניין במינוי? למה לא למנות נציגים אמתיים מקרב עובדי המשרד, שיכולים ורוצים לתרום בתחום הציבורי החשוב הזה?".

תשובות לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. די ברור למה. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.
אין צורך להיות במתח, ברור שלא אקבל תגובה. 

FILM FREE



 
 
Bookmark and Share