Telecom News - מחקר: ארגונים שאימצו טכנולוגיות AR מציגים ביצועים עסקיים טובים יותר

מחקר: ארגונים שאימצו טכנולוגיות AR מציגים ביצועים עסקיים טובים יותר

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אפליקציות >> מחקר: ארגונים שאימצו טכנולוגיות AR מציגים ביצועים עסקיים טובים יותר
מחקר: ארגונים שאימצו טכנולוגיות AR מציגים ביצועים עסקיים טובים יותר
מאת: מערכת Telecom News, 5.11.18, 16:54AR FREE
 
ארגונים המשתמשים ב-Augmented Reality - מציאות רבודה, היו עדים לצמיחה עסקית משמעותית משנה לשנה ושיפרו באופן דרמטי את השורה התחתונה במאזניהם.
 
ענקית הטכנולוגיה האמריקאית PTC, שלה מרכז פיתוח בישראל הפועל מאז 1991 ובו מועסקים כיום 300 עובדים ב-3 מרכזים בהרצליה, חיפה וקריית שדה-התעופה, פרסמה מחקר, שנערך בשיתוף עם קבוצת אברדין וכותרתו, "כיצד הטובים ביותר משתמשים במציאות רבודה להשגת ניהול שירותים טוב יותר."
 
המחקר המקיף והדו"ח על ממצאיו מפרטים שיפורים פיננסיים משמעותיים, שהשיגו חברות תעשייתיות, שאימצו את טכנולוגיות המציאות הרבודה ומפרט את הפרקטיקות המומלצות למיצוי הפוטנציאל של הטכנולוגיה בסביבות שונות.
 
בנוסף לדו"ח, פרסמה PTC ממצאים המראים, שארגונים המשתמשים ב-AR היו עדים לצמיחה עסקית משמעותית משנה לשנה ושיפרו באופן דרמטי את השורה התחתונה במאזניהם.
 
מהדו"ח עולה, שהמציאות הרבודה מעצימה את יכולתם של עובדים בארגונים להבין ולתקשר עם העולם הפיזי והדיגיטלי, לפתח כישורים חדשים ולצמצם את משך ההכשרה והעלויות וגם לקבל החלטות מהר יותר. הודות לכך, עסקים יכולים ליהנות מפרודוקטיביות משופרת ולשפר את והאפקטיביות של ההכשרה, הייצור והשירות.
 
הדו"ח של קבוצת אברדין, שהשווה תרחישי שימוש במציאות רבודה בעולם השירות בארגונים מובילים הדגיש את הממצאים הבאים:
  • ארגוני שירות המשתמשים ב-AR משיגים ביצועים טובים יותר במובהק מאשר של ארגונים, שאינם משתמשים בטכנולוגיה בהיבטי שימור הלקוחות, שביעות רצונם ושיפור בהכנסות משנה לשנה.
  • החברות הטובות ביותר השיגו ניקוד גבוה ב-25% בממוצע במדידת הביצועים בהשוואה לחברות אחרות, לרבות בציות רגולטורי והסכמי רמת שירות.
  • 34% מהארגונים המובילים בתחומם משתמשים בAR להדרכה, 31% משתמשים ב-AR להנחיה בפעילות בשטח ו-25% משתמשים  בשיתוף ידע מבוסס AR.
ג'ים הפלמן, נשיא ומנכ"ל PTC: "AR הוא אחד ממגזרי הטכנולוגיה הצומחים במהירות הרבה ביותר וכבר הוכיח את עצמו כמספק ערך עסקי משמעותי לארגונים המאמצים את הטכנולוגיה. ארגונים תעשייתיים משתדלים לשפר את חוויית הלקוח, פתוחים לרעיונות של מקורות הכנסה חדשים ומשנים את כללי המשחק עם המתחרים באמצעות אימוץ של יכולות AR חדשות כדי לבדל את המוצרים והשירותים שלהם. תרחישי השימוש, שהם מפתחים עבור לקוחות הקצה, מתמקדים בשירות או בהוראות תחזוקה ומאפשרים לקצר השבתות של מכונות ובכך למקסם את ערך המוצר".
 
טום פאקין, אנליסט מחקר בקבוצת אברדין: "הקצב המהיר של השוק הגלובלי, הטרנספורמציה הדיגיטלית והמחסור הגדל בעובדים מיומנים ברמה גבוהה מאיימים על העסקים. עם זאת, כפי שניתן לראות מהדו"ח האחרון, שפרסמנו יחד עם PTC, לחברות המשקיעות ב-AR, במיוחד ליישומי ייצור ושירות, יש הזדמנות להשיג יתרון תחרותי".
 
הורדת העתק הדו"ח המלא - כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share