Telecom News - מחקר: 85% מהארגונים יחלו אימוץ טכנולוגיות 5G במהלך השנה הקרובה 2019

מחקר: 85% מהארגונים יחלו אימוץ טכנולוגיות 5G במהלך השנה הקרובה 2019

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> LTE 5G >> מחקר: 85% מהארגונים יחלו אימוץ טכנולוגיות 5G במהלך השנה הקרובה 2019
מחקר: 85% מהארגונים יחלו אימוץ טכנולוגיות 5G במהלך השנה הקרובה 2019
מאת: מערכת Telecom News, 20.11.18, 14:00קאילאש נאראיאן

המחקר, בקרב 355 מנהלי טכנולוגיות בכירים ומנהלי אסטרטגיה בארגוני טכנולוגיה, הייטק וטלקום, מעלה ביקוש לפתרונות בדיקה המיועדים להאיץ הפריסה של טכנולוגיות דור 5.

קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) פרסמה את נתוני המחקר השנתי Keysight 2018 State of 5G המגלה, שארגונים משקיעים בטכנולוגיות דור 5 כדי להבטיח את מובילות השוק שלהם, לענות על ביקוש מצדם של המשתמשים ולנצל לטובתם את הגמישות והסקיילביליות של הרשתות החדשות. המחקר התבצע בשיתוף עם חברת הייעוץ הבינ"ל Dimensional Research, וכלל מענה של 355 מנהלי טכנולוגיות בכירים ומנהלי אסטרטגיה בארגוני טכנולוגיה, הייטק וספקיות שירותי טלקום.

המחקר מראה, ש-54% מהארגונים שנבדקו מצויים כבר היום בשלבים של פיתוח טכנולוגיות 5G,

ו-31% מהארגונים יחלו בפיתוח של הטכנולוגיה במהלך השנה הקרובה.

סך הכול, 85% מהארגונים נמצאים כבר היום או יחלו פיתוח ויישום של הטכנולוגיה החדשה במהלך השנה הקרובה.

רק 2% מהארגונים ציינו, שאימוץ ופיתוח בטכנולוגיות דור 5 יחלו אצלם בעוד יותר משנתיים.

עוד עולה מהנתונים, ש-16% מהארגונים מצויים כבר כיום בשלבים שונים של פריסת טכנולוגיות דור 5.

המחקר גם מעלה, ש-3 הסקטורים, שיראו את מירב התועלות מפיתוח דור 5, הם: טלקום (71%), טכנולוגיה (66%), ושירותים פיננסיים (37%).

הכוח המרכזי הדוחף את האימוץ של טכנולוגיות דור 5 הוא הביקוש של הלקוחות (53%), ומעבר לרשתות גמישות וסקיילביליות (50%).

עוד עולה מהמחקר, ש-46% מהמשיבים ציינו, שגורם מרכזי נוסף, שדוחף ביצוע השקעות בתחום, נוגע ברצון של הארגונים לשמור על מובילות שוק כבר בשלבים הראשונים של חיי הטכנולוגיה.

יותר משני שליש מהארגונים שנבדקו מציינים, שהם נמצאים בתהליך לאיתור פתרונות בדיקה של טכנולוגיות דור 5, שאפשרנה להם להאיץ את הפיתוח והפריסה של טכנולוגיות 5G.

מרבית הארגונים, שהשתתפו במחקר (63%), רואים ברמות גבוהות של מהימנות וזמני השהיה קטנים יותר כגורמים המרכזיים לאימוץ טכנולוגיות דור 5. היבטים אלה חשובים במיוחד כדי לתמוך בהזדמנויות עסקיות חדשות, שתציע הטכנולוגיה.

הארגונים ציינו את 3 התועלות המרכזיות מאימוץ הטכנולוגיה: רשתות מהירות יותר, אימוץ נרחב יותר של כלי IoT, ותפוצה של קונספט המכונית המקושרת (connected car).

הצפי הוא, שמינוף טכנולוגיות הקשורות ל-5G, בהן: רוחב פס גדול יותר בתדרים מסוג millimeter-wave, שימוש במתודלוגיית אנטנות חכמות מסוג MIMO, ורשתות וירטואליות, יאפשר להביא לחדשנות טכנולוגית רחבה במגוון של ורטיקלים, ויאפשר לארגונים להציע מוצרים ופתרונות חדשים.

קאילאש נאראיאן, (בתמונה למעלה), סגן נשיא ומנהל כללי של תחום מכשירי תקשורת Wireless ומפעילות טלקום, בקיסייט טכנולוגיות: "כדי לספק מענה לביקושי הלקוחות וליצור הובלה בשוק, יצרניות ציוד וספקיות שירותים צריכות נגישות מוקדמת לכלים ויכולות של בדיקות לטכנולוגיות דור 5.

הפתרונות לבדיקה מקצה לקצה של טכנולוגיות דור 5, מאפשרים לתעשיית המובייל להאיץ את התכנון והפיתוח של מוצרי 5G ולהביא אותם במהירות לשוק".

רוג'ר ניקולס, מנהל תכנית5G  בקיסייט: "העובדה, שרבים מהמשתתפים במחקר ציינו, שהם נמצאים בתהליך לאיתור של פתרונות בדיקה מראה, שהחברות העוסקות בפיתוח ופריסה של הטכנולוגיה רוצות לוודא, שיישומי דור 5 שלהן יפעלו בצורה מיטבית, דבר שיבטיח להן לשמר מובילות שוק.
 
רבים מהפיתוחים והטכנולוגיות הללו הם חדשים לעולמות תקשורת הרדיו וזו הסיבה, שהתעשייה נמצאת במהלך לאיתור ואימוץ כלים, שיסייעו להם לבצע אנליזה, פיתוח, מדידה או ולידציה של הפיתוחים המבוצעים על גבי הטכנולוגיה החדשה".

המחקר -  כאן.

5G



 
 
Bookmark and Share