Telecom News - מדינת אוהיו בארה"ב תאפשר תשלומי מיסים בביטקוין

מדינת אוהיו בארה"ב תאפשר תשלומי מיסים בביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מדינת אוהיו בארה"ב תאפשר תשלומי מיסים בביטקוין
מדינת אוהיו בארה"ב תאפשר תשלומי מיסים בביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 26.11.18, 11:25תומר ניב

ביטס אוף גולד: המטבע בו משלמים מיסים הוא ביטוי לריבונות. מדובר בפריצת דרך. התקווה היא, שגם הרשויות בישראל תאמצנה זאת בקרוב.
 
אוהיו היא המדינה הראשונה בארה"ב, שתתיר תשלום בביטקוין עבור תשלומי מס. התשלום יתבצע באמצעות אתר ייעודי. על רקע הירידות בשער הביטקוין הודיעה היום מדינת אוהיו בארה"ב, שתאפשר לאזרחיה לבצע תשלומי מס באמצעות ביטקוין. האתר מפרט 23 סוגי מיסים אותם ניתן לשלם באמצעות ביטקוין, בהם מיסי מכירות, דלק, אלכוהול וטבק, כאשר התשלום עצמו יבוצע באמצעות שירות BitPay.

עו"ד תומר ניב, (בתמונה), סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת ביטס אוף גולד, הסביר את משמעות המהלך: "צריך להבין כאן את הפרספקטיבה ההיסטורית. המטבע בו משלמים מיסים היה מאז ומעולם סמל לריבונות המדינה. זו הייתה הדרך של מדינות ברחבי העולם להראות את עצמאותן המוניטרית ולהבדיל את עצמן ממדינות לאום אחרות.

כאשר מדינה מאפשרת תשלום באמצעי ,שאינו מטבע המונפק ע"י מדינה, אלא מטבע דיגיטלי מבוזר, היא מוכיחה, שהיא משילה מעצמה את עול העבר ומתייחסת לאמצעי החדש כפי שהוא - מטבע המאפשר להעביר ערך בין פרטים, במינימום חיכוך ועלויות ובצורה בטוחה.

זו דוגמה נוספת להתקדמות בתחום, שמתרחשת ללא קשר לתנודות השער השונות.

מדובר בתגובה לבעיה קשה הפוקדת את ציבור המחזיקים במטבעות דיגיטליים ברחבי העולם. קיים מצב אבסורדי כיום בו אנשים מעוניינים לשלם את חבות המס שלהם כתוצאה מרווחים שהפיקו, אך הבנקים, משיקולים של שמרנות או פחד משינוי, לא מאפשרים להם להפקיד את התמורה ממכירת המטבעות ובאמצעותה לשלם את המס.

כך, שאדם מוצא את עצמו עם מטבעות דיגיטליים אבל ללא היכולת לשלם מיסים והופך עבריין בעל כורחו. השיטה של אוהיו מאפשרת לחייבים מוצא ואני מקווה, שגם הרשויות בישראל תאמצנה אותה בקרוב".

צילום תמונה עליונה: רונן גולדמן
 
BITCOIN FREE



 
 
Bookmark and Share