Telecom News - יש רישום למחזור 2 של Xcelerator של השב"כ וקרן הון סיכון TAU Ventures

יש רישום למחזור 2 של Xcelerator של השב"כ וקרן הון סיכון TAU Ventures

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יש רישום למחזור 2 של Xcelerator של השב"כ וקרן הון סיכון TAU Ventures
נפתח רישום למחזור שני של Xcelerator של שירות הביטחון הכללי וקרן הון סיכון TAU Ventures 
מאת: מערכת Telecom News, 3.12.18, 13:50AI FREE
 
במחזור המורחב ייקחו חלק 9 סטארטאפים בשלבים מוקדמים ושאינם מכוונים בהכרח לתחום הביטחוני ומתחומים שונים בהם AI, Cyber Security, Fintech, רובוטיקס ועוד. שירות הביטחון הכללי יעניק 50 אלף דולרים לכל מיזם, שישתתף בתכנית, ללא אקוויטי.
 
השב"כ מרחיב את פעילותו בתחום החדשנות: שירות הביטחון הכללי וקרן ההון סיכון TAU Ventures , מיסודה של אוניברסיטת תל אביב, הודיעו על פתיחת המחזור השני של תכנית האינקובציה The Xcelerator.

המחזור השני יתמקד במיזמים טכנולוגיים בתחומים שונים כגון AI, Cyber Security, Fintech, רובוטיקס ועוד. זאת, בשונה מהמחזור הראשון, שהתמקד בעיקר בטכנולוגיות AI ו-Data Science.[אגב, ישראל היא "מעצמת" AI כמופיע בסקירה של IVC כאן]. 
 
במחזור השני של התכנית, ישתתפו הפעם 9 סטארטאפים (לעומת 7 במחזור הראשון), והיא תמשך כ-4 חודשים. התוכנית מיועדת ליזמים בתחילת דרכם, בעלי הוכחת התכנות טכנולוגית ושאינם מכוונים בהכרח לשוק הביטחוני.
 
הסטארטאפים יבחרו ע"י ועדה משותפת של גורמים מקצועיים בשב"כ וב-TAU Ventures ויקבלו מענק של 50 אלף דולרים משירות הביטחון הכללי, ללא אקוויטי וללא מגבלות.
 
הסטארטאפים, שיבחרו לתכנית, יתארחו במשרדי טאו ונצ'רס, בסמוך לאוניברסיטת ת"א הכוללים, בין היתר, חללי עבודה בגדלים שונים ליזמים. הם ייהנו מליווי של מומחי תוכן ומומחי טכנולוגיה של שירות הביטחון הכללי וממנטורינג שוטף וייעוץ של מומחים בתחומים רלבנטיים שונים מטעם האוניברסיטה והתעשייה. החיבור לשב"כ יפתח בפני היזמים גם אפשרויות לבחינה משותפת של היכולות החדשות, שיתופי פעולה ומעגלי פידבקים קצרים.
 
ההרשמה לתכנית נפתחה ב-1.12.18 ותסתיים ב-30.12.18. המחזור השני יחל בינואר 2019. סטארטאפים המעוניינים להגיש את מועמדותם, מוזמנים להירשם - כאן.
 
 
נדב ארגמן, ראש שירות הביטחון הכללי: "בעקבות הצלחת המחזור הראשון של התכנית, החלטנו להעמיק את שיתוף הפעולה עם טאו ונצ'רס כדי להחשף לטכנולוגיות נוספות בוורטיקלים שונים. אנו מאמינים בעוצמתה של תעשיית הטכנולוגיה הישראלית, ביזמים, ביכולות יוצאות הדופן ובתוצרים, שלהם יש כבר היום השפעה על יכולותיו של השב"כ ועשייתו למען ביטחון המדינה.
 
במחזור הראשון הודענו, שאנו מחפשים טכנולוגיות בתחום ה-AI, וכעת אנו מתכוונים להרחיב את מנעד הטכנולוגיות לתחומים נוספים. הפריית הידע בין שירות הביטחון הכללי ליזמים תאפשר בעתיד הקרוב להמשיך לפרוץ קדימה ולפצח אתגרים ביטחוניים".
 
 
פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אונ' תל אביב : "אין ספק, שהאקדמיה זכתה בשותפות מעמיקה עם אחד הגופים החשובים ביותר בהגנה על בטחונה של ישראל. אנו שמחים לראות את השילוב המנצח, שבין אתגרי המודיעין והטכנולוגיה של המדינה, המחקר המדעי והמשאבים של אונ' תל אביב והיזמים. זה שילוב, שהוכיח את עצמו וימשיך להבטיח את העתיד הביטחוני והטכנולוגי, וכמובן האקדמי של אומת הסטארטאפ".
 
נמרוד כהן, שותף מנהל של :TAU Ventures "אנו גאים על השותפות עם השב"כ ועל כך, שראו את הצלחות המחזור הראשון של התכנית ובחרו להמשיך בשילוב הזרועות עם טאו ונצ'רס. תכנית זן מהווה הזדמנות לסטארטאפים לעבוד עם אחד מגופי הביון הטובים בעולם, וכל זאת בלי לכוון לשוק הביטחוני, ללא מגבלות ובלי להתחייב לדבר בתמורה".

בתמונה: ראש השב"כ נדב ארגמן עם נמרוד כהן, שותף מנהל של TAU Ventures ביחד עם צוות TAU Ventures (צילום: אילון יחיאל).
שב"כ
 



 
 
Bookmark and Share