Telecom News - עוד פספוס של המשטרה: הודעת YES על ביטול ההסכם עם "חלל תקשורת"

עוד פספוס של המשטרה: הודעת YES על ביטול ההסכם עם "חלל תקשורת"

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> עוד פספוס של המשטרה: הודעת YES על ביטול ההסכם עם "חלל תקשורת"
חקירת המשטרה ב"תיק 4000" הייתה רשלנית ופספסה כמעט את כל סעיפי העבירות, לכאורה, שבוצעו בפרשה זו. אחד הסעיפים "יוצא כעת לאור" בהודעה של YES (שהיא כרגע חלק מקבוצת בזק) לבורסה, על ביטול ההסכם לרכישת שירותים מ"עמוס 8", לוויין של חברת "חלל תקשורת".
מאת: אבי וייס, 18.12.18, 07:30
שאוטל אלוביץ'
חברת YES (כיום חלק מבזק) הודיעה אמש לבורסה (כאן, הודעה המלאה נמצאת כאן - למתעניינים), שהיא תשתמש ב"סעיף היציאה", שיש לה בחוזה לרכישת שירותי חלל ("מקטעי חלל" בלשון מקצועית) מהלוויין "עמוס 8", ובכך היא מבטלת את ההזמנה שלה מ"חברת חלל" בכל הנוגע ל"עמוס 8", שטרם המריא ולא ברור כעת - אם בכלל ימריא.

YES תמשיך בשנים הקרובות להשתמש בחיבורים לווייניים ל"עמוס 3" ול"עמוס 7" ובהדרגה תעבור לחלופות (ובכלל זה במעבר ל-OTT), כמפורט בהודעתה לבורסה.

ההודעה הזו מסמנת את ביטול הסכם בשיווי מצטבר של קרוב למיליארד ש"ח (227 מיליון דולרים עד 2028, לפני הצמדות ועדכונים, לשם הדיוק ההיסטורי), שמשטרת ישראל לא חקרה במסגרת "תיק 4000". המשטרה אפילו לא "גרדה את הקצה של הקרחון" הזה, בגלל אי הבנה מוחלטת של המפכ"ל (לשעבר), ראשי להב 433 והפרקליטות המלווה, איך עובדת הרגולציה בעולם התקשורת בישראל

חברת "חלל תקשורת", גם על פי הודעת YES לבורסה, נמצאת "בבוץ עמוק" (בידי "כונס נכסים") ויורוקום איבדה את השליטה בה. תזכורת: אך לפני כ-5 שנים, שאול אלוביץ' (בתמונה משמאל), רצה לבצע "אקזיט" מוצלח ולמכור את חברת "חלל תקשורת" לחברת תקשורת ספרדית בשם היספסאט, ומשרד התקשורת טירפד בזמנו את האקזיט הזה (מפורט כאן).

כיום אנו במצב בו שאול אלוביץ' איבד את כל רכושו (בתחום התקשורת) לרבות כל החברות שלו (קצת סותר את טענת המשטרה שביבי "עזר לו"...). כך, שההסתלקות של YES מההסכם עם "חלל תקשורת" לגבי "עמוס 8" היא בבחינת "מסמר כמעט אחרון" בארון הקבורה של עסקי החלל, שהיו עד לאחרונה של שאול אלוביץ'.

למה העסקה הזו (וביטולה) הייתה אמורה להיחקר במסגרת "תיק 4000"?
עסקת YES עם "חלל תקשורת" הייתה חלק מסדרת "עסקאות בעלי עניין" מושחתות ובניגוד לחוק ולרישיונות, שבין החברות בקבוצת בזק ו-YES לבין החברות במעלה הפירמידה של שאול אלוביץ': בעיקר יורוקום ו"חלל תקשורת".  

העסקאות הבלתי חוקיות הללו ובניגוד לרישיונות, באישור ועצימת עין בלתי חוקית של משרד התקשורת, החלו בימיו של משה כחלון כשר התקשורת ואבי גבאי כמנכ"ל בזק. הנושאים הללו לא נבדקו, לא ע"י המשטרה ולא ע"י מבקר המדינה (כאן).
למה? לא יודע. לא מסבירים לי ולציבור. בפועל אני כן יודע, זה די ברור וכתבתי זאת עשרות פעמים עם מסמכים ברורים: החקירות הללו תגענה ל"קליקת הפרקליטים" עצמה ולכן הם "שומרים היטב על התחת" אחד לשני. 

כתבתי על כך עשרות מאמרים ומי שמתעניין בפרטים יוכל למצוא אותם למשל: כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן וכאן.

בקצרה למי שלא מעוניין בפרטים: משרד התקשורת בכלל ומועצת הכבלים והלוויין בפרט (המפקחת רגולטורית על הרישיון של YES וממונה על פי חוק התקשורת לאכוף את החוק על YES), "נתנו יד" לכמות הפרות חוק ורישיון בקנה מידה של מעל ל-2 מיליארד ש"ח, שזרמו היישר מהכיסים של הציבור (ציבור הלקוחות) אל הכיסים של שאול אלוביץ' ושאר בעלי המניות השותפים שלו במעלה הפירמידה של החברות שהקים.

אם הגופים הרגולטוריים היו ממלאים את חובתם החוקית, מחירי שירותי הטלוויזיה בישראל היו יורדים בעשרות אחוזים, כבר בתחילת העשור.

עיקרי הפרות החוק ותנאי הרישיון (היו הרבה, אני מציג כאן רק את העיקר):
  • שירותים ללא רישיון (ע"י YES) בלפחות 6 שירותי OTT. אגב, סיבה זו (אי קיום תנאי חוק ורישיון) הייתה סיבה מספקת למועצת הכבלים והלוויין לא לאשר את מיזוג בזק-YES. העיקרון, שמי שמפר חוק ורישיון לא יכול לקבל הקלות ומענה לבקשות, הופעל ע"י מועצת הכבלים והלוויין על "ערוץ 20" והעיקרון הזה אושר (ולא בפעם הראשונה) בבג"ץ. אולם לגבי YES העיקרון הזה פשוט נעלם. ההתעלמות מהפרות החוק והרישיון הללו היא הטבה רגולטורית במצטבר של עשרות מיליוני ש"ח ל-YES, מתחילת העשור ועד היום.
  • הפרת חוק ורישיון בגלל אי דרישה מ-YES להוציא רישיון ל-VOD, על פי תיקון חוק שעבר בכנסת, לפי בקשתה של YES ממשרד התקשורת. ההטבה הרגולטורית הזו במצטבר שווה ל-YES כמה עשרות מיליוני ש"ח. 
  • חידוש הרישיון ל-YES ב-6 שנים נוספות, ללא תנאים נוספים וללא עדכון הרישיון ותוך התעלמות מוחלטת מעשרות הפרות חוק ורישיון שלה. גובה ההטבה הרגולטורית הזו במצטבר הוא עשרות מיליוני ש"ח. 
  •  הפרות חוק ורישיון בעניין ציוד הקצה בבתי המנויים (שלילת "חופש הבחירה" מהמינויים). רק בסעיף הזה יש במצטבר כחצי מיליארד ש"ח ואולי אף יותר.
  • התעלמות מהסכם, שנולד בחטא, עם "חברת חלל" בהיקף של כמיליארד ש"ח, בעוד שהחלופות לא נבחנו אז. טענו אז, שאין חלופות ושיקרו (גם ראשי משרד התקשורת וגם YES). רק כעת, YES בעצמה מדווחת, שיש חלופות. אי התעלמות מההסכם הזה, שלא קיבל אישור או איזה התייחסות מהמועצה, היתה מורידה דרמטית את מחירי שירותי הטלוויזיה למנויים של YES, וזה היה גורר (כמובן) גם הורדת מחירים של הוט. שלמה פילבר נקט בזמנו עמדה אנטי-צרכנית ולא הגיונית בעניין ההתקשרות בין Yes לחברת חלל תקשורת (גם כן חברה בבעלות שלמה אלוביץ') ובכך סייע למוטט את תשתית הלוויינים האזרחיים בישראל (כמפורט כאן), ובכך לספק עוד הכנסות ענק על חשבון הציבור לשאול אלוביץ'. הנושא הזה לא נבדק כלל ע"י המבקר והמשטרה
  •  אי הטלת קנסות על YES, כנדרש בחוק, על כל הפרות החוק והרישיון שלה.
  • מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר, וגם אלה שקדמו לו מתחילת העשור ואלה שבאו אחריו) לא פרסם באתר האינטרנט של המשרד (ככתוב בחוק) את האיכות המובטחת וטיב השירות הנדרשים לשירותי VoD, ובכך סיכל את האפשרות לממש רישיון אפקטיבי ל-VoD, למפעיל של שירותי VoD דוגמת Yes,  כנדרש בחוק
מדובר בעבירות, לכאורה, של "הפרת אמונים" במקרה הכי צנוע, בכל ההתנהלות של צמרת משרד התקשורת וצמרת מועצת הכבלים והלוויין, בהתייחס ל-YES, מתחילת העשור ועד עצם היום הזה.

היה ניתן להשיג כאן די בקלות "עד או עדי מדינה", אבל זה פשוט לא נחקר.

לא מדובר ב"חוכמה בדיעבד". התרעתי, כתבתי והתלוננתי על התופעות החמורות הללו וההפקרות הרגולטורית בזמן אמת. דוגמה קטנה אחת כאן. עסקתי בזה כבר יותר מחצי שנה לפני שהארץ ודה-מרקר החלו לפרסם על קשרי ביבי-אלוביץ' ושיבשו בכך את החקירה בעבירה היחידה שביבי למעשה הודה בה וקיבל "חסינות" לגביה. זאת, בעשרות רבות (מאוד) של כתבות שהחלו כאן. Telecom News פרסם מעל ל-120 מאמרים וחשיפות לפני הארץ ודה-מרקר בנושאים הללו, ועוד כ-450 כתבות אחרי הפרסום הראשון בהארץ של גידי וייץ, מה שלא מפריע להארץ ולדה-מרקר לטעון שוב ושוב שהם אלו שחשפו את הפרשה וכביכול בגללם החלה החקירה. כלי תקשורת רבים "קנו" את הטיעון הזה וחלק מהציבור חושב שהספין הזה נכון... 
 
אולם, מאומה לא נעשה בכל מה שחשפתי, בכמות אדירה של חשיפות, מלוות במסמכים ותצלומים. "קליקת הפרקליטים" גרסה ומרחה את זה כל הזמן, ומנעה חקירות ובדיקות מסיבות די ברורות: זה נוגע לקליקת הפרקליטים בעצמה. חקירת הרשות לניירות ערך בפרשה לא החלה בגללי, או בגלל הארץ ודה-מרקר. גם לא בגלל מבקר המדינה. הסברתי זאת כבר עשרות פעמים עם מסמכים, אבל בכלי התקשורת שוב ושוב חוזרים על השקרים הללו ומטעים את הציבור (בכוונה, כי זה חלק מאג'נדה פוליטית). זה איפשר ומאפשר לא לחקור ולהגיע לחשודים הנכונים ולחשדות הנכונות, ובמקום זאת, חוקרי המשטרה המציאו וממציאים חוקים חדשים, שלא קיימים בספר החוקים של מדינת ישראל. עצוב ומקומם (לפחות אותי, שאני מכיר כל מסמך וכל מה שנעשה בנושאים הללו, אותם אני מכסה ממש מקרוב, כבר מעל ל-20 שנה). 

כמה מילות סיכום
לעסקאות, שבהן בעל השליטה בחברה ציבורית מוכר לחברה הציבורית שבשליטתו עסקים, מוצרים או שירותים, קוראים בעגה המשפטית "עסקות בעלי עניין", בעגת הכלכלנים קוראים לזה Tunneling ובשפת הרחוב קוראים לזה לגנוב כסף מהכיס של הציבור (כי רוב מוחלט של מניות בזק הן בידי הציבור).

מישהו נתן לזה להתקיים באין מפריע ואף אישור את זה, פעם אחרי פעם, שנה אחרי שנה. למישהו הזה יש שם, תפקיד ואחריות כלפי הציבור (ולא כלפי בעלי ההון המקורבים לשלטון). זה לא ביבי, שרה, ושלמה פילבר. זה רק "קצה הקרחון"! 

עדכון 17.1.19: כתבה ב"ישראל היום" מוסף השבוע 18.1.19, עמ' 16-17: 
"המשטרה לא חקרה את האנשים הנכונים בתיק 4000".
נצ"מ בדימוס אבי וייס, בעל האתר "טלקום ניוז", עלה לכותרות כאשר שלמה פילבר עשה "לייק" לידיעה: "מסמכי בזק־YES מוכיחים - תפירת תיק" • בראיון, מספר וייס על האיתות של פילבר ("לא כדאי שיעלה להעיד") √• על החקירה • ועל כך שנתניהו לא עזר לבזק. - כאן.

עדכון 3.1.2020: על פי הודעת משרד המדע והטכנולוגיות (ההודעה כאן), ייבנה בישראל לוויין תקשורת חדש בתעשייה האווירית (ובכך מתבטל הצורך בלווייני "חברת חלל", בטווח הזמן היותר ארוך). לפי ההודעה של משרד המדע והטכנולוגיה, לוויין התקשורת הקרוי "דרור 1" - החתימה על פיתוח הלוויין היא למעשה יישום החלטת הממשלה, שאישרה את מסקנות הוועדה המיוחדת לבחינת תכנית החלל האזרחית, ועדה שהוקמה במשרד המדע והטכנולוגיה. ההודעה הזו מחזקת את המחדלים שחשפנו סביב ההסכמים של חברת חלל עם חברת YES ומסקנות הוועדה הקודמת לענייני לוויני החלל לתקשורת של ישראל, ועדה שבראשה עמד "עד המדינה" שלמה פילבר, אלו הסכמים ותהליכים שאמורים היו להיחקר במסגרת "תיק 4000", ולא נחקרו. 

CANSELATION FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים