Telecom News - נחשפו 2 סטארטאפים בפורום The Nest מפתח-תקווה

נחשפו 2 סטארטאפים בפורום The Nest מפתח-תקווה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נחשפו 2 סטארטאפים בפורום The Nest מפתח-תקווה
The Nest - הבית ליזמים צעירים מפתח תקווה, התכנס בבית Oracle בפ"ת לחשיפת 2 מיזמים חדשים, שפועלים בעיר, ומקבלים פידבק מהפורום המקצועי בפניו הם חושפים את המיזם ותכניותיהם להמשך הפיתוח. המיזמים חשפו מערכות מבוססות AI ו-BI בתחום העיצוב ובתחום השימוש בווידאו.
מאת: אבי וייס, 1.2.19, 08:30The Nest

את פורום The Nest מפ"ת, שהוקם ביוזמתו של חן זוהר, חשפנו כמה פעמים (למשל כאן).

אתמול  התכנס הפורום בבית אורקל בפ"ת, כדי לחשוף ולתת משוב מקצועי ל-2 מיזמים חדשים, שפועלים בתחומי העיר פ"ת.

חן זוהר, מייסד The Nest והרוח החיה בפורום (תמונות הפעילים בפורום - בתמונה מצד שמאל): "אנו פעילים בעיר פ"ת מזה למעלה מ-3 שנים, עם כ-2,500 חברים בפורום, עם 22 מיזמים הפועלים במסגרת הפורום, עם מעל ל-10 חברות הייטק ותיקות הפועלות בתחומי העיר, ואנו מקיימים פעילות שוטפת ומגוונת. אנו מתכנסים בעיקרון כל חודש, כדי לתת במה ומשוב מקצועי ליזמים הפועלים בעיר.

יש לנו שת"פים רבים עם קהילת היזמות והייטק בישראל, דוגמת השת"פ עם הייטק-זון, שמציעה לחבריה כרטיס אשראי עסקי.
היום נציג 2 סטארטאפים, שאני חושב שהם מאוד מעניינים".

2 הסטארטאפים שהוצגו בפורום:

א. Leaperr. את הסטארטאפ הציג יפתח ריכטר, מייסד משותף ו-CTO. המיזם מפתח מערכת לצרכי עיצוב הבית והעסק, מערכת הנמצאת בענן ומופעלת על כל סמארטפון.

זו מערכת מבוססת AI, שמבצעת עיצוב מהיר ביותר ואוטומטי של כל הנדרש לעיצוב פנים של המשרד או הבית, עם יכולת הפעלה קלה המתאימה לכל אחד.

הגישה, שהמיזם הזה מפתח, מכונה CI (ר"ת: Creative Intelligence). מדובר בעיצוב, שכולל את כל האלמנטים בחדר, אותו מעוניינים לעצב, כולל דברי אמנות וריהוט, בהתאמה אישית. ניתן לקנות רהיטים או כל פריט אחר כולל אמנות - היישר מהאפליקציה.

מדובר בשוק ענק של עיצוב פנים והמערכת מטפלת בכל שרשרת האספקה, החל מהיצרנים והספקים ועד ההתקנות בבית.

ב. Annoto. את הסטארטאפ הציג קיריל סלבקין, מנכ"ל ומייסד משותף. המיזם בא לפתור את הבעיה, שכיום אין לאנשים סבלנות לצפות בווידיאו יותר מדקה, וזה נושא מאוד קריטי לחברות, שמספקות הדרכה, קורסים ולימודים, שיש בהם שימוש בווידיאו.

הפתרון בגרסה הראשונה שלו מכוון לשוק החינוך וההכשרה, ומבצע שינוי בהרגלי השימוש בווידיאו: במקום צפייה פסיבית, עוברים לצפייה אקטיבית ולכן הצופה לא יעזוב את הווידיאו.

המיזם מתבסס על כך, שכ-73% ממערכות החינוך בעולם המערבי מבוססות על שימוש בווידיאו לצרכי למידה. המערכות הקיימות סובלות מהרבה בעיות, ובמיוחד הן חסרות את החיבור השקוף לרשתות חברתיות ולמערכות תוכן אינטראקטיבי. 

המערכת כוללת כלי ניתוח - BI, כדי לשפר כל הזמן את המעורבות של הצופה בווידיאו. הלקוחות הראשונים הם אוניברסיטאות, מכללות והעיקר: שת"פ עם קולטורה, המערכת של אנוטו היא למעשה נגן הווידיאו של קלטורה. כעת Wix החלו לכלול את הפתרון הזה באתרי Wix, שיש בהם וידיאו.

המודל העסקי הוא B2B עם SaaS. שכירת המערכת עולה 1-5 דולרים למשתמש קצה לשנה. כך, שהמערכת מאוד נגישה לכל. 

כיום המפתחים עובדים כדי שהמערכת תהיה מבוססת AI, מה שישפר בצורה משמעותית את היכולות של המערכת, ליצירת מעורבות מלאה ומותאמת אישית של הצופה בווידיאו.
The Nest



 
 
Bookmark and Share