Telecom News - שיתוף פעולה ייחודי בחקר הבלוקצ'יין ישראל-גרמניה

שיתוף פעולה ייחודי בחקר הבלוקצ'יין ישראל-גרמניה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> שיתוף פעולה ייחודי בחקר הבלוקצ'יין ישראל-גרמניה
שיתוף פעולה ייחודי בחקר הבלוקצ'יין ישראל-גרמניה
מאת: מערכת Telecom News, 6.2.19, 14:40BLOCKCHAIN FREE
 
זו הזדמנות מיוחדת לחוקרים מאוניברסיטת תל אביב לבצע מחקרים בתחום הבלוקצ'יין ומטבעות הקריפטו בשיתוף פעולה עם התעשייה הבינ"ל.
 
מכון חוגג למחקר יישומי בטכנולוגיית הבלוקצ'יין בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב ו"מרכז הבלוקצ'יין של פרנקפורט", הודיעו על חתימת הסכם שיתוף פעולה לתמיכה במחקר האקדמי של מרחב יישומי טכנולוגיית הבלוקצ'יין ומטבעות הקריפטו.
 
מכון חוגג למחקר הבלוקצ'יין מתמקד במחקר ביישומי טכנולוגיות הבלוקצ'יין. המכון הוקם כדי לאגד תחומי מחקר בניהול, הנדסה, משפטים, כלכלה וניהול ועוד, של  פוסט-דוקטורנטים, סטודנטים וחוקרים אורחים, שיבחנו את אתגרי טכנולוגיית הבלוקצ'יין.
 
מרכז הבלוקצ'יין של פרנקפורט הוא פרויקט הממומן ע"י Accelerator Frankfurt (מוביל בתחומו בגרמניה בתחום הפינטק / בלוקצ'יין, וממקד את פעילותו בהטמעת טכנולוגיות ה B2B הדיגיטלי במגזר הפיננסי) בשת"פ עם Santiment Deutschland למטרת טיפוח האקוסיסטם הגלובלי של הבלוקצ'יין והמטבעות הווירטואלים. Santiment הוא סיפור הצלחה מוכר בתחום מטבעות הקריפטו, שמספק גישה לפלטפורמה ייחודית לאחסון נתונים ומאפשר להשתמש בה לצרכי מחקר אקדמי, כתיבת מאמרים, בניית מודלים וסיווג נתונים של שווקי הקריפטו. 
 
ד"ר יעקב מנדל, (בתמונה משמאל), מנהל מכון חוגג למחקר ביישומי בלוקצ'יין בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב: ד"ר יעקב מנדל יחצ"זה שיתוף פעולה אקדמי פורץ דרך, לקידום מחקר הבלוקצ'יין, תוך התמקדות במתן פתרונות כלכליים ועסקיים, שיתרום לפעילותנו בחזית המחקר העולמי, בו עוסקים מספר מכוני מחקר באוניברסיטאות המובילות בעולם כגון סטנפורד וקולומביה".
 
מריה פנאנן, מנכ"ל Santiment Deutschland: "אנו מבקשים לשלב סטודנטים וחוקרים בניתוח והבנה של נתוני שוק הקריפטו. בשלב ראשון, שיתוף הפעולה יתמקד בעבודה אקדמית בשיתוף Santiment. אנו נקיים אירוע אקדמי ראשון בתחום הקריפטו בנושא 'האקדמיה פוגשת את שחקני השוק', במסגרתו נציג ממצאים ראשוניים".
 
רם שוהם, מייסד Accelerator Frankfort: "לכבוד הוא לנו להתחיל שת"פ זה עם מכון חוגג לחקר יישומי הבלוק'ציין. אנחנו מאמינים בטיפוח האקו-סיסטם הגלובלי של הבלוקצ'יין באמצעות שיתופי פעולה ושותפויות".
 
פרופ' דן עמירם, (בתמונה משמאל), סגן הדקאן בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, ראש מכון חוגג  למחקרפרופ' דן עמירם יחצ ביישומי בלוקצ'יין: "זו הזדמנות מיוחדת לחוקרים מאוניברסיטת תל אביב לבצע מחקרים בשיתוף פעולה עם התעשייה הבינ"ל, תוך התמודדות עם אתגרים חדשניים ויישומה של הטכנולוגיה בתחומי פעילות שונים".   



 
 
Bookmark and Share