Telecom News - שת"פ: בית השקעות Silver Castle ו-Bits of Gold ככניסה לעולם הקריפטו

שת"פ: בית השקעות Silver Castle ו-Bits of Gold ככניסה לעולם הקריפטו

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> שת"פ: בית השקעות Silver Castle ו-Bits of Gold ככניסה לעולם הקריפטו
שת"פ בין בית ההשקעות Silver Castel ו-Bits of Gold כשער כניסה לעולם הקריפטו
מאת: מערכת Telecom News, 11.2.19, 11:52אלי מיזרוח, יובל רואש קרדיט נבו לפידות
 
בית השקעות הקריפטו Silver Castle יאפשר למשקיעים להיכנס לתחום באמצעות המרה שתבצע Bits Of Gold.

Silver Castle, בית השקעות קריפטו, שהוקם ע"י מנכ"ל קבוצת גולף לשעבר - אלי מיזרוח , מייסדת ומנכ"לית בית ההשקעות פסגות לשעבר - גבי רביד, ומנכ"ל בנק הפועלים לשעבר - צבי זיוהשיק שיתוף פעולה עם ברוקר הביטקוין ביטס אוף גולד. Siver Castle הוקמה ב-2018 ומספקת שירותי ניהול נכסי קריפטו, ייעוץ והשקעה במיזמים המבוססים על טכנולוגיית הבלוקצ'יין.

אלי מיזרוח, (בתמונה למעלה מימין), מנכ"ל סילבר קסטל: "אנו נותנים ללקוחותינו, משקיעים כשירים ומוסדיים, להשקיע בקרנות המאפשרות חשיפה לקריפטו. יש לחברה 2 קרנות, שמנוהלות באיי קיימן, להן יש 2 אסטרטגיות השקעה שונות: האחת, לונג-שורט מומנטום דריבן, והשניה אינדקס מנוהל של 10 המטבעות הגדולים בקריפטו.

אנו מאמינים, שקריפטו הוא נכס בו יש הזדמנות לתשואות אטרקטיביות ונמצא בקורלציה נמוכה לפורטפוליו השקעות רגיל, ולכן כניסה לתחום כעת היא אטרקטיבית מאוד עבור הגופים הללו".

תומר ניב, סמנכ"ל פיתוח עסקי בביטס אוף גולד: "ביטס אוף גולד תספק את שער הכניסה לקרן. אנו הגוף היחידי בארץ, שיכול לקחת שקלים ממשקיעים, להמיר אותם לביטקוין ולשלוח לקרן, שתסחור בהם.

הבעיה המרכזית בה נתקלים משקיעים בתחום היא, שהבנק ממאן לקבל את הכסף אותו הרוויחו ביושר בתחום. החברה מבצעת בדיקת נאותות גם למשקיעים וגם לקרן והבנק משתמש בבדיקת הנאותות הזו במסגרת ניהול סיכוני הלבנת ההון שלו, מה שמאפשר לו להכניס את הכסף לחשבון הבנק בחזרה".

יובל רואש, (בתמונה למעלה משמאל), מנכ"ל ביטס אוף גולד: "בפועל, משקיעים רבים בקריפטו עלולים להיתקע עם הכסף. הם קונים מטבעות בזירות שונות ברחבי העולם ואחר כך הם לא יכולים למכור אותם, כי הבנקים לא מוכנים להפקיד אותם בחשבון.

במצב הזה צריך לטפל ולכאן נכנסת החברה כמי שמספקת את הציות והעמידה בכללי הלבנת ההון, מה שמאפשר לבנקים לקלוט את הכספים ללא חשש".
 
קרדיט צילום תמונה עליונה: נבו לפידות
 
BITCOIN FREE



 
 
Bookmark and Share