Telecom News - 20 סטארטאפים נחשפו בפני עשרות משקיעים מ-20 מדינות בכנס Axis Tel Aviv

20 סטארטאפים נחשפו בפני עשרות משקיעים מ-20 מדינות בכנס Axis Tel Aviv

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 20 סטארטאפים נחשפו בפני עשרות משקיעים מ-20 מדינות בכנס Axis Tel Aviv
20 סטארטאפים נחשפו בפני עשרות משקיעים מ-20 מדינות בכנסAxis Tel Aviv
מאת: מערכת sTelecom New, 17.2.19, 19:35אד פרנק, קרדיט צילום יחצ Photo Touch
 
בכנס המשקיעים הבינלאומי השנתי ל-2019 הציגו 20 הסטארטאפים, שנבחרו מתוך 150,  את פתרונותיהם בתחומים: חוויית הלקוח, חקלאות, רפואה דיגיטלית, Fintech & Mobility ועתיד עולמות העבודה והעסקים.
 
20 סטארטאפים, שנבחרו מתוך כ-150, זכו להשתתף ביום ה' האחרון בכנס המשקיעים הבינלאומי השנתי Axis Tel Aviv 2019, שארגנה חברת Axis Innovation המתמחה ביצירת קשרים עסקיים בין משקיעים ותאגידים בינלאומיים לבין סטארטאפים טכנולוגיים בולטים בעולם,שהתקיים במרכז פרס לשלום וחדשנות. בכנס נפגשו עשרות משקיעים ובכירים מתעשיית החדשנות העולמית עם עשרות סטארטאפים, שנמצאים בתהליכי גיוס כספים ופריצה לשווקים בחו"ל.
 
הכנס חולק לפאנלים ב-5 תחומי ענין: השפעה על חוויית הלקוח, להמציא מחדש את החקלאות, אוטומציה ברפואה הדיגיטלית, Fintech & Mobility, ועתיד עולמות העבודה והעסקים.
 
ברשימת הסטארטאפים, שנבחרו השנה להציג את פיתוחיהם הטכנולוגיים במסגרת Pitch, שאחריו ענו על סבב שאלות של אנשי הפאנל הרלוונטי בכל תחום, שכלל משקיעים בכירים מקרנות הון סיכון ותאגידים בינלאומיים, בלטו:
 
 HiGrade - סטארטאפ שפיתח מכשור מבוסס ראיה מלאכותית המתחבר לאפליקציה סלולרית בעלת יכולת אנליטית, שמאפשרת לכל אדם למדוד בעצמו ברמת דיוק גבוהה את איכות הקנאביס ורמות ה-THC בו.
 
Pruvo - סטארטאפ תיירות שמאפשר להזמין חדר שכבר הוזמן במלון, במחיר נמוך יותר.
 
Konnecto - שירות מתקדם לתאגידים בתחום המודיעין השיווקי המבוסס על איסוף מידע פרסונלי על הלקוח, שמאפשר הכרות מעמיקה עם סגנון הצריכה שלו וחשיפתו למוצרים בדרך השיווקית המתאימה לו.
 
Hargol - סטארטאפ המציע פתרונות לסכנת הרעב בעולם, באמצעות פיתוח שיטות לגידול חרגולים בכמויות מסחריות בחוות מנוטרות, לצורך ייצור חלבונים לתעשיית המזון.

Eyecontrol - סטארטאפ שפיתח מכשור לביש מבוסס בינה מלאכותית ראשון מסוגו, שעוקב אחר תזוזת העיניים ובכך עוזר לחולים במחלות ניוון קשות, כמו ALS, שבץ או פגיעות מוח, לתקשר עם סביבתם.
 
אד פרנק, (בתמונה למעלה), מנכ"ל:Axis Innovation  "בחרנו 20 סטארטאפים, שחשבנו שהם הכי מתאימים להציג את מה שקורה בעולם היזמות הישראלי בפני המשקיעים הבינלאומיים, שרבים מהם הגיעו לישראל בפעם הראשונה.בזכות ההזדמנויות, שנפתחות בפני באי הכנס להיכרות אישית בין היזמים הישראלים והמשקיעים ה זרים".
 
Yevs Benchimol, מנהל מעבדות החדשנות של הבנק הצרפתי Societ'e Generale: "בחודשים האחרונים עברתי לישראל כדי לבחון השקעות ושיתופי פעולה באקוסיסטם הישראלי בעיקר בתחומי הסייבר, הפינטק וה-IT  ואני מקווה, שזו פעילות שתצמח ותתפתח יפה. יש לישראל הרבה מה להציע בתחומים אלה".
 
Dixon Doll, מייסד קרן Impact vc: "השנה האחרונה הייתה הטובה ביותר מעולם לתעשיית ההון סיכון העולמית וזה נהדר ליזמים, שהצליחו לגייס ממשקיעים מעל ל-200 מיליארד דולרים שהושקעו ב-13,400 חברות. תעשיית ההון סיכון האמריקאית כמובן מובילה עם השקעות של כ-100 מיליארד דולרים בשנה האחרונה, אבל גם סין הופכת לכוח משמעותי עם עלייה מרשימה בהשקעות לכ-70 מיליארד דולרים.
 
אין ספק, שתעשיית ההון סיכון בישראל, שגייסה בשנה שחלפה כ-6.4 מילארד דולרים, היא חזקה וגדלה בקצב בריא ומרשים, וזה מדהים. עם זאת, ישראל מדורגת רק במקום ה-25 בעולם מבחינת שילוב נשים ויש לה עוד דרך ארוכה לשיפור המצב. אם הייתי צריך להתחיל הכל מחדש, כנראה, הייתי פונה לתחומי הבריאות והמדע. קורים שם דברים מרתקים".

קרדיט צילום תמונה עליונה: Photo Touch
 
סטארטאפ
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share