Telecom News - נציגי Telefonica וזרוע החדשנות שלה, Wayra, מחפשים סטארטאפים ישראלים

נציגי Telefonica וזרוע החדשנות שלה, Wayra, מחפשים סטארטאפים ישראלים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> נציגי Telefonica וזרוע החדשנות שלה, Wayra, מחפשים סטארטאפים ישראלים
נציגי Telefonica וזרוע החדשנות שלה, Wayra, מחפשים סטארטאפים ישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 25.2.19, 12:37גילי צגלה
 
הם ישתתפו בכנס Europe Days ויתחרו מול חברות ומשקיעים אירופאים על הסטארטאפים מישראל בתחומי ביג דאטה, AI, IoT, הגנת סייבר, 5G ופינטק. הנציגים מחו״ל ייצגו אפשרויות מימון בהיקפים של 300 מיליון אירו. הרישום בעיצומו.
 
משלחת מ-Wayra, האקסלרטור הטכנולוגי של חברת טלפוניקה, תגיע לביקור בישראל. בראשה יעמוד כריסטיאן לינדנר (Christian Lindener), המנכ״ל של Wayra גרמניה, כשמשימתו לצרף סטארטאפים מקומיים לרשימה הסטארטאפים שהצליחו עם הסיוע, והמימון של האקסלרטור. האקסלרטור השקיע בסטארטאפים עד היום 35 מיליון אירו וסייע לגיוס של עוד 270 מיליון אירו מחברות צד שלישי. סבב הפגישות של לינדנר וצוותו עם הסטארטאפים מישראל ייערך במקביל להשתתפות בכנס Europe Days 2019, ב-19.3.19 בת"א.
 
לינדנר: "שווי השוק של פורטפוליו החברות בהן השקיעה טלפוניקה עומד על 155 מיליון אירו כש-36 חברות הגיעו לאקזיט. 400 מתוך הסטארטאפים, שהחלו את צעדיהם הראשונים במערכת של טלפוניקה, עדיין פעילים ומעל 20 מהם הגיעו לשווי של מעל 50 מיליון דולרים. 118 מהסטארטאפים עובדים כיום בפרויקטים של טלפוניקה".
 
Wayra מתמקדת כיום בחברות בשלות יותר בעלות תוכנית עסקית ברורה ושפעילותן יכולות להתממשק עם הפרויקטים האסטרטגיים של טלפוניקה, בתחומים דוגמת ביג דאטה, בינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים, הגנת סייבר, 5G ופינטק, ואלה הסטארטאפים בהם אני אתמקד בביקור.
 
עד סוף 2020 אנו שואפים להגיע למעל 200 חברות, שתעבודנה מול טלפוניקה. החברה פעילה כיום בכ-40 שווקים ומספקת שירותי תקשורת ב-170 מדינות".
 
על פי הערכת המארח ומייסד הכנס, גילי צגלה, (בתמונה למעלה), מנכ״לNovawind , הכנס  יחבר השנה מאות יזמים/יות וסטרטאפים ישראלים עם חברות ומשקיעים אירופאים כדי למנף את הפוטנציאל העסקי שבין ישראל לגרמניה, שוויצריה ואוסטריה. לאירוע מתוכננות להגיע מאירופה לא מעט משלחות שייצגו אפשרויות מימון והזדמנויות עסקיות לחברות הישראליות בהיקפים של 300 מיליון אירו.
 
אתר הכנס והרשמה - כאן.
STARTUP FREE
Bookmark and Share