Telecom News - מיכל אולניק מונתה למנהלת מגזר תעשייה ב-Accenture ישראל

מיכל אולניק מונתה למנהלת מגזר תעשייה ב-Accenture ישראל

דף הבית >> מינויים >> מיכל אולניק מונתה למנהלת מגזר תעשייה ב-Accenture ישראל
מיכל אולניק מונתה למנהלת מגזר תעשייה ב-Accenture ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 13.3.19, 21:18מיכל אולניק יחצ קרדיט צילום ליאת שניטמן

מיכל אולניק, (44), מונתה למנהלת מגזרת תעשיה בחברת הייעוץ הטכנולוגי Accenture ישראל. מגזר התעשייה ב-Accenture מספק שירותים בתחום הייעוץ, טכנולוגיה, אבטחת מידע ודיגיטל למגוון ענפים לרבות: פרמצבטיקה, כימיה, הייטק, טלקומוניקציה, תעופה, קמעונאות, מוצרי צריכה, תשתיות ועוד. החברה מעסיקה 470 אלף עובדים ב-120 מדינות, מתוכם 100 בישראל.
 
במסגרת תפקידה היא תוביל את פעילות Accenture ישראל במגזר התעשייה ותהייה אחראית לניהול תהליכים עסקיים ארוכי טווח ופרויקטים טכנולוגיים ממוקדי חדשנות מול לקוחות מובילים. היא גם תפעל להעמקת הפעילות הפרויקטלית עם לקוחות קיימים במקביל להרחבת נוכחות החברה בארץ.
 
לאולניק יש ניסיון של 20 שנה בחברות תוכנה ושירות לרבות ניהול מכירות, שיווק, אסטרטגיה, פיתוח עסקי, ערוצי הפצה ושותפים. בתפקידה האחרון ניהלה את הנציגות של Dimension Data (חברת בת של NTT) בישראל.
 
קודם לכן ניהלה יחידה עסקית (P&L‏) בחברת ריטליקס / NCR‏, ולפני לכן שימשה כמנהלת שותפויות בינ"ל ומנהלת שיווק חטיבתית במיקרוסופט ישראל.  
 
אולניק היא בעלת תואר ראשון (BA‏) בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני ((MBA‏ במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.
 
אולניק: "אני שמחה וגאה על הצטרפותי לחברה ייחודית כמו Accenture ועל ההזדמנות, שניתנה לי, לקחת חלק בקידום פעילות החברה בארץ. לחברה יש מסורת ארוכה המשלבת בין חדשנות, הבנה מגזרית ומיקוד בביצוע, וברוח זו נמשיך להציע למקבלי ההחלטות בחברות התעשייתיות מגוון פתרונות מתקדמים".
 
קרדיט צילום תמונה עליונה: ליאת שניטמן

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share