Telecom News - פורסם הזוכה במקום 1 בתחרות "הדאתה בכיתה" של מיזם ישראל דיגיטלית

פורסם הזוכה במקום 1 בתחרות "הדאתה בכיתה" של מיזם ישראל דיגיטלית

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> פורסם הזוכה במקום 1 בתחרות "הדאתה בכיתה" של מיזם ישראל דיגיטלית
פורסם הזוכה במקום ראשון בתחרות "הדאתה בכיתה" של מיזם ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי
מאת: מערכת Telecom News, 16.3.19, 13:30
מקום 1

בתחרות נדרשו המשתתפים לבנות כלים יישומיים לקידום הוראה ולמידה מבוססת נתונים על גבי פלטפורמת קמפוס - המיזם הלאומי ללמידה דיגיטלית.

הישג לאוניברסיטה הפתוחה, שזכתה במקום הראשון במסגרת תחרות "הדאתה בכיתה" של מיזם ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי.

בתחרות נדרשו המשתתפים לבנות כלים יישומיים לקידום הוראה ולמידה מבוססת נתונים על גבי פלטפורמת קמפוס - המיזם הלאומי ללמידה דיגיטלית.
 
בתחרות נחשפו המשתתפים ל-Data Big (אנונימי) של עשרות אלפי לומדים בקורסים מקוונים, ונדרשו לבנות כלים יישומיים לקידום הוראה ולמידה מבוססת נתונים לשיפור עולם החינוך וההשכלה הגבוהה.
 
נציגי האוניברסיטה שהשתתפו במיזם: אורלי וייסר (ממחלקת מערכות מידע ומהמעבדה הפתוחה למדיה ומידע), איל רבין (מהמעבדה הפתוחה למדיה ומידע, וממחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה), מרב שמחה, רונית שגיא, רועי גומפריך, רמי ענבר (ראש הצוות) ושגיב ברהום (צוות הבינה העסקי BI במינהל המחשוב).
 
כאמור, הפתרון, שפותח אתמול ע"י צוות האוניברסיטה הפתוחה, זכה במקום הראשון בתחרות. הפתרון נותן מענה גנרי ובוחן את כל הקורסים ונותן תובנות על איכות הלמידה הדיגיטלית לסטודנטים, לצוות הקורס ולחוקרי למידה ומאפשר 3 דברים:

העלאת רמת המעורבות של הלומדים ומניעת נשירה (אחד האתגרים הגדולים, שאיתם מתמודדת קהילת ה-MOOCs הוא אחוזי נטישה גדולים של קהל הלומדים),

הצגת נתוני אנליטיקס לאנשי הוראה ולסטודנטים,
 
חשיפת נתונים לחוקרי למידה כדי לגלות תובנות למידה נוספות.
 
האוניברסיטה הפתוחה רואה הזדמנות בהתמודדות עם האתגר של ניתוח נתונים על למידה והוראה באופן המקדם את הלומדים ומסייע להם להתקדם בהשגת היעדים הלימודיים שלהם.

האוניברסיטה הפתוחה יחצ
 



 
 
Bookmark and Share