Telecom News - Visa משיקה תחרות עולמית לעידוד נשים יזמיות בתחום הפינטק ושינוי חברתי

Visa משיקה תחרות עולמית לעידוד נשים יזמיות בתחום הפינטק ושינוי חברתי

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> Visa משיקה תחרות עולמית לעידוד נשים יזמיות בתחום הפינטק ושינוי חברתי
Visa משיקה תחרות עולמית המוקדשת לעידוד נשים יזמיות בתחום הפינטק ושינוי חברתי
מאת: מערכת Telecom News, 20.3.19, 17:35
ויזה
תחרות Visa Everywhere Initiative: Women’s Global Edition מעניקה ליזמיות פלטפורמה, שתסייע להן להציג את הפתרונות פורצי הדרך שלהן. הפרס: 100,000 דולרים בכל מסלול וכרטיסים למשחק הפתיחה של גביע העולם בכדורגל נשים של פיפ״א 2019 בצרפת. הרישום בעיצומו.
 
Visa מרחיבה את מחויבותה להעצמת נשים ומשיקה תחרות ראשונה מסוגה המיועדת לנשים: Visa Everywhere Initiative: Women’s Global Edition.
 
התכנית הבינלאומית מזמינה יזמות מכל רחבי העולם להציע פתרונות לאתגרים בתחומי הפינטק והובלת השינוי החברתי, ולהשתתף בתחרות ובסיכוי לזכות ב-100,000 דולרים בכל אחד מ-2 המסלולים. התחרות תגיע לשיאה באירוע הגמר, שיתקיים במקביל לאירועי פתיחת גביע העולם בכדורגל נשים של פיפ״א 2019 בצרפת.
 
יוזמת Everywhere של Visa מייצגת את המחויבות של Visa להעניק לנשים רבות יותר השראה להתגבר על מכשולים, ולראשונה מתמקדת בתחומי הפינטק והובלת השינוי החברתי, כדי להפנות את הזרקור למיליוני המנהיגות העסקיות ולמחויבות של Visa לעסקים קטנים וזעירים המקדמים שינוי.
 
חברות, שבראשן עומדת לפחות מייסדת אחת, מוזמנות להשתתף ביוזמה ולהציג פתרונות המתמודדים עם האתגרים הקיימים כיום בתחומי הפינטק והובלת השינוי החברתי.

התכנית כוללת 2 מסלולים חדשניים:
  • אתגר ראשון (פינטק): כיצד פתרון המבוסס על היכולות הייחודיות של החברה שלך יכול לסייע לחולל שינוי בחוויית התשלום בקרב צרכנים ו/או עסקים ברמה המקומית, האזורית או העולמית?
  • אתגר שני (הובלת שינוי חברתי): כיצד יזמיות ברחבי העולם יכולות לקדם שינוי חברתי באמצעות תמיכה ביצירת אפיקי פרנסה שיוויוניים ובני קיימא וחיזוק הכלכלות המקומיות או האזוריות?
דגשים נוספים של התכנית: 

בכל פינה בעולם - המועמדות המתאימות תחולקנה ל-6 אזורים: צפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אסיה-פסיפיק, אירופה (למעט צרפת), צרפת, אפריקה / המזה״ת. כל אזור ישלח את המתמודדת המנצחת בכל אתגר לגמר, שייערך בפריז.
 
תאריכים - התאריכים העיקריים במהלך התכנית הם:
ניתן להגיש הצעות עד ה-14.4.19,
בחירת המועמדים האזוריים של כל אזור – מאי,
הגמר העולמי בפריז שבצרפת - 7 ביוני 2019.
 
פעילויות במסגרת הגמר - במהלך שבוע הפתיחה של גביע העולם בכדורגל נשים של פיפ״א 2019, שייערך בצרפת, תקבלנה החברות הזוכות הזדמנויות ליצירת קשרים עם רשת השותפים העולמית של Visa, ותשתתפנה באירוע הגמר הגדול, שיכלול פרזנטציות חיות ובמהלכו תיבחרנה המנצחות הסופיות ביוזמת Everywhere של Visa.
 
גשר של תמיכה - כדי לתגמל את החברות, שהציגו את הפתרונות המשפיעים ביותר, Visa תעניק לזוכה בכל אחד מהמסלולים פרס בסך 100,000 דולרים, כמו גם הדרכה אישית ממנטורים מומחים וגישה ללקוחות ולרשת השותפים רחבת ההיקף של Visa. החברות הזוכות תקבלנה גם כרטיסים למשחק הפתיחה של גביע העולם בכדורגל נשים של פיפ״א 2019 בצרפת.
 
קמפיין בינלאומי - Visa תשיק קמפיין שיווקי עולמי, שכותרתו Together as One וחוגג את יוזמת Everywhere של Visa: מהדורת הנשים העולמית. 8 הנשים שתככבנה בקמפיין הן זוכות ומתמודדות סופיות בתחרויות קודמות, שהתקיימו במסגרת VEI ומייצגות אזורים שונים בעולם. הנשים תענקנה השראה לנשים אחרות ותעודדנה אותן להשתתף בתחרות ולהגשים את חלומן לבנות עסק מצליח בלי לפחד לקחת סיכון.
 
מידע נוסף על יוזמת Everywhere של Visa: מהדורת הנשים העולמית וכלל האירועים האזוריים המתקיימים במסגרת יוזמת Everywhere של Visa, ומידע על אופן ההשתתפות ותנאי התכנית - כאן.



 
 
Bookmark and Share