Telecom News - כיצד שינוי של מילה אחת יגרום לכך שלא תקבל תמיכה טכנית מחברות הסלולר

כיצד שינוי של מילה אחת יגרום לכך שלא תקבל תמיכה טכנית מחברות הסלולר

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> כיצד שינוי של מילה אחת יגרום לכך שלא תקבל תמיכה טכנית מחברות הסלולר
פרק שני בסדרת כתבות, שחושפת את "שלטון הצללים" במשרד התקשורת, שעובד בהתנדבות בשירות חברות הסלולר, כדי לטרפד הטבות צרכניות עבור הציבור. והפעם: כיצד מתן סיוע טכני במוקדי השירות של חברות הסלולר (סלקום, פרטנר, פלאפון, גולן טלקום, We4G והוט מובייל) לכל התקלות הטכניות שובש וטורפד בהחלפת מילה אחת, בפעולה נסתרת, שנעשתה כדי לחסל גם את "חוק 6 הדקות" וגם את חובת מתן מענה טכני ללקוחות 24X7X364. מי מנסה שוב ושוב להכשיל את הרפורמה במענה במוקדים הטלפונים של חברות הסלולר לכל תקלה 24/7, תוך הכשלת השר והמנכ"ל (שנותנים לו גיבוי וחיפוי)? 
מאת: אבי וייס, 23.4.19, 09:20נתי כהן

בפרק הראשון בסדרה החדשה, שמכוונת גם לידיעת שר התקשורת הבא (מי שלא יהיה), שפורסם תחת הכותרת: "למה 9 מיליוני מנויי חברות הסלולר לא מקבלים מענה 24/7 לכל תקלה טכנית?" חשפתי כיצד פקיד אחד במשרד התקשורת הצליח לדחות את המועד להפעלת הרפורמה החשובה של מתן מענה לכל תקלה טכנית במוקדי השירות של חברות הסלולר, רפורמה, שהייתה אמורה להתחיל ב-21.3.19 ולא התחילה וכעת נקבע לה תאריך התחלה חדש: 25.7.19.

זאת, בתרגיל בלתי חוקי, שהוסתר מהציבור, שהסתתר בתוך תרגיל בלתי חוקי אחר, שגם הוא הוסתר מהציבור ונעסוק בו בהרחבה בפרק הבא בסדרה: תרגיל של הפיכת "חוק 6 הדקות", שחוקקה הכנסת לזמני המענה במוקדי השירות, ל"חוק 8 הדקות".

אולם, כפי שציינו בפרק הראשון בסדרה, דחיית התאריך של יישום הרפורמה לא היה התרגיל היחיד בפרשה החמורה הזו. התרגיל כלל סעיף אחד הרבה יותר חמור: החלפת מילה אחת בתקנות, מילה המעקרת את כל הרפורמה הזו מכל תוכן ומשאירה את המצב הקיים ללא כל שינוי (כלומר: שטיפול טכני בכל תקלה ייעשה לא 24X7X364 אלא רק בימי חול של השבוע ובשעות היום בלבד. בשאר שעות היממה וימי השבוע והשנה, יהיה טיפול במוקדי השירות רק בתקלות רשת כלליות (לא מענה פרטני לשום לקוח עם בעיה טכנית, או כשל טכני מכל סוג). 

שינוי המילה הזו, מוביל לחיסכון כספי אדיר ממדים לחברות הסלולר, כי לא צריך להחזיק מומחה \ מומחים לתקלות טכניות 24X7X364 במוקדי השירות של חברות הסלולר. 

סיני ליבל (בתמונה משמאל), ואסיני ליבלני, הבחנו בו זמנית ובאקראי בהחלפת המילה הזו, אגב טיפול בבעיה הקודמת, שפורטה בכתבה הקודמת, של הדחייה של מועד יישום הרפורמה.

שנינו קראנו את נוסח התקנות, שנשלחו בפועל לחברות ושמנו לפתע לב, שבין השימוע והחלטות המנכ"ל לגבי השימוע לבין מסמכי תיקוני הרישיונות, שנשלחו בפועל לחברות, יש הבדל של מילה אחת, המילה הכי חשובה בתיקוני הרישיונות הללו.

צילומי התיקונים של רישיונות החברות הסלולריות נמצאים בצילומים כאן: סלקום, פרטנר, פלאפון, גולן טלקום, We4G, הוט מובייל.

למי שיעיין בצילומים המצויים בלינקים הללו, יראה מיד, שכל המסמכים הללו זהים לחלוטין לכל החברות הסלולריות, מסמכים, שיצאו בחתימת המנכ"ל (נתי כהן, בתמונה למעלה משמאל) ובכולם הוחלפה המילה "רט"ן" (רדיו-טלפון, כלומר סלולר), שהייתה בשימוע ובסיכום השימוע, במילה "בזק". זאת בהקשר של טיפול ב"כל תקלה". 

לכן, שלחתי בדחיפות ביום 15.3.19 לשר התקשורת איוב קרא ולצמרת משרד התקשורת (ולידיעת הרשות להגנת הצרכן, שממונה על יישום חוק הגנת הצרכן), את השאלות הדחופות הבאות:
"שלום רב לשר התקשורת,
ב-21.3.19 אמורה להתחיל רפורמה צרכנית חשובה במוקדי השירות של חברות התקשורת הגדולות, ובמרכזה החובה לספקי שירותי תיקון תקלות - כל תקלה, 24X7.
עד היום, מוקדי השירות נתנו שירות תיקון תקלות 24X7 רק עבור תקלות רשת כלליות (כלומר: לא סיפקו כל תמיכה ושירות לתקלה מקומית ואישית של הפונה למוקד השירות).
בעניין זה נערך שימוע (כאן) לפי ששת סוגי הרישיונות, שיש לתקן (בזק, הוט, רט"ן, ISP, מפ"א ומב"ל).
בעקבות השימועים, יצא סיכום השימועים ע"י המנכ"ל (כאן).
בעקבות השימועים וסיכום המנכ"ל יצאו תיקוני רישיונות לכל ששת סוגי הרישיונות, שהיו בשימוע, לכל בעלי הרישיונות המחזיקים בהם (כאן).

אולם מישהו שיבש את ההחלטה (ככל הנראה - בכוונה).

בכל הרישיונות (לכל ששת סוגי הרישיונות) נכנסו המילים 'כל תקלה בקבלת שירותי בזק'.
המילים 'בקבלת שירותי בזק' לא הופיעו לא בשימועים ולא בהחלטת המנכ"ל.

דהיינו: ניתן, שחברות התקשורת (בדגש על חברות הסלולר, שמצ"ב הצילומים של העדכונים ברישיונות בכל ששת החברות הגדולות), תפרשנה את המילים 'בקבלת שירותי בזק' בתור 'בקבלת שירותי רשת בזק'.
כלומר: טיפול בתקלות שהן רק תקלות רשת כלליות.

דהיינו: הרפורמה הזו הוכשלה ומתה עוד לפני שנולדה, רק בהחלפת שתי המלים הללו ('שירות בזק') בכל הרישיונות, שתי מילים שלא היו בשימועים ובהחלטת המנכ"ל.

וכך המוקדים בכל חברות התקשורת נשארים במצב הקודם - שבו מוקדי השירות מטפלים ויטפלו רק בתקלות רשת כלליות ולא בתקלות פרטניות ואישיות של כל פונה.

לאור חומרת התעלול הפלילי וחתרני, לכאורה, הזה, שנועד לחסוך המון כסף לחברות התקשורת (בדגש על חברות הסלולר) אבקש מהשר:

א. להקים בדחיפות ועדת בדיקה כדי לבדוק מי הכשיל את מנכ"ל משרד התקשורת, בכך שהוא חתם על כל עשרות תיקוני הרישיונות, של ששת סוגי הרישיונות לחברות, עם המילים 'בקבלת שירותי בזק', במקום המילים המתאימות לפי השימוע, לדוגמה בתחום הסלולר זה המילים 'כל שירותי רט"ן', או: 'בקבלת שירותים סלולריים', או ככתוב בהודעת המשרד, שפורסמה לציבור בעקבות החלטת המנכ"ל (כאן) רק המילים 'תיקון תקלה' ללא כל תוספת, שהמשמעות ברורה: כל תקלה.

ב. עד לסיום הברור, להוציא את מי 'שבישל את הדייסה האנטי צרכנית, המדהימה והמכשילה הזו' לחופשה כפויה, או לפנות לנש"מ להשעות אותו מיידית מתפקידו (יש רק 'חשוד' אחד בעניין זה - זה שחתום על השימוע...).

ג. היות ומועד כניסת הרפורמה לתוקף ממש קרוב (21.3.19), להוציא מיידית עדכון לציבור ולחברות, שבו יובהר, שמ-21.3.19 הרפורמה מתחילה לפי הכוונה המקורית שלה, והמילים 'בקבלת שירותי בזק' תימחקנה והמילים הללו תוחלפנה במלים המתאימות לסוג הרישיון, או שתימחקנה כליל, ואז יישאר רק 'כל תקלה' וזה הניסוח הנכון של הסעיף וגם תואם את הודעת המשרד לציבור.
 
להתייחסות מהירה של השר אודה, לנוכח חומרת העניין ולנוכח העובדה, שיש בחודשים האחרונים הצטברות גדולה של כשלים צרכניים חמורים ביותר, ממש ממדרגה ראשונה - בצמרת משרד התקשורת".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. די ברור למה. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. 

שר התקשורת איוב קרא (בתמונההשר איוב קרא משמאל), התגאה במאי 2018 (מצ"ב צילום), בהודעת המשרד לציבור, ברפורמה הצרכנית החשובה הזו, שכוללת טיפול סביב השעון בכל תקלה טכנית שתהיה ל-9 מיליון לקוחות חברות הסלולר.

אולם, כשחשפנו (בכתבה הקודמת ובכתבה כאן), שמדובר בהונאה צרכנית אחת ענקית - לפתע השר לא מגיב. לא ראה ולא שמע ולא יודע. שקט מוחלט. "מלטה יוק".

השר לפתע לא מוכן לקחת אחריות על ההונאה הצרכנית הזו המתועדת במסמכים ולפעול להשעות מידית מתפקידו, את כל מי שהיה מעורב ב"בישול הדייסה הזו".

המחשבה של השר, שהוא יוכל לחמוק מאחריות - היא מוטעית מיסודה

במקביל אלי, פנה סיני ליבל בשאלות ודרישות לקבלת מסמכים, כיצד התרגיל הזה נולד ו"מי בישל" אותו (לנו זה ברור מי, אבל סיני ליבל רצה להציג זאת גם במסמכים).

הפנייה הראשונה שלו למשרד התקשורת הייתה ב-4.3.19 והיא מצויה כאן ומדברת בעד עצמה. יש בה הצילום של חתימת המנכ"ל על המסמך המקורי בשימוע, שבו הופיע המשפט: "כל תקלה בקבלת שירותי רט"ן", שהפך למשפט שונה לחלוטין בהחלפת מילה אחת: "כל תקלה בקבלת שירותי בזק". כלומר: שאין טיפול בכל תקלה סלולרית ובמכשירי הסלולר של הלקוחות, אלא רק קבלת תלונות בתקלות רשת כלליות, ללא כל טיפול פרטני בלקוחות, מה שהיה המצב לפני הרפורמה

סיני ליבל"יש נוסח אישור רישיון, שבו רשום 'תקלת רט״ן'. אולם, זה יצא כך, שברישיון נכתב 'תקלת בזק'.

אלו העובדות.  

למה שמשהו ישתנה ממקום, שעושים 'העתק - הדבק' בין הרישיונות, עם אותו נוסח שהיה בשימוע, לכולם? 

'רט״ן' זה גם לא אותיות דומות ל'בזק'. 

ייתכן שהשינוי נראה להדיוטות כזוטות. בפועל זה ההבדל בין מתן מענה לכל תקלה - כולל חיבור הטלפון הסלולרי האישי לרשת, תקלת גלישה, תקלה בתפעול המכשיר הסלולרי וכיו"ב, אין סוף אפשרויות לתקלות לבין טיפול ב'הרשת תקינה', שאינו פרטני לכל לקוח. 

למשל: יש לך בעיה במכשיר שלך, תוכל להתקשר רק בשעות הפעילות הרגילות של המוקדים. זהו. בכל שאר השעות והימים לא יתנו לך כל סיוע, כי מטפלים רק בתקלות רשת כלליות.  

דוגמה אישית: זה קרה לי לפני כשבוע. התקנתי תא קולי, והייתי מעוניין להחליף ההודעה עם הודעה חדשה בתא הקולי, לקראת הנסיעה לחו״ל ולא ידעתי מה הסיסמה הראשונית שלי להיכנס לתא הקולי. צלצלתי למוקד השירות והנציגה ענתה לי ש"אתקשר מחר". אבל 'מחר אני כבר בחו"ל'. לא עזר לי שום טיעון. לא היה במוקד מי שייתן לי סיוע טכני בבעיה הממש פעוטה הזו, אבל חשובה ביותר עבורי. 

שלא יהיה ספק לאיש מהקוראים: דברים לא קורים מעצמם. 

זה לא יכול להיות שמילה כל כך חשובה כמו רט"ן, תשתנה פתאום למילה בזק, בין השימוע וההחלטה בשימוע, שנעשה ע"י המנכ"ל, לבין המשלוח בפועל של התיקונים הצרכניים הללו ברישיונות, לחברות הסלולריות"

היות ויש כאן מקרה ברור של חבלה ברפורמה ע"י זיוף ההחלטה של המנכ"ל והחלפת מילה במסמכים, שחתם עליהם מנכ"ל משרד התקשורת ושנשלחו בחתימתו לחברות, סיני ליבל קיבל תגובה די מהירה ממשרד התקשורת, ב- 13.3.19 המצויה כאן. תגובה שבה נאמר, שמדובר ב"טעות סופר", שתתוקן בהקדם.

כלומר: תפסנו את הזיוף וטרפוד הרפורמה "על חם", וכדי להגן על המזייף, הוחלט בצמרת משרד התקשורת, שזו "טעות סופר". 

טוב, נניח שזו "טעות סופר". מה צריך לעשות כדי לתקן את "טעות הסופר" הזו? להוציא מייד 6 תיקוני רישיונות, ל-6 החברות הסלולריות בלי "טעות הסופר" הזו. 

ראיתם שזה תוקן? אני לא.

זה לא תוקן!!

חיכינו יותר מחודש, מאז שצמרת משרד התקשורת החליטה "למרוח" את סיני ליבל ואת הציבור, שהזיוף הזה הוא רק "טעות סופר", ועד רגע זה לא יצא התיקון לרישיונות של חברות הסלולר, עם הנוסח המתוקן, ללא "טעות הסופר".

כלומר: גם משקרים לנו ולציבור, שזו "טעות סופר" וגם משקרים לנו ולציבור, שזה יתוקן בהקדם, בלי לתקן את "טעות הסופר" הזו. 

המשך יבוא ודי בקרוב. 
CALL CENTER FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים