Telecom News - פורסם הזוכה בתחרות הסטארטאפים המקומית של Techcode לשוק הסיני

פורסם הזוכה בתחרות הסטארטאפים המקומית של Techcode לשוק הסיני

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> פורסם הזוכה בתחרות הסטארטאפים המקומית של Techcode לשוק הסיני
פורסם הזוכה בתחרות הסטארטאפים המקומית של Techcode עבור השוק הסיני
 מאת: מערכת Telecom News, 2.5.19, 11:56הזוכה, צילום ריקי רחמן
 
תחרות הסטארטאפים של ועידת הביג דאטה השנתית בתמיכת הממשלה המרכזית בבייג'ינג מבית Techcode, שאליה נגשו 100 סטארטאפים ישראלים, התקיימה בשיתוף עם רשת Urban Place. הזוכה ישתתף בגמר העולמי בסין ויתחרה על פרס של חצי מיליון ש"ח.
 
חברת Techcode, שפועלת לקידום שיתוף פעולה טכנולוגי בין ישראל לסין ע"י תוכנית האצה לסטארטאפים וקישור בין לקוחות טכנולוגים סינים מובילים לסטארטרפים ישראלים, בשיתוף רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place, ערכו השבוע 30.4.19 את אירוע הגמר הישראלי בתחרות הסטארטאפים של ועידת הביג דאטה השנתית בתמיכת הממשלה המרכזית בבייג'ינג בעיר גוויאנג (Guiyang), בירת פרובינציית גוויאז'ו בדרום-מערב סין.  התחרות היא שיתוף הפעולה הראשון של 2 הארגונים, והיא נערכה בהשתתפות קוי יוטינג, קונסול המדע והטכנולוגיה של סין בישראל ונציגי ממשלה סינים בכירים ממחוז גוויאזו'. 
 
תחרות הסטארטאפים מבית Techcode מרכזת מיזמים בתחומי הביג דאטה ו-AI, וגם טכנולוגיה רפואית, IoT ו-VR.
 
לתחרות השנה ניגשו כ-100 סטארטאפים ישראלים ומתוכם נבחרו 10, שהציגו בפני חבר שופטים, שהורכב מנציגי התעשייה הישראלית ובכירים בממשל הסיני, ביניהם רפאל דלה טורה, Head of Advanced Research בסמסונג; יואב אורן, General Maneger, Greater China מחברתSimilar Web ; ליאנג זו ג'יאנג, מנהלת תחום השקעות תעשייתיות באזור ההייטק הלאומי של גויאנג בסין; מר לי, המזכיר הראשון למדע וטכנולוגיה של שגרירות סין בישראל והולו זאנג, מנכ"לית Techcode בישראל.
 
מנכ"לית Techcode וקונסול המדע והטכנולוגיה של סין בישראל, הכריזו על הסטארטאפ Keepod, כזוכה במקום הראשון, והעניקו לו פרס כספי של 10 אלפים דולרים.
 
הסטארטאפ Keepod הבטיח את מקומו בגמר הבינלאומי בתחרות, שתתקיים החודש בסין. הסטארטאפ, שיזכה במקום הראשון בתחרות הבינלאומית יקבל פרס של כחצי מיליון ש"ח והזדמנות להכיר אנשי מפתח בתעשייה הסינית. 
 
הסטארטאפKeepod , שפועל מ-2015, פיתח מחשב אישי, בעלות של דולרים ספורים למערכת החינוך. המשתמש מקבל התקן USB, שעליו מערכת הפעלה חדשנית, פרטיו וקבציו האישיים, ובעזרתו הוא יכול להפעיל מחשבים, שנמצאים בכיתות ובמקומות ציבוריים. הסטארטאפ עושה שימוש במחשבים, שנזרקים במערב, כדי לספק עמדות מחשב במדינות מתפתחות ואוכלוסיות מעוטות יכולת.

בתמונת הזכיה: צ'וי יוטינג, קונסול המדע והטכנולוגיה של סין בישראל, איתי גל אור מצוות Techcode וניסן בכר מנכ"ל  Keepod הזוכה. 
קרדיט צילום: ריקי רחמן
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share