Telecom News - פרופ' יצחק בן ישראל הצטרף לדירקטוריון חברת Cyber 2.0

פרופ' יצחק בן ישראל הצטרף לדירקטוריון חברת Cyber 2.0

דף הבית >> מינויים >> פרופ' יצחק בן ישראל הצטרף לדירקטוריון חברת Cyber 2.0
פרופ' יצחק בן ישראל הצטרף לדירקטוריון חברת Cyber 2.0
מאת: מערכת Telecom News, 5.5.19, 13:32יצחק בן ישראל יחצ

חברת Cyber 2.0 של הרצל עוזר (מנכ"ל ויו"ר HOT לשעבר) וארז קפלן העליון, הודיעה היום על צירופו של פרופ' יצחק בן ישראל, יוזם מטה הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה, לדירקטוריון החברה, שמספקת שירות המונע כל התפשטות של התקפות סייבר מכל סוג ומין בתוך ומחוץ לרשת הארגונית ומבוסס על מודל מתמטי של תורת הכאוס, ולה משרדים בראשל"צ, לונדון ואטלנטה.

בנוסף לתפקידו כחבר דירקטוריון החברה הוא ימשיך לכהן במספר תפקידים בכירים בתחומי הטכנולוגיה והביטחון ובהם: ראש סוכנות החלל הישראלית, ראש מרכז הסייבר באוניברסיטת ת"א, וראש סדנת יובל נאמן למדע, לטכנולוגיה ולביטחון.

פרופ' בן-ישראל, הוא אלוף במיל' וחתן פרס ישראל פעמיים על תרומתו לבטחון המדינה. במהלך שירותו הצבאי שימש בן היתר כראש המינהל למחקר, לפיתוח לאמצעי לחימה ולתשתית טכנולוגית (מפא"ת). בנוסף, הוא אף כיהן כיושב ראש המועצה הלאומית למחקר ולפיתוח, יו"ר מועצת המנהלים של חממת הטכניון וחבר וועדת המו"פ של דירקטוריון טבע.

פרופ' יצחק בן ישראל: "טרם כניסתי לדירקטוריון החברה בחנתי היטב את הפתרון, והגעתי למסקנה, שאכן מדובר בפתרון פורץ דרך. במהלך שנות עבודתי בתחום הסייבר, נחשפתי לאלפי פתרונות סייבר. כל אחד מהם נתן פתרון חלקי לתחום מסויים. הפתרון של סייבר 2.0 הוא הפתרון היחידי, שיכול לתת מענה מלא לכל סוגי ההתקפות״.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share