Telecom News - רד האט ומיקרוסופט מקדמות ענן היברידי עם Azure Red Hat OpenShift

רד האט ומיקרוסופט מקדמות ענן היברידי עם Azure Red Hat OpenShift

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> רד האט ומיקרוסופט מקדמות ענן היברידי עם Azure Red Hat OpenShift
רד האט ומיקרוסופט מקדמות פיתוח ענן היברידי עם Azure Red Hat OpenShift
מאת: מערכת Telecom News, 7.5.19, 22:53נאדלה סאטיה יחצ מיקרוסופט

השירות המנוהל החדש מביא פתרון Kubernetes ברמה ארגונית, מתווסף לחשבון הקיים של לקוחות Azure ומייעל עוד יותר את חוויית המשתמש.
 
רד האט ומיקרוסופט, בהופעה המשותפת של נאדלה סאטיה מנכ"ל מיקרוסופט, (בתמונה משמאל), וג'ים וויטהרסט מנכ"ל ונשיא רד האט, (בתמונה למטה), הכריזו הערב ב-Red Hat Summit המתקיים בבוסטון, (7-9 במאי 2019), על האספקה של Azure Red Hat OpenShift, שמביא פתרון Kubernetes ברמה ארגונית, שפותח יחד לענן הציבורי המוביל Microsoft Azure.

Azure Red Hat OpenShift מספק למחשוב ענן היברידי מנוף רב עוצמה, כשהוא מאפשר לארגוניIT  להשתמש ב-Red Hat OpenShift Container Platform במרכזי הנתונים שלהם, ולהרחיב ב-OpenShift חלק מעומסי עבודה אלה בשימוש בעוצמה וסדר הגודל של שירותי Azure. הזמינות של Azure Red Hat OpenShift היא היצע OpenShift מנוהל משותף ראשון בענן ציבורי.

רד האט ומיקרוסופט מכירות בחשיבות של מחשוב ענן היברידי ל-IT מודרני, כשארגונים מחפשים להרחיב משאבים עם שימוש בתשתית ענן ציבורי, תוך שמירה על השקעות קיימות במרכזי הנתונים שבאתריהם. Kubernetes מספקת גשר משותף בין סביבות מרכז הנתונים והענן הציבורי, מה שעושה אותה לטכנולוגיה מרכזית באפשור של מחשוב ענן היברידי אמיתי.

Azure Red Hat OpenShift משלב את החדשנות של Kubernetes ארגוני עם פלטפורמת לינוקס ארגונית מובילה  - Red Hat Enterprise Linux, שרצה על סדר הגודל והעוצמה של Azure. ביחד מספקות2  טכנולוגיות אלו פתרון רב עוצמה עבור ניהול ותיאום קלים יותר של עומסי עבודה מוטי-ענן (Cloud-native) ברחבי סביבת ענן היברידי.

עם Azure Red Hat OpenShift יכולים לקוחות גם לשלב יישומי קונטיינר בתוך תהליכי עבודה, היכן שאלה קיימים, תוך ביטול רבות מהמורכבויות של ניהול קונטיינרים.

Azure Red Hat OpenShift, שהוא שירות מנוהל, שמופעל במשותף ע"י 2 החברות, מגובה ע"י מומחיות הקוד הפתוח של רד האט ועוצמת הענן הציבורי של מיקרוסופט. לקוחות מקבלים חוויה משולבת, כולל הזדהות מאוחדת, כניסה לתפעול, ניהול שירות ותמיכה טכנית. השירות, שמתווסף לחשבון הקיים של לקוחות Azure, מייעל עוד יותר את חוויית המשתמש.

ג'ים וויטהרסט יחצ
 
CLOUD FREE



 
 
Bookmark and Share