Telecom News - פורסמו 3 המיזמים זוכי ההאקאתון 'ניצוץ לדורות 2' לטובת ניצולי השואה

פורסמו 3 המיזמים זוכי ההאקאתון 'ניצוץ לדורות 2' לטובת ניצולי השואה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> פורסמו 3 המיזמים זוכי ההאקאתון 'ניצוץ לדורות 2' לטובת ניצולי השואה
פורסמו 3 המיזמים זוכי ההאקאתון 'ניצוץ לדורות 2' לטובת ניצולי השואה
מאת: מערכת Telecom News, 2.6.19, 17:51ניצוץ לדורות 2
 
פורסמו כל 21 המיזמים, שנוצרו בהאקתון, שהקיף 120 יזמים ו-60 מנטורים.

120 יזמים התקבצו בבורסה לניירות ערך בתל אביב ב-23-24 במאי 2019, כדי להשתתף בהאקאתון השני למען מציאת פתרונות לאתגרי היומיום של ניצולי השואה, חינוך והנצחה. אנשי 'סטארטאפ ניישן' חברו לסוג מיוחד של מילואים: פיתוח מיזמים טכנולוגיים בנושאי השואה.

חבר השופטים כלל:
דב מורן (מייסד Grove ventures)
שירה פאיאנס בירנבאום (סמנכ"ל מיקרוסופט ישראל)
נעם קנטי (שותף בכיר, EY)
נמרוד קוזלובסקי (HFN)
ניר שמעוני (מייסד ושותף, TechForGood)
 
המיזמים הזוכים:

מקום ראשון:Alotok  -  הצוות: מעיין בודשטיין, שיראל אשכנזי, שלי הראל. זו פלטפורמה טכנולוגית ליצירת קשרים בין אישיים באמצעות שיחות טלפון בקרב אזרחים ותיקים בכלל וניצולי השואה בפרט. החיבור לשיחת הטלפון נעשה באמצעות מאץ׳ על בסיס תחומי עניין משותפים, שעות זמינות לשיחה ושפה. המערכת אוטומטית ואינה מצריכה התערבות חיצונית או ניהול מתנדבים והיא תספק סביבה בטוחה בעזרת שימוש בטכנולוגיה חדשנית מבוססת Machine Learning לזיהוי קולי ואיתור סממנים של עושק והונאה. הדאטה בייס שיאסף יספק אינפורמציה מפולחת.
הפרס: 10,000 ש"ח וחודשיים ייעוץ ע"י tftus.

תמונת הזוכים במקום הראשון (יח"צ):
 
יחצ. מקום 1

מקום שני: TicTake - הצוות: ענבר ברגר, אווה קוגן. זו אפליקציה המקשרת באופן ישיר בין מתנדבים מהעמותות השונות, המלווים ניצולי שואה, ובין ספקי כרטיסים לאירועי תרבות. ישנם הרבה צווארי בקבוק בדרך, משום שהנושא מטופל באמצעות שרשרת של מסרונים, כאשר בסוף הכרטיסים לא מגיעים ליעדם. לכן, מוצעת אפליקציה נוחה, שתקשר באופן ישיר בין מתנדבים מהעמותות השונות, המלווים ניצולי שואה, ובין ספקי כרטיסים. הכרטיסים הפנויים יוצגו לפי אזור רלוונטי שהוגדר, ויכילו מידע גם על הנגשה מתאימה, וכך המתנדב יוכל בקלות לשמור כרטיסים עבור הניצול שלו. באופן זה נוכל לוודא ניצול מקסימלי של כרטיסים ולבטל את רוב צווארי הבקבוק בדרך, כך שהגיבורים של כולנו יזכו לפנאי משמעותי והרבה כיף בחייהם.
 הפרס: 5,000 ש"ח.

מקום שלישי: צוות: מיחידה צבאית. אינספור שבילים - אפליקציה יומן מסע, המכילה את כל הדרוש לניהול,כתיבה ותיעוד, ונבנתה ספציפית למבקרים במחנות השמדה.
הפרס: 2.500 ש"ח.

3 המיזמים המנצחים זכו בשעות ייעוץ מטעם Tech For Good.
 
פרטים נוספים על המיזמים הנ"ל ועל כל 21 המיזמים, כולל פרטי התקשרות עימם - כאן.



 
 
Bookmark and Share