Telecom News - בית המשפט העליון: ביטס אוף גולד תוכל להמשיך לנהל את חשבונה בבנק לאומי

בית המשפט העליון: ביטס אוף גולד תוכל להמשיך לנהל את חשבונה בבנק לאומי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> בית המשפט העליון: ביטס אוף גולד תוכל להמשיך לנהל את חשבונה בבנק לאומי
בית המשפט העליון קבע: ביטס אוף גולד תוכל להמשיך לנהל את חשבונה בבנק לאומי
מאת: מערכת Telecom News, 3.6.19, 18:15ביטס אוף גולד יחצ

מדובר בהישג עצום לחברה ולקהילת המטבעות הדיגיטליים.

ניצחון גדול לחברת ביטס אוף גולד בבית המשפט העליון. לאחר שבית המשפט דן בערעורה של ביטס אוף גולד ביחס לסגירת חשבון הבנק בבנק בלאומי, ששימש אותה לפעילות מסחר במטבעות דיגיטליים, ולאחר שמתח ביקורת על עמדתו של הבנק, המליץ ביהמ"ש לבנק לאומי להסכים לקבלת הערעור. כך, שחשבון הבנק של ביטס אוף גולד לא ייסגר והיא תוכל להמשיך בפעילותה בו בכל הקשור למטבעות דיגיטליים, כפי שעשתה עד כה.

בנק לאומי קיבל את המלצת בית המשפט, וניתן פסק דין המשקף את המלצת בית המשפט כאמור. מדובר בהישג עצום לחברה ולקהילת המטבעותהדיגיטליים, כאשר בית המשפט העליון התערב, למעשה, והכריח את הבנק לאפשר לחברה לנהל חשבון, שעיקר פעילותו קשורה למטבעות דיגיטליים, על אף שהבנק התנגד לכך באופן עקרוני.

את החברה ייצגו עורכי הדין שאול ציוני, אלי פילרסדורף ואהד פיליפ, ממשרד ציוני, פילרסודרף, פיליפ.

יובל רואש, מנכ"ל ביטס אוף גולד: "זה רגע מרגש עבורנו כחברה, ועבור הקהילה כולה. עבדנו קשה כדי להקים חברה, שעומדת בדרישות הרגולטוריות בתעשייה חדשה, והעבודה הזו השתלמה. הצלחנו להוכיח לביהמ"ש, שאנו ראויים לאמון המערכת הבנקאית ושהניסיון לסגור את חשבון הבנק שלנו היה מוטעה.

אנו גאים בהובלת המאבק הזה, יחד עם עורכי הדין, שהשכילו לייצג אותנו נאמנה. ההחלטה תאפשר לנו להמשיך את הגידול בפעילות הישראלית והאירופית שלנו, שכבר עכשיו מאפשרת למדינות ברחבי היבשת לרכוש ביטקוין ואיתריום באמצעות החברה.
אני גאה להיות חלק מהתעשייה הפורחת הזו ודחיפתה לכיוון ההסדרה הנדרשת כל כך. אנו נמשיך לעבוד קשה כדי לקדם אותה ולעשות את הכל בצורה הכי נכונה שניתן".

ביטס אוף גולד משרתת כ-50 אלף לקוחות בקנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים למעלה מ-6 שנים תחת רגולציה ישראלית. באחרונה פתחה החברה את שירותיה לאירופה והיא מציעה שירותי מכירת ביטקוין אונליין בכל רחבי היבשת, ומציעה שירותי חיבור למערכותיה באמצעות API.

בתמונה למעלה מימין לשמאל: עו"ד אלי פילרסדורף, עו"ד שאול ציוני, עו"ד אהד פיליפ ויובל רואש. 

 
 



 
 
Bookmark and Share