Telecom News - בריטיש טלקום בחרה בג'וניפר לחיזוק יכולות 5G ולמעבר לתשתית רשת בענן

בריטיש טלקום בחרה בג'וניפר לחיזוק יכולות 5G ולמעבר לתשתית רשת בענן

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> בריטיש טלקום בחרה בג'וניפר לחיזוק יכולות 5G ולמעבר לתשתית רשת בענן
בריטיש טלקום בחרה בג'וניפר לחיזוק יכולות 5G ולמעבר לתשתית רשת מבוססת ענן
מאת: מערכת Telecom News, 4.6.19, 11:40CLOUD FREE
 
מדובר ברשת אוטומטית, מונחית תוכנה המספקת שירותים חדשים מעל גבי תשתיות גישה סלולריות ונייחות.
 
ג'וניפר נטוורקס, שעוסקת ברשתות אוטומטיות, סקלאביליות ומאובטחות, הודיעה, שהיא נבחרה ע"י בריטיש טלקום (BT), ספקית לשירותים ופתרונות תקשורת, לאספקת תשתית רשת הענן שלה. התקנה זו תסלול את הדרך עבור פריסת רשת הענן של BT ותאפשר תשתית רשת גמישה יותר, מותאמת לסביבה וירטואלית, שיכולה לספק את הדרישות הטכנולוגיות של מספר קווים עסקיים של BT דרך פלטפורמה אחת.
 
BT תשתמש בפלטפורמה זו גם כדי ליצור שירותים משולבים (converged) חדישים, שיאפשרו לשלב שירותי מובייל, WiFi ושירותי רשת נייחים יחדיו. לצד הטמעת תשתית רשת הענן, BT תוכל לשלב גם מגוון פונקציות רשת דיסקרטיות הקיימות היום ולהטמיע אותן על גבי תשתית הענן הנבנה עבור מסגרת משותפת אשר תשותף בכל הארגון ברחבי אנגליה ובעולם כולו. שירותים אלה כוללים אודיו, ליבת מובייל ורדיו/access, שירותים גלובליים, ספק אינטרנט (ISP), שירותי טלוויזיה ו-IT, וכן שרת ליישומים פנימיים, ובכך לקצץ בהוצאות התפעוליות ולפשט באופן משמעותי את פעילות הארגון.
 
פרויקט זה יאפשר ל-BT להטמיע מגוון יישומים חדשים, להפחית עומסים ולשדרג את רוב הקיימים שלו לרבות:
  • פרישת שירותים משולבים נייחים וניידים לצרכנים ולעסקים,
  • זמן הגעה מהיר יותר לשוק עבור שירותי רשת החל מאספקת גישה לאינטרנט עד טלוויזיה ואפשרויות רשת לעסקים,
  • שיפור אספקת שירותי אודיו ווידאו וסקלאביליות.
כדי להשלים את השדרוג ולהשגת רשת וירטואלית וגמישה יותר, BT משקיעה במגוון פתרונות של ג'וניפר עבור מספר דיירים ברשת של BT הכוללים:
  • מדיניות רשת דינמית מקצה לקצה ושליטה על עומסי תקשורת בענן בעזרת Contrail Networking,
  • ניהול תפעול ענן בעזרת AppFormix,
  • תשתית פיסית סקלאבילית וגמישה במיוחד בעזרת QFX Series
ניל מקריי, ארכיטקט בכיר BT: "המעבר לתשתית רשת מבוססת ענן תאפשר ל-BT להציע מגוון רחב יותר של שירותים באופן מהיר ויעיל יותר ללקוחות באנגליה ובעולם. בחרנו בג'וניפר להיות השותף שלנו לחיזוק תשתית הענן בהתבסס על היכולת לספק פתרון מוכח ומיידי. כך, שנוכל 'מיד לרוץ איתה'".
 
ביקאש קולי, מנהל טכנולוגיות ראשי בג'וניפר נטוורקס: "BT היא דוגמא של איך לשדרג רשתות להיות זריזות יותר. ע"י מינוף 'חזית הנכס', שיש לה במשרדים מרכזיים ברחבי העולם, BT יכולה לייעל את הערך העסקי הטמון ברוחב הפס והקישוריות של 5G. המעבר לפלטפורמת ענן משולבת טלקום מוביל לאמינות תמידית יחד עם יכולות אוטומציה משופרות, כדי לשפר את ההמשכיות העסקית ולזרז את זמן היציאה לשוק בצורה חסכונית".
 
 
 



 
 
Bookmark and Share