Telecom News - יורם יעקבי ושלום פסי הצטרפו לדירקטוריון חברת Harmon.ie

יורם יעקבי ושלום פסי הצטרפו לדירקטוריון חברת Harmon.ie

דף הבית >> מינויים >> יורם יעקבי ושלום פסי הצטרפו לדירקטוריון חברת Harmon.ie
יורם יעקבי ושלום פסי הצטרפו לדירקטוריון חברת Harmon.ie
 מאת: מערכת Telecom News, 11.6.19, 12:00יורם יעקבי יחצ
 
harmon.ie, פלטפורמה לחוויית משתמש המעודדת אימוץ של Office 365 וב- SharePoint בארגונים, הודיעה היום, שיורם יעקבי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט לשעבר, ושלום פסי, מנהל חטיבה ומנהל יחידות הדליברי והתפעול באמדוקס לשעבר, מצטרפים לדירקטוריון החברה.
 
יורם יעקבי, (בתמונה משמאל), מצטרף ל-harmon.ie עם 2 עשורים של ניסיון בניהול במיקרוסופט ובאמדוקס. הוא שימש כמנהל כללי וסמנכ"ל טכנולוגיות של מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל. כ"כ, הוא בעל ניסיון החל מפיתוח מוצר ועד לרישום פטנטים לאפליקציות. הוא הקים את האיגוד הישראלי לטכנולוגיות מתקדמות, בו מנהלים של מרכזי מו"פ בינלאומיים דנים על המטרות המשותפות שלהם ויוצרים קהילת הייטק קרובה יותר.
 
יורם יעקבי: "אני שמח להצטרף לצוות של harmon.ie. אני מבצע השקעות והחלטות עסקיות מתוך היכרותי עם אנשים. לכן, אחרי שנפגשתי עם הצוות של harmon.ie, נוכחתי, שאני מאמין בחזון החברה ורוצה לקחת חלק אסטרטגי בה".
 
לשלום פסי יש 20 שנות ניסיון במגוון תפקידים בכירים באמדוקס, לרבות מנהל פיתוח בארה"ב, נשיא חטיבה עסקית (אירופה), ומנהל תיק Bell Atlantic (היום Verizon).

הוא מציע כיום שירותי ייעוץ לחברות טכנולוגיה ביניהן: סאפיינס, אלוט וגו-ארק. הוא משמש גם כמנהל שותף ודירקטור ב-AfterDox, קבוצת השקעות אנג'לים.
 
יעקב כהן, מנכ"ל harmon.ie: "צירופם של יורם ושלום יחזק את המשך התנופה קדימה להשגת יעדים גדולים יותר בעזרת הידע העשיר שלהם של התעשייה". 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share