Telecom News - אפליקציית Get-Lawyer זכתה במקום 1 בתחרות "סטודנטים מובילים חדשנות"

אפליקציית Get-Lawyer זכתה במקום 1 בתחרות "סטודנטים מובילים חדשנות"

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אפליקציית Get-Lawyer זכתה במקום 1 בתחרות "סטודנטים מובילים חדשנות"
אפליקציית Get-Lawyer זכתה במקום ראשון בתחרות 'סטודנטים מובילים חדשנות'
מאת: מערכת Telecom News, 19.6.19, 14:10אמיר אוחנה קרדיט יחצ תומר פולטין
 
האפליקציה לזימון סניגור לעצור, שזכתה בתחרות המשותפת לאוני' בן-גוריון, Google  ומש' המשפטים, פותחה בשיתוף הסנגוריה הציבורית ומבצעת התאמה אופטימלית בין עו"ד זמין לחשוד בזמן הקצר ביותר. פורסמו גם 3 היישומים, שזכו במקומות 2-4.
 
אפליקציית Get-Lawyer, שפיתחו סטודנטים מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב לטובת התאמה מרבית בין סנגור ציבורי לעצור, זכתה במקום הראשון בגמר תחרות 'סטודנטים מובילים חדשנות במגזר הציבורי 5.0', שהתקיימה זו השנה החמישית אתמול במשרדי Google בתל-אביב. אירוע הסיום של התכנית המשותפת לאוניברסיטת בן-גוריון,  Googleומשרד המשפטים, התקיים במעמד שר המשפטים, ח"כ אמיר אוחנה (בתמונה משמאל).
 
'סטודנטים מובילים חדשנות במגזר הציבורי' היא תכנית לגיבוש מיזמים טכנולוגיים, שיטמיעו חדשנות בשירות לציבור, וישפרו את השירות המקוון תוך דגש על השירות הציבורי בישראל. התכנית מהווה חלק ממעטפת היזמות, שמעניקה אוני' בן-גוריון לסטודנטים. במחזור ה-5 לקחו חלק 4 צוותים רב-תחומיים של סטודנטים, שנבחרו בקפידה. הצוותים פיתחו במשך כחצי שנה יישומים, מוצרים ושירותים מקוונים חדשניים לפתרון בעיות ואתגרים, שהוצגו בפניהם ע"י השותפים לפרויקט.

את הפרויקט הובילו ויזמו שגיא לנגר, מנהל שיווק ופיתוח אקדמי באוני' בן-גוריון ושמעון שמואלי, מנהל מדיניות ציבורית בחברתGoogle . ההנחיה האקדמית והטכנולוגית לסטודנטים ניתנה ע"י ד״ר ארנון שטורם וד"ר מג'יד קסיס. בנוסף,ף שותפים לפרויקט, רשות התקשוב הממשלתי והמיזם הלאומי 'ישראל דיגיטלית'.
 
במסגרת התכנית פיתחו צוותים משולבים של סטודנטים מיזמים טכנולוגיים חדשניים לייעול שירותי המגזר הציבורי בישראל, הפחתת הבירוקרטיה ושיפור השירות המקוון לאזרח.
 
Get-Lawyer היא מערכת ואפליקציה ייעודית לסנגוריה הציבורית שפותחה ע"י הסטודנטים נעם פז, צופיה זעפרן, אופיר קנטור ואמיר שטדלר לשם מימוש הזכות החוקתית להיוועצות עם עורך-דין. הפיתוח מבצע התאמה אופטימלית ומהירה בין סנגור לעצור על בסיס קריטריונים כמו שפה, סוג העבירה וזמן הגעה, ומסייע לסנגוריה הציבורית באיתור המועמד המתאים ביותר לייצג את החשוד.
 
באמצעות האפליקציה יכולים הסנגורים הרלוונטיים למקרה לתזמן הגעה ולאחר מכן לקבל פרטים ראשוניים על העצור בטרם בואם לתחנת המשטרה. מחלקת המעצרים במחוז דרום של הסנגוריה הציבורית ליוותה את הצוות המנצח בחודשים האחרונים באפיון המערכת וכן בפיילוט משותף. 
 
לצד האפליקציה המנצחת התחרו 3 צוותים נוספים, שהציגו אמש מגוון יישומים:
 
במקום השני זכה צוות Tiv-Doc, שפיתח אתר לבדיקת תשריטי בתים משותפים המייעל ומנגיש את תהליך הרישום בלשכות רישום הבתים המשותפים.
 
הפיתוח, שזכה במקום השלישי הואTaagidli , מנוע חיפוש המקל על עבודת רשם התאגידים ומזרז את תהליך מתן שם לחברה חדשה ופתיחת העסק.
 
Right Now, אפליקציית מיצוי זכויות המתאימה לפונה את הזכויות וההטבות להן הוא זכאי על בסיס מילוי חד פעמי של נתונים סוציו-אקונומיים, זכתה במקום הרביעי.
 
את הצוות הזוכה בחרה ועדת שיפוט, שהורכבה מבכירים באקדמיה, במגזר הציבורי והעסקי:  עו"ד אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים, דוד ברקת, סגן הנשיא ומנכ"ל, אוני' בן- גוריון, פרופ' דן בלומברג, סגן נשיא לפיתוח תעשייתי ואזורי, אוני' בן-גוריון, שחר ברכה, מ"מ ראש רשות התקשוב הממשלתי, צחי שנרך, סגן מנהל רשות החדשנות ומנהל המערך הטכנולוגי וענפי השוק, נעה אלפנט לפלר, מנהלת בכירה לקשרי ממשל ומדיניות ציבורית, Google, קרן קציר שטיבל, מנהלת שיווק, קשרי חוץ ודוברות, רשות התקשוב הממשלתי ודרור מרגלית, סמנכ"ל טכנולוגיות, מטה ישראל דיגיטלית.
 
אמיר אוחנה: "קראתי והתרשמתי מהפיתוחים, שהוצגו השנה, ואני שמח לגלות, שיצר החדשנות והשאפתנות מוסיף לזרום בעורקינו, ואולי ביתר שאת. אוצר הטבע הגדול ביותר של ישראל הוא המוח הישראלי. אותו יש לטפח ובו יש להשקיע. אני שמח לעמוד כאן כבאר שבעי, העיר שהפכה לסמל חדשנות. זו ההוכחה, שבמאמץ משותף הופכים חלומות למציאות ושמוחו של האדם הוא האקזיט המשמעותי ביותר״.
 
דוד ברקת: "יזמות וחדשנות הם חלק בלתי נפרד מהמפעל האקדמי בנגב ומה-D.N.A. של הסטודנטים שלנו. פרויקט חשוב זה רותם את כוחות היזמות המופלאים בקמפוס לטובת שדרוג שירותי המגזר הציבורי ושיפור חיי האזרחים. אני מברך את כל שותפינו לדרך על העשייה הברוכה בחודשים האחרונים".
 
עו"ד אמי פלמור: "לא בכדי משרד המשפטים שותף זו השנה השלישית במיזם ובמלוא המחוייבות. מבחינתנו זו הזדמנות להפיק ערך אמתי מרעיונות של סטודנטים המלווים ע"י גוגל ואנו מגיעים רעבים ומחויבים בתקווה למצוא פרויקטים ישימים".
 
נועה אלפנט לפלר: "בתור חברה, שהתחילה כסטארטאפ, אנו רואים חשיבות גדולה בעזרה לסטודנטים להפוך רעיון למעשה. זו זכות גדולה עבורנו לתרום למגזר הציבורי, לייצר ערך עבור אזרחי ישראל ולקדם פתרונות טכנולוגיים". 
 
בתמונה: צוות Get-Lawyer לאחר הזכייה (מימין לשמאל): צופיה זעפרן; נעם פז ואופיר קנטור, יחד עם עו"ד נתנאל לגמי, מנהל מחלקת המעצרים בסניגוריה הציבורית מחוז דרום ואמיר שטדלר.

הצוות הזוכה קרדיט יחצ תומר פולטין
 
סרטון הדמיה של האפליקציה הזוכה - כאן.

 קרדיט צילום תמונות: תומר פולטין Tomer Foltyn
 



 
 
Bookmark and Share