Telecom News - גם ב-2019 ישראל ממשיכה להידרדר בתחום הפס הרחב בהשוואה עולמית

גם ב-2019 ישראל ממשיכה להידרדר בתחום הפס הרחב בהשוואה עולמית

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> גם ב-2019 ישראל ממשיכה להידרדר בתחום הפס הרחב בהשוואה עולמית
למרות כל דברי הרהב של צמרת משרד התקשורת על פריסת סיבים אופטיים וקידום הפס הרחב בישראל, דו"ח טרי מוכיח שחור על גבי לבן: ירדנו בשנה האחרונה ממקום 70 למקום 72 בדירוג העולמי. זו ירידה נמשך רציפה במיקומה של ישראל. 
מאת: אבי וייס, 1.7.19, 07:00OPTIC FIBERS FREE

אנו מדווחים כאן כמעט מידי יום על המצב המביש של שוק התקשורת הישראלי (בהשוואה עולמית, בכל קנה מידה אפשרי). היום פורסם מחקר חדש על מצב הפס הרחב בעולם.

המחקר נעשה ע"י חברת המחקר M-Lab הבריטית (שנתוניה משמשים את הרגולטור הבריטי לתקשורת -Ofcom), במימון חברת Cable הבריטית (כאן). המחקר כלל 276 מיליון בדיקות של מהירות גלישה קווית, בדיקות, שבוצעו ב-207 מדינות בכל רחבי העולם.

המחקר הזה נעשה מידי שנה ומפורסם לציבור בבריטניה (כדי לקדם שם את הפס הרחב). 

שיטת איסוף הנתונים מצויה כאן - למתעניינים. ניתוח הנתונים וההודעה לציבור מצויה כאן, וטבלת הנתונים המלאה של כל המדידות בכל המדינות שנבדקו נמצאת כאן - למתעניינים.

בראש הטבלה העולמית נמצאות: טאיוואן, אחריה סינגפור ואחריה האי ג'רסי. 

ישראל נמצאת במקום ה-72 (שנה שעברה היינו במקום 70, לפני שנתיים היינו במקום 60, הידרדרות של 12 מקומות במשך שנתיים),

השנה אנחנו ממוקמים אחרי ג'מייקה...  

יש מי שנושא באחריות אישית לכאוס ולמחדל הלאומי החמור והמתגלגל הזה. 

אני מקווה, שכעת, לאחר התפטרות השר הכושל היוצא איוב קרא, ימונה לתפקיד שר התקשורת אדם ראוי, שיחל קודם כל בניקוי צמרת משרד התקשורת מכל המנהלים הכושלים המצויים שם ויבין, שהם חייבים ללכת הביתה וכמה שיותר מהר.

רק כך ניתן (אולי) לשקם את ההריסות של משרד התקשורת הישראלי ושוק התקשורת הקווי והנייד, משרד שאמור היה מזמן להיות "רשות לתקשורת", כמקובל בעולם הנאור. משרד הדואג רק לאינטרסים של הציבור. 

 



 
 
Bookmark and Share