Telecom News - רייצ'ל שחורי מונתה לסמנכ"לית מחקר ופיתוח בחברת ההייטק אופטימוב

רייצ'ל שחורי מונתה לסמנכ"לית מחקר ופיתוח בחברת ההייטק אופטימוב

דף הבית >> מינויים >> רייצ'ל שחורי מונתה לסמנכ"לית מחקר ופיתוח בחברת ההייטק אופטימוב
רייצ'ל שחורי מונתה לסמנכ"לית מחקר ופיתוח בחברת ההייטק אופטימוב
מאת: מערכת Telecom News, 9.7.19, 14:40רייצ'ל שחורי צילום יחצ אדי רוזנבלט

רייצ'ל שחורי מונתה לסמנכ"לית מחקר ופיתוח בחברת ההייטק Optimove, שמספקת טכנולוגיית שיווק מתקדמת המבוססת על בינה מלאכותית ומעסיקה 220 עובדים במשרדים בתל אביב, ניו יורק ולונדון.
 
היא תוביל את תהליכי הפיתוח של מערכות איסוף ועיבוד המידע, הבטחת איכות וביצועי הענן של מוצרי החברה, בעולם שבו כמויות הדאטה גדלות באופן מתמיד, וכן תוביל את המשך מגמת החדשנות בסביבות הפיתוח הנמצאות בשימוש באופטימוב.
 
שחורי, בוגרת מדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ותוכנית החדשנות והיזמות של אוניברסיטת סטנפורד, שימשה מנהלת חטיבת פיתוח SaaS בחברת HP. קודם לכן הייתה מנהלת פיתוח בחברת Phreesia. היא הייתה גם ממייסדי הסטארטאפ Extoler ושימשה בו מנהלת טכנולוגיות וכמו כן מהנדסת תוכנה בחברת התקשורת TTI.

שחורי: "בתקופה שבה הדאטה הוא המלך, אני שמחה להצטרף לחברה שהיא ממוקדת דאטה ולקוח, ולעבוד לצד כמה מהאנשים והנשים החכמים ביותר בתעשייה".

פיני יקואל, מנכ"ל ומייסד אופטימוב: "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותה של רייצ'ל לאופטימוב. אני בטוח, שאופטימוב ולקוחותיה ירוויחו מהניסיון של רייצ'ל, שתוודא שהמוצר שלנו ממשיך לעמוד בדרישות ההולכות וגדלות של צוותי שיווק מתקדמים".

צילום תמונה עליונה: אדי רוזנבלט

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share