Telecom News - דוד גל מונה לסמנכ"ל השיווק והתכנון האסטרטגי של מיקרוסופט ישראל

דוד גל מונה לסמנכ"ל השיווק והתכנון האסטרטגי של מיקרוסופט ישראל

דף הבית >> מינויים >> דוד גל מונה לסמנכ"ל השיווק והתכנון האסטרטגי של מיקרוסופט ישראל
דוד גל מונה לסמנכ"ל השיווק והתכנון האסטרטגי של מיקרוסופט ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 21.7.19, 13:10דוד גל צילום יחצ פאביאן קולדורף
 
דוד גל , (46), מונה לסמנכ"ל השיווק והתכנון האסטרטגי של מיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידו הוא יוביל את מערך השיווק והתכנון האסטרטגי של החברה בהתאמה למטרות ולפעילויות אליהן מכוונת מיקרוסופט בישראל.
 
דוד גל מצטרף למיקרוסופט ישראל לאחר 10 שנים בחברת התרופות האמריקאית Elli Lilly, בה מילא שורה של תפקידים בכירים במטה החברה באינדיאנפוליס, ארה"ב, שם כיהן כמנהל איורי ועם חזרתו ארצה מונה למנכ"ל החברה בישראל. לפני כן, כיהן 7 שנים בשורה של תפקידי ניהול פיננסי ב-Procter & Gamble.
 
לדוד יש ניסיון בניהול ארגונים, תקציבים, ובהובלת ארגונים בינלאומיים בשוק מקומי להשגת יעדים אסטרטגיים משתנים. בתפקידו החדש הוא ייקח חלק בהובלת תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים וחברות במעבר לטכנולוגיות הענן והטמעת טכנולוגיות מתקדמות בשוק הישראלי.
 
דוד הוא בעל  תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים וכלכלה עם התמחות במימון מאוניברסיטת תל אביב.
 
דוד גל: "כמי שמגיע משוק, שמטרתו שיפור איכות החיים של אנשים בתחום הבריאותי, אני מעריך ומודע ליכולת של ארגון עוצמתי כמיקרוסופט לחולל מהפיכה בארגונים באמצעות הטכנולוגיה והמעבר לעולם דיגיטלי".
 
קרדיט צילום תמונה עליונה: פאביאן קולדורף
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share