Telecom News - מחקר: 63% מהמנמ"רים מתמקדים בהובלה עסקית יותר מאשר במערכות המידע

מחקר: 63% מהמנמ"רים מתמקדים בהובלה עסקית יותר מאשר במערכות המידע

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Israel ICT >> מחקר: 63% מהמנמ"רים מתמקדים בהובלה עסקית יותר מאשר במערכות המידע
מחקר: 63% מהמנמ"רים מתמקדים בהובלה עסקית יותר מאשר במערכות המידע
מאת: מערכת Telecom News, 21.7.19, 14:15לימור אפיק יחצ צילום ניב קנטור
 
המחקר כלל 516 מנמ"רים ובחן מהן היכולות החשובות ביותר עבור המנמ"ר המודרני.
 
מחקר של חברת ServiceNow, שעוסקת בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים, פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, מגלה, שמנמ"רים, מחברות מובילות בעולם מתמקדים יותר בהובלה עסקית ובמתן מענה למטרות וליעדים של הלקוחות והעובדים, מאשר בתפעול טכנולוגי ומערכות המידע החברה.
 
המחקר, שכלל 516 מנמ"רים מ-11 מדינות (ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה, ניו זילנד, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, הולנד, יפן וסינגפור) ומ-24 מגזרי תעשייה, ונוהל ע"י חברת המחקר Oxford Economics, בחן מהן היכולות החשובות ביותר עבור המנמ"ר המודרני.
 
בעבר, באופן טבעי ומסורתי,  מנמ"רים התמקדו בניהול מערכות המידע בארגון ואילו המחקר הנוכחי מגלה, ש-63% מהמנמ"רים מאמינים, שמיומנויות של הנהגה והובלה עסקית חשובות יותר מאשר התמקדות בהיבט הטכנולוגי של הארגון, ושהמנמ"רים המצליחים ביותר בשוק הם אלה, שמיצבו את עצמם כבעלי חזון עסקי.
 
המנמ"רים ,שתופסים את עצמם כיעילים ביותר, הם אלה המתמקדים בטרנספורמציה דיגיטלית, בניית טביעת אצבע ארגונית במסגרת ההנהלה הבכירה והתמקדות בלקוחות.
 
המנמ"רים המחזיקים בביצועים הגבוהים ביותר מתמקדים באסטרטגיה במקום בתפעול, ויצירת התאמה בין  יעדי ה-IT ליעדים העסקיים של הארגון.
 
מנמ"רים אלה גם  מדווחים על רמות גבוהות יותר של פרודוקטיביות, חדשנות ושביעות רצון לקוחות, והם גם אוחזים במערכות היחסים ההדוקות ביותר עם המנהלים האחרים ובעיקר עם המנכ"ל וסמנכ"ל משאבי אנוש.
 
עוד מראה המחקר, שיש הסכמה גורפת בין המנמ"רים  בכל הנוגע לבניית שיתופי פעולה וצוותים משולבים ברמת ההנהלה כמרכיב חשוב בתפקיד שלהם:
  • 64% מהמנמ"רים הסכימו, שהתפקיד שלהם הוא לחנך חברי הנהלה אחרים לגבי טכנולוגיות דיגיטליות.
  • 69% אמרו, ששיתוף פעולה עם המנכ"ל בנוגע לבניית מפת דרכים ארגונית עתידית הוא גורם מכריע בתפקיד שלהם.
  • 77% טענו, ששיתוף פעולה עם סמנכ"ל משאבי אנוש לגבי אסטרטגיות גיוס ושימור טאלנטים, הוא אחד מתחומי האחריות המרכזיים שלהם. 
עוד נמצא במחקר, שהמנמ"רים המצליחים ביותר הם אלה המובילים להסכמה  ופועלים למען אוטומטיזציה ואינטגרציה של תהליכי עבודה והצגת תהליכים דיגיטליים  המביאים לתוצאות.
 
80% סבורים, שתהליכי עבודה דיגיטליים  מגדילים את היעילות הארגונית,
 
78% אומרים, שהדיגיטיזציה משפרת את הביצועים הפיננסים ואת הפרודוקטיביות,
 
76% חושבים, שהדיגיטל משפיע על  ביצועי העובדים,
 
ו-75% טוענים, שהדיגיטל מעודד חדשנות.
 
כריס פופ, סמנכ"ל חדשנות, ServiceNow: "בזמן שטכנולוגיה הופכת להיות מרכיב קריטי בהצלחה העסקית, הציפיות מהמנמ"ר  גדלות באופן אקספוננציאלי. בעבר המנמ"ר היה טכנולוג מצטיין ואילו היום מנמ"ר מצליח הוא דווקא מי שנתפס כמוביל דעה, חדשני ובעל חזון עסקי".
 
לימור אפיק, (בתמונה למעלה), מנהלת אזורית, ServiceNow: "למנמ"רים המובילים תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית יש עכשיו הזדמנות להגיח לקדמת הבמה, לתפוס מקום של כבוד בשכבת ההנהלה ובארגון כולו, ולהשפיע על חוויית העובד וחוויית הלקוח, דרך שינוי של  מנגנוני התפעול בארגון, אוטומציה ודיגיטיזציה של תהליכי עבודה. כך יובילו המנמ"רים את הארגונים לביצועים גבוהים יותר והצלחה עסקית".

קרדיט צילום תמונה עליונה: ניב קנטור

מחקר
 
 



 
 
Bookmark and Share