Telecom News - איי-נט Eye-Net-אפליקציה ישראלית להזהרת נהגים/הולכי רגל מתאונות דרכים

איי-נט Eye-Net-אפליקציה ישראלית להזהרת נהגים/הולכי רגל מתאונות דרכים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> איי-נט Eye-Net-אפליקציה ישראלית להזהרת נהגים/הולכי רגל מתאונות דרכים
מאת: מערכת Telecom News
23/07/19,  15:59
מטרת / הייעוד של התוכנה: לאפשר להולכי רגל ונהגים לקבל הזהרות מפני תאונות והתנגשויות קרבות גם כאשר אלו אינן נמצאות בטווח הראיה שלהם.
שם התוכנה: לאנדרואיד: איי-נט - האפליקציה הראשונה בעולם למניעת תאונות. לאייפון: Eye-Net – real time accidents alerts
קישור להורדה: בחינם למעוניינים להשתתף בניסוי:
לאנדרואיד
לאייפון
מאפייני התוכנה: המערכת של איי-נט מנצלת את הסמארטפון כבסיס לפתרון באמצעותו מקבל המשתמש הזהרה ברגע הקריטי וזאת אך ורק על בסיס אפליקציה ורשתות סלולריות קיימות.

האפליקציה נועדה להגן בזמן אמת על משתמשי הדרך הפגיעים ביותר, לרבות הולכי רגל, רוכבי אופניים, רוכבי קורקינטים ונהגים, ע"י מתן הזהרות אודות התנגשויות קרבות הנמצאות מחוץ לטווח הראייה של משתמשי הדרך.

איך זה עובד?
האפליקציה מודעת למיקום המשתמש ומשדרת את המיקום לשרתי איי-נט. השרתים משדרים את מיקום המכשירים האחרים. כך, שהאפליקציה מודעת למיקומם של שאר משתמשי הדרך שבסביבתך. האפליקציה עובדת ברקע וסורקת באופן תמידי אחר סכנות ואיומים פוטנציאליים. כאשר מתגלה איום אפשרי, אפילו במידה ואינו בטווח ראייה, תופיע הזהרה קולית וויזואלית במכשיר המשתמש.
האפליקציה חינמית ואיננה דורשת רישום ולא שומרת מידע אודות המשתמשים.

מחר יחל ניסוי רב משתמשים בן 5 ימים והוא פתוח למי שיוריד את אפליקציית איי-נט.

מסך איי-נט




 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share