Telecom News - גטר תפיץ מוצרי AudioCodes בארץ בתחום פתרונות טלפוניה VoIP לארגונים

גטר תפיץ מוצרי AudioCodes בארץ בתחום פתרונות טלפוניה VoIP לארגונים

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> גטר תפיץ מוצרי AudioCodes בארץ בתחום פתרונות טלפוניה VoIP לארגונים
גטר תפיץ את מוצרי AudioCodes בישראל בתחום פתרונות טלפוניה VoIP לארגונים ועסקים
מאת: מערכת Telecom News, 28.7.19, 17:56אודיוקודס יחצ

אודיוקודס פיתחה טכנולוגיה בתחום זיהוי הדיבור המאפשרת לארגונים ועסקים פתרון קל לטיפול באלפי שיחות בכל יום בעזרת בינה מלאכותית לתחום הקול.

 גטר קום, מקבוצת גטר, הודיעה כי החלה להפיץ את מוצרי אודיוקודס בישראל.

אודיוקודס מתמחה בפיתוח מוצרים להעברת קול ונתונים ברשתות תקשורת, שמאפשרים ללקוחותיה לבנות רשת תקשורת על בסיס פרוטוקול האינטרנט VoIP. אודיוקודס היא חברה ציבורית הפועלת מ-1993 ומוצריה נמכרים בכ-100 מדינות.

אודיוקודס היא יצרן גלובלי מוביל של פתרונות VoIP והיא חלוצה ומובילה בתחום בינה מלאכותית לתחום הקול (Voice.AI). בין לקוחותיה בישראל נמצאים מפעילי התקשורת הגדולים, חברות הייטק, בנקים, משרדי ממשלה רבים ועוד.

שיתוף הפעולה ההדוק בין מיקרוסופט לאודיוקודס מאפשר לגטר לספק מענה לפתרונות שיתוף (UC-Collaboration) מלא מבוסס Microsoft Teams/Skype for Business, באמצעות מגוון רחב של מוצרים המאפשרים יישום בקלות ומקצה לקצה, בין אם יש רצון לשמור על שליטה מלאה עם יישום Voice מקומי (on-premises), או בהטמעה בתצורת ענן, וכמובן הטמעה היברידית.
מוצרי ה- connectivityvoice  של אודיוקודס מאפשרים ליישם ארכיטקטורה המתאימה לבחירת הלקוח וצרכיו ולנהל אותה ביעילות ובעלות כוללת נמוכה.

בשנים האחרונות פיתחה אודיוקודס טכנולוגיה בתחום זיהוי הדיבור  Voca- AudioCodes Voice Powered Calling assistant המאפשרת לארגונים פתרון קל לטיפול באלפי שיחות בכל יום בעזרת Voice.AI.

שימוש בטכנולוגיית זיהוי קולי, יחד עם מנוע ההנחיה המתקדמת של שפה טבעית (NLU), מספק למתקשרים את חוויית השירות הטובה ביותר באופן אוטומטי, ללא זמני המתנה, באמצעות זיהוי קולי.

המערכת מאפשרת גישה מיידית למידע, ביצוע פעולות בכל שעה וכל זאת ללא זמן המתנה דרך המענה הטלפוני. מערכת הזיהוי הקולי מביאה לשיפור השירות וצמצום משמעותי בעלויות הקשורות לשרות לקוחות ויעילות פנים-ארגונית.

בין מוצרי החברה הבולטים:  
מכשירי טלפוניהIP Phones , SmartTAP 360,Media Gateway ,Session Border Controller (SBC) ,Multi Service Business Router (MSBR) ,AI VOCA.


אלון פיין, מנהל תחום אודיוקודס בגטר: "שיתוף הפעולה עם אודיוקודס הוא חיבור טבעי המאפשר לגטר קום לספק פתרון שלם בתחום התקשורת ללקוחותיה. לגטר סל רחב של פתרונות כולל פתרונות בתחום הטלפוניה ובתחום שירותי התוכנה".

ערן להב, מנהל מכירות אודיוקודס בישראל: "אודיוקודס בחרה להעמיק את פעילותה בישראל באמצעות הבחירה בגטר קום כמפיצה בסינרגיה למניפת המוצרים אותם גטר קום מפיצה היום למאות משווקיה. אני משוכנע, שגטר קום תשרת את לקוחותינו ותרחיב את מעגל המשווקים והלקוחות שלנו בישראל".


גטר קום היא מהחברות המובילות בארץ בתחום התקשורת. היא מייצגת חברות כדוגמת:RUCKUS, Draytek, Grandstream, Snom, Fanvil, Mobotix, Milesight, Watchgaurd. כ"כ, היא ספק תוכנה ושירותי אינטגרציה בענן של חברת מיקרוסופט ושותף זהב של מיקרוסופט כ-20 שנה.

ליין המוצרים של החברה - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share