Telecom News - פייסבוק מציעה כלי המאפשר הפסקת מעקב הפרסומות והאתרים אחרי משתמשים

פייסבוק מציעה כלי המאפשר הפסקת מעקב הפרסומות והאתרים אחרי משתמשים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> פייסבוק מציעה כלי המאפשר הפסקת מעקב הפרסומות והאתרים אחרי משתמשים
פייסבוק מציעה כלי חדש המאפשר הפסקת מעקב הפרסומות והאתרים אחרי משתמשים
מאת: מערכת Telecom News, 5.9.19, 16:00מעקב FREE

ה-Off-Facebook Activity מאפשר לשלוט טוב יותר באפליקציות והשירותים החולקים מידע עם פייסבוק. מידע אודותינו בד"כ נצבר ובונה עבור חברות הפרסום והשיווק תמונה מלאה של מרבית החיים הפרטיים.

לאחר ביקורת רבה בכל הקשור לנושא הפרטיות ברשת, פייסבוק מנסה לבנות מחדש את האמון עם המשתמשים ומשיקה כלי חדש כדי לשלוט באפליקציות והשירותים החולקים מידע עם הרשת החברתית.

Off-Facebook Activity מאפשר למשתמשים לראות את המידע, שפייסבוק אוספת עליהם, ולהיות עם יותר שליטה עליו. כך, שאפשר לדעת איזה מידע התקבל מאיזה אפליקציה או שירות.

פייסבוק צוברת ידע על המשתמשים באמצעות מידע, שהם מעניקים לה, דוגמת שם ותחומי עניין ובנוסף באמצעות פונקציות כמו כפתור הלייק, חיבור לשירות באמצעות הפייסבוק או באמצעות הפיקסל הידוע.

הכלי החדש מאפשר שליטה על ידע, שנאסף בצורה עקיפה, שפייסבוק אספה מאפליקציות ואתרים אחרים וניתוק בין הידע הזה והפרופיל האישי.

הכלי מופץ בשלבים ראשונים במדינות נבחרות ובהמשך יופץ כלל עולמית.

לאחר הפעלת Off-Facebook Activity, ניתן לראות רשימת אייקונים של אפליקציות ואתרים, שחלקו מידע עם הרשת החברתית ושם האפשרות היא למחוק את המידע הזה ואפילו לנהל את אפשרויות שיתוף המידע בעתיד.

נושא מעניין בכלי זה הוא, שהמידע לא נמחק, אבל הוא מנותק מהחשבון שלנו. פייסבוק ממשיכה לאסוף את המידע אודות המשתמשים, אבל כעת היא שומרת עליו באנונימיות.
 
אמיר כרמי, מנהל הטכנולוגיות בחברת אבטחת המידע ESET ישראל: "חשוב להבין, שהרשתות החברתיות הן אינן מוצר חינמי, ובמקום תשלום אנו מספקים להן מידע רב אודותנו, התחביבים וההרגלים שלנו, שמאפשר להן להשתמש בו או למכור אותו הלאה למטרות פרסום.

פעמים רבות אנשים אינם מייחסים לכך חשיבות. אולם, חשוב להבין, שהמידע אודותינו בד"כ נצבר ובונה עבור חברות הפרסום והשיווק תמונה מלאה של מרבית החיים הפרטיים שלנו. המידע הזה גם דולף פעמים רבות לגורמים עוינים ועבריינים, שעלולים להשתמש בו כנגדנו, כפי שפורסם בשעות האחרונות, כאשר פרטים של 419 מיליון משתמשי פייסבוק ומספרי הטלפון שלהם דלפו.
דרך נוספת לשמור על המידע האישי היא לגשת להגדרות, אפליקציות ואז אפליקציות, אתרים ותוספים והסרת הרשאות".
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share